Minulla todettiin fuengirola :(
en tiedä mistä olen sen saanut, ehkä pilaantuneesta ruoasta.
Kommentit (198)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut kurkku kipeänä.Melko varmasti angola?
Onko "angola" raumaa, ja tarkoittaa suomeksi "anna kokis"?
Mulla ongelma on henkistä lajia. Pomoni Kouri Alapäätäni ja sain siitä Rauman. Saikkua en kehtaa hakea. Ahdistaa.
Sain satamasta ajoksen. Onko kukaan muu saanut.
Minulla on tosi nolo, intiimi vaiva:
Eilen illalla Vetelin Isokyröäni, siitä tuli tosi Kouva. Sen jälkeen Oripäästä turskahti iso Mellilä. Pitäiskö mennä lääkäriin?
Mulla tuli naamaan ruotsalainen. Nyt se ei lähde millään pois, neuvoja?
Mulla on taas kamala canggu. :(
Lapselle tuli taas yöllä Krakovatulehdus. Ehkä Tuurilla selvitään ilman anti-Lofootti-kuuria.
Minä sain kesällä kutiavan vieremän alapitkän maaninkaan. Tosi kiusallinen, juankoskee kun pisaa. Kaavin sitä, vaikkei saisi, eikä nilsiä. Pöljä kun olen. Kuulemma aika yleistä täällä Pohjois-Savossa. Pahimmillaan tuosta voi saada varpaisjärven tai kuopion.
Mulla on terminaalivaiheeseen edennyt Tallinna, mutta nykyisin olen jo sinut sairauteni kanssa ja oireita pystyy toki jossain määrin lievittämään. Intiimivaivoista sen verran, että mies parani hiljattain vuosia vaivanneesta Eyjafjallajökullista, sai terveen paperit viime kuussa. Juhlistimme sitä panamalla.
Ratkesin taas juomaan... En ole ikinä ollut näin Pohjalla :(
Intialaisesta ruoasta jäi jotain hampaankoloon. Liekö Naan-talia?
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan, mikä auttaisi Suonenjoen vetoon?
Rautalampi-kuuri tietenkin.
Mulla on Selkämeri ja Merenkurkku nyt niin kipeänä, että ajattelin avata yhden Kotka Rankin. Huomenna on sit kyllä karmee Harmaja, mut ei tee mitään.
Minulla on marbella alapään limakalvolla. Ette taatusti halua tietää enempää... :F
Mulla on koko norsunluurannikko tulehtunut. Kipu on todella ankara :(
Nyt on myös novaja-zemljaa liikkeellä, toivottavasti ei iske joulun pyhien aikaan.
Onneksi ei ollut Marburg, Kumlinge, Puumala tai Lyme.