Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla ystävyys palautunut seksin jälkeen (tuo toinen ketju)

Vierailija
19.12.2015 |

En siis vittuillakseni kysele, vaan koska minulla ei ole yhtään miespuolista ystävää ja olen nainen.
Missä oikein tutustuimme ystäväänne? Miten on mahdollista, että te halusitte olla ystäviä, mutta ette seurustella? Mietin vain, että jos kuitenkin pystytte seksiä harrastamaan, vaikkakin vahingossa. Ja miksi mieluummin ystävyys, kuin seksiä? Eikö ystävän voi menettää helpommin, kuin ystävän, joka haluaa seksiä? Ja miten seksi voi tuntua mielettömän hyvältä ystävämiesten kanssa mutta silti olette mieluummin vain ystäviä? Mitä sellaista ystävyyssuhteestanne saatte, joka puuttuu jos te seurustelisitte?
Kun mietin vaan, että olenko mä sitten seksisuhteessa ja avoliitossa ystävän kanssa, kun en koe menettäneenä mitään, mitä välillämme ei olisi pelkkinä ystävänäkin. Niin aivan hyvin voi olla myös seksiäkin. Mutta ehkä en vain tajua jotain asiaa.
Miksi mä en saa miehiä ystäviksi? Miksi mä automaattisesti ajattelen, että mies tahtoo kanssani kuitenkin sänkyyn ja jos ei mene niin olen epämiellyttävä. Miksi haluaisin olla ystävä sellaisen miehen kanssa? (Taas aivan vilpitön kysymys).

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla kyllä ole naispuolisiakaan ystäviä. Tuttavia vaan. Että ehkä mä olen sitten huono välittämään muista tai jotain?

Ap

Vierailija
2/9 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelusta puuttuu vapaus, on aina jollain tapaa selitysvelvollinen tekemisistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelusta puuttuu vapaus, on aina jollain tapaa selitysvelvollinen tekemisistään.

Minusta voi sanoa seurustelussakin, että haluan olla itsenäinen.

Ap

Vierailija
4/9 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tai siis itteä ei kiinnosta seksi muiden kanssa, en tarkoittanut sitä. En haluaisi, enkä antaisi siihen vapaita käsiä. Mutta muuten.

Ap

Vierailija
5/9 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voi sanoa juu, mutta ei se ole sama asia. Sinkku on oikeasti itsenäinen ja vapaa myös olemaan harrastamatta seksiä jos niin haluaa.

Vierailija
6/9 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paljon sekä mies että nais ystäviä. Sänkyyn päädyin (mies) ystävän kanssa koska olimme molemmat humalassa ja meidät molemmat oli juuri jätetty. Olimme molemmat vereslihalla ja seksi oli rakkauden ja hellyyden kaipuuta. Ja virhe. Välttelimme toisiamme pari vuotta ja nyt olemme taas todella hyviä ystäviä. Ei kaveria panna! Tämä oli virhe mutta olosuhteet oli mitä oli

Vierailija
7/9 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kesken voidaan paneskella ihan rauhassa silloin kun panettaa ja olla kavereita normaalisti ilman mitään katkoja.

Vierailija
8/9 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voi sanoa juu, mutta ei se ole sama asia. Sinkku on oikeasti itsenäinen ja vapaa myös olemaan harrastamatta seksiä jos niin haluaa.

Jep. Parisuhteessa on pakotettu seksiin vaikka se olisi huonoakin.

Vierailija
9/9 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki läheisimmät ystäväni ovat miehiä, yhtä sellaista olen vuosia sitten tosiaan pannut. Todella humalassa ja se oli muutenkin virhe. Seksi oli aivan kamalaa, meillä ei ollut mitään sellaista kemiaa, ja yöh. Onneksi on historiaa. Silti, edelleen hyviä ystäviä :)

Muiden miespuolisten ystävieni kanssa en ole koskaan edes ajatellut harrastavani seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän