Kuinka nopeasti laihtuu jos..
Alkaa syömään todella terveellisesti?Vettä juon jo paljon, kasviksia, marjoja yms. Syön siis ihan "hyvin" lukuunottamatta herkuttelua, mutta jos nyt jätän kaiken turhan sokerin pois ja samoin pastan, perunan, riisin niin kuinka nopeasti laihdun?
Syöminen on kuitenkin tärkein osa laihdutuksesta.
Olen normaalipainoinen, kuitenkin jonkin verran löytyy ylimääräistä. Liikuntaa en juurikaan harrasta paitsi joka paikkaan kävely, satunnainen hölkkä/kävelylenkki ja pieni jumppa.
Kommentit (5)
Ei kukaan sitä pysty kertomaan. Jokainen on yksilö ja jokaisen keho toimii vähän eri tavoin.
Sun on vain kokeiltava minkälaisella syömisellä yleensä laihdut ja kuinka nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Yksi kilo on 7000 kaloria, laske siitä.
Eipä se laihdutus ihan noin yksinkertaista ole.
Mä en laihtunut yhtään. En vaikka kävin korkean sykkeen liikunnassa 5 krt viikossa. Mulla tosin on kilpirauhasen vajaatoiminta. Se kenties vaikutti asiaan.
Et laihdu, jos syöt liikaa sitä terveellistä ruokaasi. Kiinnitä huomiota määriin. Suklaata ja sipsejäkin syömällä laihtuu, jos määrät pysyvät tarpeeksi pieninä. Suosittelen kaloreiden laskemista. Saat hyvän käsityksen siitä, paljonko todellisuudessa syöt. 500 kcalin päivävajeella laihdut noin puoli kiloa viikossa (keskimäärin).
Yksi kilo on 7000 kaloria, laske siitä.