Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti laihtuu jos..

Vierailija
19.12.2015 |

Alkaa syömään todella terveellisesti?Vettä juon jo paljon, kasviksia, marjoja yms. Syön siis ihan "hyvin" lukuunottamatta herkuttelua, mutta jos nyt jätän kaiken turhan sokerin pois ja samoin pastan, perunan, riisin niin kuinka nopeasti laihdun?
Syöminen on kuitenkin tärkein osa laihdutuksesta.
Olen normaalipainoinen, kuitenkin jonkin verran löytyy ylimääräistä. Liikuntaa en juurikaan harrasta paitsi joka paikkaan kävely, satunnainen hölkkä/kävelylenkki ja pieni jumppa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kilo on 7000 kaloria, laske siitä.

Vierailija
2/5 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan sitä pysty kertomaan. Jokainen on yksilö ja jokaisen keho toimii vähän eri tavoin.

Sun on vain kokeiltava minkälaisella syömisellä yleensä laihdut ja kuinka nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kilo on 7000 kaloria, laske siitä.

Eipä se laihdutus ihan noin yksinkertaista ole.

Vierailija
4/5 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en laihtunut yhtään. En vaikka kävin korkean sykkeen liikunnassa 5 krt viikossa. Mulla tosin on kilpirauhasen vajaatoiminta. Se kenties vaikutti asiaan.

Vierailija
5/5 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et laihdu, jos syöt liikaa sitä terveellistä ruokaasi. Kiinnitä huomiota määriin. Suklaata ja sipsejäkin syömällä laihtuu, jos määrät pysyvät tarpeeksi pieninä. Suosittelen kaloreiden laskemista. Saat hyvän käsityksen siitä, paljonko todellisuudessa syöt. 500 kcalin päivävajeella laihdut noin puoli kiloa viikossa (keskimäärin).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi