pointsaajille kysymys!
Moi,
olen pari viikkoa laskenut painonvartiojiden pointseja, ihan itsekseni pari vuotta vanhoilla ohjeilla, jotka tilasin ja en saanut silloin itseä niskasta kiinni.
No nyt on pari viikkoa mennyt ja paino jo pudonnut nelisen kiloa, ja tahto jatkaa on kova!
Ja nyt siis sen kysymyksen vuoro, että onko siitä mitään haittaa jos kaikkia pisteitä ei joka päivä saisi kasaan? Kun olen huomannut, että välillä jää useampikin piste päivän päätteeksi, eikä ole nälkä että niitä haluaisi käyttää.
Kommentit (4)
jos syöt alle sen pistemäärän niin keho alkaa käyttää lihaksia polttoaineena siis lihakset alkaa häviämään kun tarkoitushan olis kuitenki säilyttää lihakset ja polttaa rasvaa
sama vastaus mulla, kaikki pisteet on syötävä päivässä :)
että saa säästää pisteitä, jos on vaikka juhlat tulossa viikonloppuna. Eli ei ole pakko syödä kaikkia pisteitä päivässä, mutta muistaakseni jossain luki, että ylimääräiset pisteet pitää käyttää viikon sisällä.
jos et syö riittävästi kaloreita ja silloin pudotus loppuu :-(. Suunnittele päivän ruoat tehokkaammin, niin saat pisteet syötyä jo ennen iltaa ja illalla ei tartte " mättää" :-)