Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini ollut aina etäinen ja kylmä

Vierailija
17.12.2015 |

isä alkoholisti. Lapsena oli vaikeaa ja sossut kävi meillä auttamassa läksyissä ja tekemässä välipalaa. Sossu vei meitä lapsia pulkkamäkeen tai niiden kanssa touhuttiin mukavaa. Äiti ei koskaan kannustanut tai edes halannut. En ole koskaan nähnyt äitini itkevän..
No katkera ehkä olen.. Enemmän tunnen vihaa sitä ihmistä kohtaan. Minulla ollut nyt aikuisena rankkaa ja joskus äidille sanoin että kaikki tuntuu kaatuvan niskaan.. Äiti tokas vain jaa.
En odota enää mitään.en kyläile,ei minua edes kutsuta.
Joskus vain ajattelen jos olisin saanut perheen jossa on rakkautta.nyt yritän omalle lapselle sanoa kannustavaa ja kaunista puhetta..yritän antaa rakkautta parhaani mukaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että olet itse erilainen äiti ❤️. Teen töitä lasten kanssa joilla vastaavia ongelmia ja voin kuvitella miten vaikealta sinusta tuntuu. Oletko pohtinut mahdollisuutta päästä terapiaan purkamaan ajatuksiasi. Itse olen myös jäänyt vaille perusturvaa pienenä. Äitini oli alkoholisoitunut jonkin verran ja taas isä puolestaan töihin uppoutunut. Käyn terapiassa ja siitä on ollut apua.

Vierailija
2/3 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälle puhunut ja miehelle pelkästään puhunut äidistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimppapää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi