Mikä sua ärsyttää joulussa juuri nyt?
Vai onko vaan ihanaa? Mua ärsyttää se, että anoppi tulee meille. Miehen sisko joutui sairaalan eikä se anoppi voi sinne mennä.
Kommentit (18)
Se että olen aaton yksin. Ja se että kaikkialle sattuu ja väsyttää hirveästi, ei jaksa siivota eikä miettiä ostoksia.
Se että joudun tekemään joulun kokonaan YKSIN eikä ole lomaa ennen joulua sekä se että tod näk äitini viimeinen joulu.
Joulussa ei mikään, mutta aatonaaton työpäivä ärsyttää kyllä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Se että joudun tekemään joulun kokonaan YKSIN eikä ole lomaa ennen joulua sekä se että tod näk äitini viimeinen joulu.
Olen pahoillani puolestasi. Kuulostaa niin lattealta, mutta todella tarkoitan mitä sanon.
Se, että myös kuntokeskuksen jumpat on tauolla. No, onneksi salille pääsee.
Ruokaan menevä raha. Minulle riittäisi vähempikin määrä sapuskaa mutta mies haluaa kaikkea mahdollista kun niitä kun kuuluu olla joulupöydässä. Menisivät edes kaikki mutta aina joutuu heittämään roskiin.
Lahjat ostamatta, en oo ehtinyt. Miksi miksi jätän aina viime tippaan?
Täytyy sanoa rehellisesti että ei oikeastaan yhtään mikään. Lahjat on hankittu enkä stressaa siivoamisesta koska meillä on aina siistiä, päästään vanhemmilleni valmiiseen joulupöytään. Odotan rauhallista yhdessäoloa ja kiireettömyyden tunnetta :)
"pakko"lahjojen osto sukulaislapsille
Pakkojoulun vietto vanhan kärttyisen isäni kanssa. Äitini kuoli 5 v. sitten ja joulufiilis kuoli hänen mukanaan. Faija on maailman pihein ukko, mihinkään ei saisi kuluttaa rahaa, mutta joulu on siitä huolimatta järjestettävä. Vastenmielinen, tekopyhä joulu, onneksi se on vaan kerran vuodessa.
Ei ärsytä mikään, ilolla odotan, että pääsen viettämään aikaa rakkaiden sukulaisten kanssa!
Se kun en keksinyt miehelle toista lahjaa, ja oon ihan kyllästynyt juoksemaan joulu ostoksilla.
Myös harmittaa se että todennäköisesti kaikki lumet sulaa aatoksi pois.
Myös ajan puute vähä stressaa.
Muuten kyllä menen innolla viettämään joulua sukulaisten kesken
Joulupukki, ärsyttää maksaa 70 e siitä että joku hikinen joulupukki käy pyörähtään ovella. Miten lahjat tuodaan jos on lapsia ja ei halua joulupukkia?
Ei mikään. Loma on alkanut ja ihan on rento olo.