Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies heitti riidan yhteydessä säilykepurkin otsaani

Vierailija
18.12.2015 |

Ei siitä nyt verta tule enää mutta kuhmu ja mustelma varmasti tulee.

Kun oli rauhoittunut niin sanoi " Ei sen pitänyt suhun osua vaan seinään, halusin vain että sä säikähdät"

Nyt harkitsen vakavasti muuttoa veljen luokse. Vai? Meneekö muiden miehillä hermo noin helposti?

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustukaa nyt hyvän tähden suomen lakiin. Kaikenlainen väkivalta on aina väärin ja tuomittavaa. Myös lasten toisiinsa harjoittamaan väkivaltaan pitää aina puuttua välittömästi, jos koulun resurssit loppuvat kesken niin aina voi tehdä rikosilmoituksen. Ylipäätään jokaisen väkivallan uhrin pitäisi tehdä rikosilmoitus. Ei ole mitään nössöilyä jos mies tekee rikosilmoituksen kun nainen on lyönyt, sillä jokainen lyönti on ihan yhtä väärin.

Toivottavasti ap menet nyt äkkiä lääkärin juttusille, toivottavasti et ole saanut mitään vakavampia vammoja. Itse olen saanut samankaltaisessa tilanteessa aivotärähdyksen ja on muuten harmittanut etten hakenut oikeutta asialle.

Vierailija
62/71 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen pohdinta. Ihminen joka ei ole tehnyt mitään, niin sitä saa hakata. Ihminen joka on harjoittanut henkistä väkivaltaa, niin sitä ei saa hakata.

Arvot ovat melko pielessä.

Ketään ei saa hakata. Myöskään henkinen väkivalta ei oikeuta fyysisen väkivallan käyttöön. Tarkista itse arvosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kohtaa kun keskusteltiin moraalista, niin lailla ei ole merkitystä.

Eri maissa on eri lait. Se ei ole moraalikysymys, etkö herranjumala tätä tiennyt. Olet kyllä melkoinen aloittelija.

Huvittaa vaan kun jatkat paasaustasi, vaikka juuri hävisit kaikki edelliset väittelyt. 

Vierailija
64/71 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen pohdinta. Ihminen joka ei ole tehnyt mitään, niin sitä saa hakata. Ihminen joka on harjoittanut henkistä väkivaltaa, niin sitä ei saa hakata.

Ketään ei saa hakata. Myöskään henkinen väkivalta ei oikeuta fyysisen väkivallan käyttöön. Tarkista itse arvosi.

Miksi ei? Mikä siis oikeuttaa henkiseen väkivaltaan?

(omasta mielestäni oikeuttaa)

Vierailija
65/71 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ananas vai tonnikala? 

Vierailija
66/71 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ananas vai tonnikala? 

Mustekala, siihen saa paremman kierteen.

Vierailija
67/71 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että loppujen lopuksi miehisi on mielissään että osui, varmasti ansaitsit sen. Jos vielä muutat pois niin pelastat mies raasun joulun ja uudenvuoden. Tommosen alistajan ja henkisen/fyysisenväkivallan käyttäjän seurassa ei kenenkään pitäisi olla!

Vierailija
68/71 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että loppujen lopuksi miehisi on mielissään että osui, varmasti ansaitsit sen. Jos vielä muutat pois niin pelastat mies raasun joulun ja uudenvuoden. Tommosen alistajan ja henkisen/fyysisenväkivallan käyttäjän seurassa ei kenenkään pitäisi olla!

Heikko röllipeikko

Vierailija
69/71 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on provoilijalla taas kivaa. Hirnuu itsekseen peräkammarissaan kun keksii niin hienoja mukahauskoja ja nasevia kommentteja... ehe ehe, nro 67.

Vierailija
70/71 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei? Mikä siis oikeuttaa henkiseen väkivaltaan?

(omasta mielestäni oikeuttaa)

Ei mikään oikeuta henkiseen väkivaltaankaan. Mutta myöskään henkinen väkivalta ei oikeuta fyysiseen. Ap:n mies on käyttänyt sekä fyysistä että henkistä väkivaltaa (kun on pelotellut), mutta ei silti mikään näistä oikeuttaisi mielestäni ap:ta käyttämään miestä kohtaan väkivaltaa. Parempi hakea asialle oikeutta esimerkiksi rikosilmoituksen tekemällä, elämme kuitenkin sivistysvaltiossa.

Vierailija
71/71 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siitä nyt verta tule enää mutta kuhmu ja mustelma varmasti tulee.

Kun oli rauhoittunut niin sanoi " Ei sen pitänyt suhun osua vaan seinään, halusin vain että sä säikähdät"

Nyt harkitsen vakavasti muuttoa veljen luokse. Vai? Meneekö muiden miehillä hermo noin helposti?

Ymmärrän vielä sen, että joskus oikein vihaisena ylilyönti voi tulla ja heittää säilyketölkin seinään.

Mutta jos meidän perheessä riidellessä se tölkki osuisikin toista päähän, niin riita muuten katkeaisi tasan siihen paikkaan. Itselleni tuli joskus todella paha mieli ja huono omatunto jo siitä, kun kerran riidellessä heitin sohvatyynyn sohvalle, jossa mies istui. Mies veti käden päänsä eteen suojaksi, kun vissiin luuli että häntä sillä heitän, kun tosiaan vihaisena nakkasin tyynyn vain lattialta takaisin sohvalle. 

Tuon eleen jälkeen tuli väkisinkin rauhoittuminen ja sanoin miehelle, että minä häntä heittäisi edes höyhenellä vaikka kuinka vihainen olisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi