Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta prosenttia miehistä jää "neitsyiksi"

Vierailija
19.12.2015 |

Niin.
Jos mukaan lasketaan miehet, joiden ainoa nainen on maksettu, veikkaisin prosenttiosuuden pyörivän jossain 40% tietämillä?

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin.

Jos mukaan lasketaan miehet, joiden ainoa nainen on maksettu, veikkaisin prosenttiosuuden pyörivän jossain 40% tietämillä?

Jääkö 40% naisista ilman munaa vai meinaat siis, että naiset antavat mielellään jännämiehille? Olet ylpeä antaessasi jännämiehen panna?

Vierailija
82/92 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellisuudessa useimmille naisille ulkonäkö ei merkkaa niin paljon. Monille naisille riittää se että kemiat on kohdillaan ja on hyvä olla toisen kanssa. T

Unohdit lisätä, että kunhan mies on keskiarvoa pitempi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä prosenttiosuutta, mutta se on takuulla surempi kuin naisista. Käytännössä kenenkään naisen ei tarvitse jäädä neitsyeksi jos ei halua, miehille asia ei ole aivan niin yksioikoinen.

Vierailija
84/92 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee välillä vainoharhainen olo alle 18-vuotiaiden tyttöjen keskellä, koska arvelen heidän saattavan pitää minua liian vanhana. Toisaalta iän tuoma ryhdikkyys ja sosiaalisuus kompensoi tiettyyn pisteeseen asti ja onneksi ikäni arvioidaan normaalisti aika reilusti alakanttiin.

Vierailija
85/92 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nainen neisyt, jos on vaan myynyt seksiä. Tai ollut huonon miehen kanssa. Tai ostanut seksiä

Kyllä.

Sama logiikka kuin tässä älyttömässä ketjussa

Vierailija
86/92 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea vastata.

Tunnen omasta opiskelijakaveriporukasta useita miehiä, jotka eivät hyvin suurella varmuudella ole koskaan harrastaneet seksiä. Nopeasti laskemalla ainakin 5 kappaletta. Yksi näistä "ikineitsyistä" putosi joukosta pois 35-vuotiaana, kun sattui löytämään (kuin ihmeen kaupalla) naisen. Tämä tosin vaati kokonaan uudelleensuunnattuja opintoja ja valmistumista hyvin naisvaltaiselle alalle.

Tunnen myös muita miehiä, joilla ei ole mitään kokemusta naisista. Ehkä yhteensä 10 miestä kaikista tutuistani.

Tosin vastapainona tälle, tunnen ainakin 3 naista, joilla on sama tilanne (ja joiden tilanteessa tuskin tulee myöskään tapahtumaan muutosta).

Olisikohan miesten osalta neitsyinä hautaan päätyvien prosenttiluku jossakin 5% paikkeilla? Voi olla, että lähitulevaisuudessa se tulee kasvamaan, toisaalta pikkupaikkakunnan uroksilla, toisaalta hikikomori-machojen määrän lisääntyessä.

Vierailija
87/92 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20% miehistä panee 80% naisista, mutta osa lopuista miehistä pääsee suhteeseen, kun naisella on "juoksut juostu". Eli 80% miehistä elää nuoruutensa joko täysin puutteessa tai ainakin hyvin kuivaa aikaa. Kun taas 20% miehistä nussii 80% naisista suuhun ja vetää perseeseen ilman kortsua. Jonkun näistä naisista joku onnekas poika vielä saa suhteeseen kanssaan ja eiköhän silloin seksiäkin irtoa ainakin muutaman kerran kuukaudessa, vaikka kakkosta ei ehkä enää saisikaan, koska se on varattu jännämiehille.

Suomennos: 5% miehistä nussii niitä mallinaama missinrunko naisia ,joita tässä on tarkoitettu kaikkilla naisilla. Näitä missi /malleja on kaikista naisista  ehkä se noin 10%.

Lassukka joka tämän keskustelun avasi ei tiedosta että 90% naisista ei kuulu hänen maailmaansa lainkaan.

Ne 90% naisista elää toisessa universumissa lassukan mielestä. Lassukka luulee olevansa tavismies vaikka hän on marginaali poju joita 99% naisista karttaa kuin ruttoa juurikin lassukka juttujen takia.

tavismiehieä on miehistä suurin osa samoin kuin tavisnaisia.

Lassukka on yksin koska hänen tasonsa on liian alhainen malli-missi-pimuille jotka hän käsittä " kaikkina"-naisina.

Höpö höpö. Miehille kelpaa melkein kaikki naiset. 

Yhdellä maailman rikkaimmista urheilijoista, Kimi Räikkösellä on sellainen nainen, jonka voisi kuka tahansa löytää Siwan kassalta.

Että eiköhän meille köyhemmille kelpaa sitten jo sen kassatytön äitikin...

Jepjep. Tässäpä tämä taas nähtiin. Minttu on muka ulkonäöltään keskitasoinen nainen, johon jo voisi tyytyä. Viimeksi esimerkkinä heitettiin Anna Abreuta.

Newsflash: nämä tapaukset kuuluu naisissa ehdottomasti siihen kauneimpaan 10% sisään naisista ja ovat tässä ryhmässä varmaan keskitasoa. Tämän porukan ulkopuolella  on sitten 90% kaikista naisista.

Vierailija
88/92 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v kirjoitti:

Minulle tulee välillä vainoharhainen olo alle 18-vuotiaiden tyttöjen keskellä, koska arvelen heidän saattavan pitää minua liian vanhana. Toisaalta iän tuoma ryhdikkyys ja sosiaalisuus kompensoi tiettyyn pisteeseen asti ja onneksi ikäni arvioidaan normaalisti aika reilusti alakanttiin.

Ei se ole vainoharhaa vaan olet liian vanha.

Vierailija
89/92 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se vielä mitään jos muutama jää ilman pildeä mut muistakaa et kaikki naiset on 100% HUORIA ;D

Vierailija
90/92 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
91/92 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lasketaanko mut neitsyeks kun en ole harrastanut seksiä naisen kanssa? oon siis homo ja miehiä ollut paljonkin.. mut naista en oo kokeillut

Neitsyt olet, ikuinen poikanen.

Mieheksi tulee vain naisen kanssa.

Vierailija
92/92 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v kirjoitti:

Ei se ole vainoharhaa vaan olet liian vanha.

Kyllä minulla taitaa vielä pari vuotta olla aikaa pikasuhteeseen ennen kuin olen liian vanhan näköinen. Aivan kuten vanhalla nyrkkeilijällä on vielä pari matsia käytävänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän