Minulla todettiin fuengirola :(
en tiedä mistä olen sen saanut, ehkä pilaantuneesta ruoasta.
Kommentit (198)
Minulta revähti Raisio äsken -lääkärireissua pukkaa siis... :(
Alavukseni näyttää ongelmalähiöltä.
On tämäkin joulukuuta pihalla aivan Sulawesi.
Minulle tuli jo pienenä rockymountains, mutta sitä on hoidettu andesaconcagualla ja siitä on hyviä tuloksia. Sivuoireina tietysti tuli copacabana, kuten niin monille. Olen kuitenkin voinut elää näiden kanssa ja perheenkin olen perustanut. Viime aikaiset oireet ovat kuitenkin pahentuneet ja antavat viitteitä siitä, että sairaus tulee etenemään kilimanjaroon johtavaan tautiin. Viime aikoina paras lääke on ollut cubalibre (ilman jäitä).
Olen tyytymätön ulkonäkööni. Yläosa on Soukka, alaosa Laajasalo Pölkkyjärven päällä. Meinasin unohtaa Kärsämäen, joka on ylimpänä. On siinä lyhennetty maantiedon oppimäärä.
Miehelläni on Mikkelissään outo, kyhmyinen Iitti. Koriakin se on ja vaivaa alinomaa. Mistä meille apua? Seksikään ei suju tämän vuoksi kuin Ii-asennossa.
Vierailija kirjoitti:
Onko pattayapolviin olemassa joku korjausleikkaus?
En tiedä leikkauksesta, mutta auttaisiko Piikkiö?
Vierailija kirjoitti:
Mun Bembölessä on haavaumia, jotka vuotaa verta. En kehtaa mennä lääkäriin.
:(
Apua! Onko haavaumia ja visvaista vuotoa myös Pedesören puolella?
Olen ollut saikulla jo parisen viikkoa, kun päässäni Kiikkaa ja Keikyää ihan holtittomasti. Lääkäri tarjosi avuksi Sastamalaa mutta ei se ole auttanut.
Mulla on ollut kurkku kipeänä.Melko varmasti angola?
Työterveyshoitaja päivitteli lisääntynyttä ylipainoani. Epäilee syyksi vatsan alueelle kasvanutta Outokumpua.
Viimeiset pikkujoulut tänään. Aamulla voi olla kova Urjala ja Sastamala.
Leipää leikatessa sain kovasti vuotavan haavan käteen. Taisi olla Valtimo.
Pikkujouluissa erehdyin pomon kanssa sänkyyn.
Nyt sitten lääkäri sanoi, että mulla on todella paha Antananarivo. Ja kyllä sen silmälläkin näkee, että siitä tulee Limaa ja mauritiusta...
Miten kerron mun miehelle?
Mua kohtasi raamattu ja heti sen perään kuolema. (Molemmat paikkakunnat, kylät olemassa)
Voitteko auttaa please! Mulla on kainalossa Kallio ja nenästä tunkee esiin Katajanokka. Jaloissa pesii ilmeisesti Munkkivuori ja selästä on löytynyt Hermanni.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut kurkku kipeänä.Melko varmasti angola?
Oisko kuitenkin Anglia?
Ostin lian tiukat farkut nyt Ulko-Hebridini ovat hiertyneet .Mikähän auttaisi?
Raivasin pihapiirin puustoa apinan raivolla sillä seurauksella,että sain borneoosin.On kuulemma tosi harvinainen.