Minulla todettiin fuengirola :(
en tiedä mistä olen sen saanut, ehkä pilaantuneesta ruoasta.
Kommentit (198)
Olkaa varovaisia näiden tautien kanssa. Isoisäni kuoli Turkuun.
Vierailija kirjoitti:
Se on johtanut monet saattohoitoon : (
Nainen oli tapettu tyrväällä. Siis millä?
Nizzat ihan jumissa ku kattonu montevideoo
Minulla meni kieli solmuun ouagadougousta.
Vierailija kirjoitti:
En saa nykyisen miesystäväni kanssa Oregonia. Johtuuko se siitä, että hänellä on tosi pieni Pennsylvania?
Onneksi mun miehellä on Isokyrö.
No onpas eksoottisia tauteja. Mulla ei ole koskaan ollut mitään härmää ja vantaata kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa. Oliko hänellä ärtynyt Varsinais-Suomi?
Minulla on krooninen Pargan tauti.
Matkustellessa kannattaa olla todella tarkkana sen kanssa, mitä tarttuvaa maailmalla on. Meilläkin tyttö käväisi reppureissussa Aasiassa ja toi mukanaan hongkongilaisen. Vasta jälkikäteen saatiin kuulla, että rokotuksella siitäkin olisi vältytty. Nyt on myöhäistä, se jyllää meillä koko joulunajan. Ja minä luulin, että 70-luvulla sairastetu influenssa olisi antanut immuniteetin koko perheelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saa nykyisen miesystäväni kanssa Oregonia. Johtuuko se siitä, että hänellä on tosi pieni Pennsylvania?
No tämä selittikin seksielämämämme ankeuden. Mieheni nimittäin kärsii Vähäkyröstä.
Vierailija kirjoitti:
No onpas eksoottisia tauteja. Mulla ei ole koskaan ollut mitään härmää ja vantaata kummempaa.
Sama täällä. Kuopuksella tosin oli iso Kuhmo otsassa, mutta sekin tuli päiväkodissa.
Vierailija kirjoitti:
Nizzat ihan jumissa ku kattonu montevideoo
Huudatitko Montevideoo Uruguayt auki?
Mun eno sai liiasta ryyppäämisestä vatsa-Qatarin.
Nuo eksoottiset tuliaiset ovat kovia uusimaan, siinä ei auta hellsinkikään.
Vauvalta valuu jatkuvasti Kuola. Mikä siihen auttaisi?
Voi helvetti ku on taas vaihteeks hauskaa porukkaa :D Get a life.
Miksi se Heinolan Rauma-sairaala lopetettiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä selittikin seksielämämämme ankeuden. Mieheni nimittäin kärsii Vähäkyröstä.
Ei se ole niin vaasallista, voihan silläkin vöyriä. Tosin jos kärsii vakavasta Vähäkyröstä, voi olla vaikea saada Maksamaatta.
Exällä on Nakkila-syndrooma mihin ei ole vielä keksitty parantavaa hoitoa. Kävi kyllä vertaistukiryhmässä, mikä auttoi jonnin verran.