Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies-/naismaku periintyä?

Vierailija
18.12.2015 |

Siis pakko kysyä teiltä kun ei irl keltään tutulta voi kysyä ;)

Onko mahdollista että vaikkapa äidillä ja tyttärellä, tai sisarilla voi olla samanlainen miesmaku? Tarkoitan tarkemmin sitä, että voiko esim. äiti ja tytär tuntea vetoa samaan tai samanlaisiin miehiin? Sisaret ehkä helpomminkin, tästäkin näkemyksiä kiitos. Kulkeeko mies-/naismaku geeneissä?

Olen alkanut epäillä tätä kun olen huomannut joitakin kertoja edellä mainittua toimintaa. Niinkin, että nykyään kuusissakymmenissä oleva mummo, nelissäkymmenissä oleva tytär ja parikymppinen tyttärentytär tulevat keskimääräistä paremmin meikäläisen kanssa juttuun. Tai keski-ikäinen äiti ja hänen pari vuotta minua nuorempi tytär. Tai äiti ja eri-ikäiset siskokset - siskokset vielä toimivat samoilla maneereilla mun seurassa tai nähdessään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin joskus että isäni silloinen pikanaisystävä tuntui flirttailevan minulle jos oltiin kahden kesken.

Vierailija
2/8 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä ainakaan tykkää samanlaisista miehistä kuin kukaan mun suvun naisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periytyä!

Vierailija
4/8 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, isäni ja poikaystäväni ovat joiltain osin aika samanlaisia: aivan samanlaiset hiukset (isä ei tosin jaksa laittaa niitä mitenkään), vaaleat silmät, samankaltaiset nenät, villit kulmakarvat, kasvojen muoto, pitkiä, isojalkaisia, samat kiinnostuksenkohteet, huumorintaju osuu yksi yhteen jne. En kuitenkaan usko, että miesmakuni olisi periytynyt äidiltä, sattumalta vain tapasin isääni muistuttavan miehen ja ihastuin.

Vierailija
5/8 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa, isäni ja poikaystäväni ovat joiltain osin aika samanlaisia: aivan samanlaiset hiukset (isä ei tosin jaksa laittaa niitä mitenkään), vaaleat silmät, samankaltaiset nenät, villit kulmakarvat, kasvojen muoto, pitkiä, isojalkaisia, samat kiinnostuksenkohteet, huumorintaju osuu yksi yhteen jne. En kuitenkaan usko, että miesmakuni olisi periytynyt äidiltä, sattumalta vain tapasin isääni muistuttavan miehen ja ihastuin.

Oikeasti haluat nussia isääsi, se on se elektrakompleksi.

Vierailija
6/8 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti mieltymykset tulevat osittain geeneistä, eli periytyvät. Loput tulevat "ympäristöstä".

Vierailija
7/8 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän olen huomannut tätä madde-vickan - tyyliä, että sisarukset puolisoineen ovat enemmän toistensa vastakohtia. Toki tällöin yksi sisaruksista voi muistuttaa äitiään mutta loput voivat olla silloin aivan erilaisia.

Vierailija
8/8 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periytyä!

Kiitti!

Pitihän se saada houkuteltua sinutkin lukemaan tämä aloitus ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän