anopille joululahja
Ainainen ongelma. Onko kukaan keksinyt hyvää ratkaisua ongelmaan?
Kommentit (13)
Anopista riippunee. Mä aina ostan Me Naiset vuosikerran. Tykännyt on. Saan sitten ne lehdet itsellenikin luettavaksi parin viikon viiveellä.
En ole ikinä stressannut asiasta. Miehen äiti se on, siispä mies hoitaa lahjan. Vai ostaako miehesi myös anopilleen?
Vierailija kirjoitti:
Anoppi keksi itse. Osti lahjansan itse kysymättä ja ilmotti mulle paljon annan hänelle rahaa jouluna. No voihan sen kai näinkin hoitaa...
Minä olisin sanonut, että ei onnistu. Ihan jo periaatteesta.
- kampaamon shampoo ja hoitoaine
- itsestään syttyvä led-kynttilä pihalyhtyyn (ja se lyhty, jos sitä ei jo ole)
- itse leivottu joululeipä
- tekninen lämpökerrasto (usein vielä tuntematon tuote anoppi-ikäisille)
Höh, sehän riippuu anopista. Oma on hulluna kasveihin joten saa kirsikkapuun taimenen. Mistä sinun anoppi tykkää? Onko harrastuksia? Jos ei mitään tee tai mistään tykkää, osta herkkukori. Kyllä ne hillot, marmelaadit, sinapit ja keksit jossain vaiheessa käytetään
Ongelma on että hänellä on "kaikkea", on nuorekas, koti aina tiptop, osaa tehdä " kaikkee". Tää on niin vaikeita. T. Ap
Lahjakortti kuumakivihierontaan, intialaiseen päähierontaan, kasvohoitoon?
Tuo tekninen lämpökerrasto on muuten hyvä vinkki! Eipä ole tullut itselleni mieleen. Mutta tosiaan 60+ ikäiset eivät välttämättä omista moisia.
Itse hankin anopilleni ison laatikon teetä. Siis siinä on teetä montaa eri laatua... Luulen että tykkää ihan. Lisäksi varmaan leivon vielä jotain. Jonain vuonna hankin kauniin kestokassin joka täynnä erilaisia herkkuja. Kerran ostin vaan kauniin vähän kalliimman/hienomman joulukukan. Oma anoppini on nimenomaan toivonut, että ei lahjoja, tai ainakaan mitään tavaraa.
Oma äitini tykkäsi kampaamon anti-age- shampoosta ja hoitoaineesta, mutta anoppi voi olla eri juttu... Matkaileeko hän? Opaskirja, laadukas ja kevyt sateenvarjo, toilettilaukku, passinsuojukset...
Me tehdään molempien äideille herkkukori/joulukassi mihin ostetaan sellasta mistä tykkäävät ja joukossa myös vähän erikoisempia juttuja.
Myös jotain kynttilää, pientä koriste esinettä mukaan jne.
Entiedä joko kyllästyvät ku nyt ollaan annettu monena jouluna,tosin korin/kassin sisältö muuttuu😃
Muuta on vaan niin vaikea ostaa
Mun anoppi ilahtuu kynttilöistä, kukista ja servieteistä. Viinipullo viedään kans aina.
Anoppi keksi itse. Osti lahjansan itse kysymättä ja ilmotti mulle paljon annan hänelle rahaa jouluna. No voihan sen kai näinkin hoitaa...