Maria Kuusiluoma, 53, katsoi eron jälkeen peiliin ja järkyttyi treenasi itselleen "terhakan takapuolen"
Olin menossa lasteni kanssa uimarannalle. Katsoin itseäni peilistä ja järkytyin. Minusta tuntui siltä, että takapuoleni roikkuu kohti maata, hän avautuu lehdessä.
Päätin, että nyt treenaan hanurini ja pääkoppani kuntoon.
Kuusiluoma kertoo Kotilääkäri-lehdessä treenaavansa neljä kertaa viikossa. Hänen personal trainerinsa on myös suunnitellut ruokavalion. Aiemminkin hän oli harrastanut liikuntaa, mutta ei lihaskuntoharjoittelua.
https://www.is.fi/viihde/art-2000009394339.html
Kommentit (79)
Kyllästyttää tämä naisten esineellistäminen useiden iltapäivälööppien sivuilla. Ja että naiset itse toimivat niin!
Tämä nainen on käsittääkseni ollut himotreenaaja vuosia ja vuosia. Outo juttu.
Takapuolen ja pääkopan treenaaminen kuntoon ei istu täydellisesti samaan lauseeseen, mutta se on enemmän toimittajan päänvaiva kuin muiden.
Vielä kun saisi rypyt pois muualtakin kuin hanuristaan
niin voisi saada vielä miehen pyydystettyäkin kun
on niin epätoivoinen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä nainen on käsittääkseni ollut himotreenaaja vuosia ja vuosia. Outo juttu.
Juoksija. Hölkkäily ei juurikaan pakaroita kehitä.
Nytkö ei enää ero harmita, kun on hanuri piukkana?
Minusta oli selvästi treenatut käsivarret siinä Käenpesäsarjassa. Poikkeuksellisen timmi. Sen vuoksi itsekin hämmästyin tätä juttua. Ellei sitten ole aiemmin käynyt ahkerasti jossain pumpissa, joka nyt ei varsinaisesti ole voimaharjoittelua. Olisin mielelläni nähnyt kuvan pakaroista, vaikka olen nainen. Vähän niinkuin malliksi itselle.
Kuka vielä väittää, ettei naiset ole kummia ja peräänkatsottavia.
Vierailija kirjoitti:
Nytkö ei enää ero harmita, kun on hanuri piukkana?
No harmittaa ja siksi mainostaakin piukkaa hanuriaan
että saisi uuden miehen ja nopeasti.
Jospa se hanuri onkin sellainen "kostohanuri" ex-miehelle
että katsohan nyt miessika miten hyvän hanurin menetit.
Juu. Perse se on tärkeintä tässä maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Jospa se hanuri onkin sellainen "kostohanuri" ex-miehelle
että katsohan nyt miessika miten hyvän hanurin menetit.
En oo ikinä ymmärtänyt tätä. Miksi? Miksi haaskaisit aikaasi treenamalla jotain kostopersettä varten? Tosi tyhmää.
Olen kuullut terhakoista rinnoista ja niistä pidän, mutten aiemmin terhakkaasta pepusta.
https://www.is.fi/viihde/art-2000006205030.html
Maria Kuusiluoma, 49, on elämänsä kunnossa kahden lapsen äiti juoksee 50 kilometria viikossa ja pyöräilee kaksi tuntia joka näytöksen jälkeen
Näyttelijä Maria Kuusiluoma on huippukunnossa ja mahtuu yhä rippijuhliensa kansallispukuun.
"Päätin, että nyt treenaan hanurini ja pääkoppani kuntoon."
Tärkeysjärjestys...
Vierailija kirjoitti:
Kyllästyttää tämä naisten esineellistäminen useiden iltapäivälööppien sivuilla. Ja että naiset itse toimivat niin!
Tämä.
Jaa mä luulin että tämä on jo aiemminkin treenannut aika paljon. Olin sitten vissiin väärässä.