Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta prosenttia miehistä jää "neitsyiksi"

Vierailija
19.12.2015 |

Niin.
Jos mukaan lasketaan miehet, joiden ainoa nainen on maksettu, veikkaisin prosenttiosuuden pyörivän jossain 40% tietämillä?

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No suurin osa neitsytmiehistä ei tunne muita naisia kuin äitinsä eli sinä et tavallaan neitsyenäkään kuulu siihen porukkaan jolla naisen tapaaminen vaikuttaa mahdottomalta tehtävältä."  - Tjaa. Voisi kai yhtälailla väittää, että miehet, jotka eivät kykene tai halua elää päivääkään ilman, että ovat kosketuksissa, jonkun naisen kanssa tarvitsevat elämäänsä jatkuvasti, jonkun huolta pitävän äitihahmon, joka jaksaa ymmärtää ja tukea auttaa ja ravitsee "miehen", joka oikeastaan on vain ikuinen poika.  Vastuun kantaminen pelkästään itsestä saati muista on mahdoton jo pelkästään ajatuksena.   

Vierailija
42/92 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa masentava ketju, kun muistuttaa kuinka paskaa elämä on ilman seksiä. Olisinpa rohkeampi, niin uskaltaisin käydä maksullisissa, ei sitä ole sen parempi ihminen, kun kärsii elämän läpi ilman seksiä ja toisen ihmisen läheisyyttä.

Thaimassa moni nainen taistelee kullistasi (rahoistasi). Sielä kilpailu asiakkaista on todella kovaa etenkin LOSISSA eli (land of sex). 

Moni nainen tai alaikäinen tyttö ilmoittaa pahvikyltillä mihin suostuu ja mikä on niiden hintana. Eli käytännössä saatat päästä raiskaamaan lihareikää viidellä eurollakin. Raiskaushan se on kun menee masturboimaan toiseen toisen sisään ja toinen suostuu siihen että saisi elantonsa. Ilmeestä usein näkee ettei tykkää ja sattuu mutta riittää että tuntuu hyvältä. Kun tarpeeksi tekee sitä niin siihen tottuu. Aluksi tuntuu väärältä. 

Pakko se on näin tehdä kun ei suomalaiset naiset lämpene niin sitten näin. Surullista miten maailma on likainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa masentava ketju, kun muistuttaa kuinka paskaa elämä on ilman seksiä. Olisinpa rohkeampi, niin uskaltaisin käydä maksullisissa, ei sitä ole sen parempi ihminen, kun kärsii elämän läpi ilman seksiä ja toisen ihmisen läheisyyttä.

Sinne vaan. Ei tarvitse jännittää. Maksulliset ovat asiakaspalvelijoita. Ei niitä voi verrata kanssakäymiseen "normaalien" naisten kanssa. Ei prostituoitu esitä sinulle vaatimuksia, sun ei tartte mielistellä sitä, ei miettiä mitähän se ajattelee sinusta.

Kaikki ovat olleet hyvin ystävällisiä. Itse asiassa sanoisin, että prostituoidun kanssa mies voi tuntea sen mitä naiset tuntevat miehen kanssa: sinä olet etusijalla ja sinun hyvällä olollasi on väliä. 

Tottakai kyse on asiakassuhteesta, joten mitään romanttisuuksia ei kannata odottaa. 

Ja prostituoidut kyllä näkevät ketä miestä jännittää ja kuka on ujo. Itse kun nuorena kävin ensimmäistä kertaa niin kyllä se tiesi, että olen näissä hommissa ensimmäistä kertaa ja oli tosi kiva. 

Olen varmaan omaksunut vauva-palstan mielipiteet maksullisesta seksistä liian hyvin ja vihaisin vain itseäni enemmän tuon jälkeen. Kyllähän minä tiedän, että minussa on jotain vikaa, kun en kelpaa kenellekään naiselle, mutta maksullisissa käymisen jälkeen olisi kokonaan peli menetetty vapailla markkinoilla.

Vierailija
44/92 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinne vaan. Ei tarvitse jännittää. Maksulliset ovat asiakaspalvelijoita. Ei niitä voi verrata kanssakäymiseen "normaalien" naisten kanssa. Ei prostituoitu esitä sinulle vaatimuksia, sun ei tartte mielistellä sitä, ei miettiä mitähän se ajattelee sinusta.

Kaikki ovat olleet hyvin ystävällisiä. Itse asiassa sanoisin, että prostituoidun kanssa mies voi tuntea sen mitä naiset tuntevat miehen kanssa: sinä olet etusijalla ja sinun hyvällä olollasi on väliä. 

Tottakai kyse on asiakassuhteesta, joten mitään romanttisuuksia ei kannata odottaa. 

Ja prostituoidut kyllä näkevät ketä miestä jännittää ja kuka on ujo. Itse kun nuorena kävin ensimmäistä kertaa niin kyllä se tiesi, että olen näissä hommissa ensimmäistä kertaa ja oli tosi kiva. 

Olen varmaan omaksunut vauva-palstan mielipiteet maksullisesta seksistä liian hyvin ja vihaisin vain itseäni enemmän tuon jälkeen. Kyllähän minä tiedän, että minussa on jotain vikaa, kun en kelpaa kenellekään naiselle, mutta maksullisissa käymisen jälkeen olisi kokonaan peli menetetty vapailla markkinoilla.

Ei se mitään kunniakasta ole minunkaan mielestäni. Parempi kuitenkin huorissa käynti kuin ajautuminen vaikka itsemurhaan. 

Sinun "vikasi" on todennäköisesti joku ihan olematon, mikä ei loppupeleissä määritä sinua ihmisenä. Naisille kelpaamattomuuteen riittää liian pieni palkka. Tai liian vähäinen pituus. Kannattaako tällaisten seikkojen antaa määrittää sinut huonoksi ihmiseksi? 

Minulla olisi aikanaan ollut mahdollisuus lähteä ns. haalarihommiin offshore-teollisuuteen, jonka myötä tulot olisivat nousseet yli 100k:n vuodessa. Ja sitä myöten tietysti naisten saanti. Työ olisi kuitenkin ollut varsin raskasta ja kuluttavaa, joten valitsin tavallisen toimistotyön ja sitä myötä vähemmän naisia. Valinta johtui omista luonteenpiirteistäni ja preferensseistäni. En siis anna matalien tulojeni määrittää minua huonommaksi. 

Vierailija
45/92 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei se mitään kunniakasta ole minunkaan mielestäni. Parempi kuitenkin huorissa käynti kuin ajautuminen vaikka itsemurhaan.  Sinun "vikasi" on todennäköisesti joku ihan olematon, mikä ei loppupeleissä määritä sinua ihmisenä. Naisille kelpaamattomuuteen riittää liian pieni palkka. Tai liian vähäinen pituus. Kannattaako tällaisten seikkojen antaa määrittää sinut huonoksi ihmiseksi?  Minulla olisi aikanaan ollut mahdollisuus lähteä ns. haalarihommiin offshore-teollisuuteen, jonka myötä tulot olisivat nousseet yli 100k:n vuodessa. Ja sitä myöten tietysti naisten saanti. Työ olisi kuitenkin ollut varsin raskasta ja kuluttavaa, joten valitsin tavallisen toimistotyön ja sitä myötä vähemmän naisia. Valinta johtui omista luonteenpiirteistäni ja preferensseistäni. En siis anna matalien tulojeni määrittää minua huonommaksi."

En ole se, jolle tuon kirjoituksesi osoitit, mutta hurjalta tuntuu ajatella, että ajatellaan seksin puutteen tai naisen puutteen olevan niin suuri ja tai voiko sanoa, että kipeaä asia, että jotkut mahdollisesti ajattelevat, että se oikeasti "oikeuttaisi" tai olisi hyvä syy "riistää henki" itseltä. Minuta tällainen rinnastus luo aivan poskettoman suuria ja epärealsitisia odotuksia seksiä kohtaan, jonka "harjoittaminen" on kuitenkin ihan tavallinen juttu ja niin pitäisi olla, myös -syystä tai toisesta pidättäytyminen ja tai se, että joku nyt ei vain ole sitä tullut koskaan "harrastaneeksi" enkä tätä kääntäsi sen paremmin itseä koskevaksi syysksi saati, kehenkään muuuhun. Uskon, että yhtä monta kuin on netsyttä tai poikuutta "tallella" yhtä monta tarinaa tai sanomaa on heidän takana.  

Vierailija
46/92 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ No, yhteiskunta asettaa miehille valtavat paineet nussia ympäriinsä. 

Se ikään kuin määrittää koko miehuuden. Siksi moni päättää päivänsä jos pillua ei juuri saa. 

Vierailija
47/92 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei se mitään kunniakasta ole minunkaan mielestäni. Parempi kuitenkin huorissa käynti kuin ajautuminen vaikka itsemurhaan.  Sinun "vikasi" on todennäköisesti joku ihan olematon, mikä ei loppupeleissä määritä sinua ihmisenä. Naisille kelpaamattomuuteen riittää liian pieni palkka. Tai liian vähäinen pituus. Kannattaako tällaisten seikkojen antaa määrittää sinut huonoksi ihmiseksi?  Minulla olisi aikanaan ollut mahdollisuus lähteä ns. haalarihommiin offshore-teollisuuteen, jonka myötä tulot olisivat nousseet yli 100k:n vuodessa. Ja sitä myöten tietysti naisten saanti. Työ olisi kuitenkin ollut varsin raskasta ja kuluttavaa, joten valitsin tavallisen toimistotyön ja sitä myötä vähemmän naisia. Valinta johtui omista luonteenpiirteistäni ja preferensseistäni. En siis anna matalien tulojeni määrittää minua huonommaksi."

En ole se, jolle tuon kirjoituksesi osoitit, mutta hurjalta tuntuu ajatella, että ajatellaan seksin puutteen tai naisen puutteen olevan niin suuri ja tai voiko sanoa, että kipeaä asia, että jotkut mahdollisesti ajattelevat, että se oikeasti "oikeuttaisi" tai olisi hyvä syy "riistää henki" itseltä. Minuta tällainen rinnastus luo aivan poskettoman suuria ja epärealsitisia odotuksia seksiä kohtaan, jonka "harjoittaminen" on kuitenkin ihan tavallinen juttu ja niin pitäisi olla, myös -syystä tai toisesta pidättäytyminen ja tai se, että joku nyt ei vain ole sitä tullut koskaan "harrastaneeksi" enkä tätä kääntäsi sen paremmin itseä koskevaksi syysksi saati, kehenkään muuuhun. Uskon, että yhtä monta kuin on netsyttä tai poikuutta "tallella" yhtä monta tarinaa tai sanomaa on heidän takana.  

Mitä luulet onko seksin harrastaminen tavallinen juttu, jos sitä ei ikinä pääse harrastamaan?

Vierailija
48/92 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ikään kuin määrittää koko miehuuden. Siksi moni päättää päivänsä jos pillua ei juuri saa. 

Ja kumminkin, harvempi nainen haluaa parisuhteeseen miehen kanssa, joka "nussii tmpäriinsä"? Olen nainen, ja kierrän häntäheikit kaukaa.

Vierailija
49/92 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, vai 40% :D

Kuinkahan moni esim päälle 50-vuotiaista miehistä on sellaisia, jotka eivät koskaan ole olleet parisuhteessa? Veikkaan että prosentti on huimasti pienempi kuin 40 :D

Vierailija
50/92 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kumminkin, harvempi nainen haluaa parisuhteeseen miehen kanssa, joka "nussii tmpäriinsä"? Olen nainen, ja kierrän häntäheikit kaukaa.

Eli haluat neitsytmiehen vai miehen joka salaa menneisyytensä taitavasti?  :)

Vierailija
51/92 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla on kokemattomista miehistä monta aloitusta, kun naiset kysyy mikä vika on tässä miehessä, kun ei ole päässyt harrastamaan seksiä.

Vierailija
52/92 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla on kokemattomista miehistä monta aloitusta, kun naiset kysyy mikä vika on tässä miehessä, kun ei ole päässyt harrastamaan seksiä.

Ja välimuotojahan ei ole? Joko miehellä on ollut sata naista tai mies on täysin kokematon vielä keski-iässä?

Vierailija
53/92 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuattekohan te, että on myös sairauksia, jotka estää tyypillisen parinmuodostuksen? Puhutte ikään kuin seksittömyys olisi jokin kauhea rikos.

Vierailija
54/92 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekstailuasteelle pääseminen toisen ihmisen kanssa edellyttää normaaliolosuhteissa muutakin kuin ison munan. Nimittäin sosiaalisuutta. Jo hiekkalaatikolla suuri osa pojista yrittää rikkoa äänijänteensä autoilla päristessään, sylki roiskuen. Kuka päristelee lujimmin, kenen auto on nopein?

Tytöt puolestaan keskustelevat ja kuuntelevat.

Miesten ajattelutapa korostaa asioiden mitattavuutta ja punnitsemista. Asiat ovat enemmän tai vähemmän mekaanisia. Kuin bittilukuja. Yksi tai nolla.

Harva on tietysti täysin tämän stereotyypin mukainen mutta väitän että lähes kaikki naiset osaavat lukea keskustelukumppaniaan hyvin. Ja miehet keskimäärin huonommin. Osa huonommin ja pieni osa todella huonosti. Yritä siinä sitten saada kokemusta vaakamambosta kun epätoivosi huokuu jokaisesta ihosolustasi. Etkä edes tiedä sitä itse.

Mies panee naista. Nainen "antautuu" miehelle johon luottaa ja johon tuntee yhteyttä sukupuolielinten lisäksi myös henkisillä tuntosarvilla. Näin siis vähän kärjistäen.

Prosentuaalinen luku varmaan 2-5% miehistä jotka eivät pääse liukkaille.

Vierailija
55/92 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuattekohan te, että on myös sairauksia, jotka estää tyypillisen parinmuodostuksen? Puhutte ikään kuin seksittömyys olisi jokin kauhea rikos.

Kuten?

Vierailija
56/92 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan miehistä joku 1-3% pedofiileja, joita ei edes kiinnosta naiset. Aika moni on ihan tarkoituksella neitsyt.

Vierailija
57/92 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 2%

Vierailija
58/92 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten?

Etenevä lihassairaus

Vierailija
59/92 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten?

impotenssi

Vierailija
60/92 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten?

Tai jos on vaikka mikropenis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi