Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää hyviä naisia?

Vierailija
17.12.2015 |

Aivan älyttömästi löytyy omasta mielestään ihania naisia, jotka ovat objektiivisesti tarkastellen lähes täysin todellisuudesta vieraantuneita.

Kukaan naisista ei edes osaa sanoa mitä hyvää heillä on tarjottavana miehelle suhteessa? Ainoa mitä he osaavat ehkä sanoa on se mistä he pitävät ja mitä haluavat. Moni ei osaa edes sitä sanoa. Heidän mielensä on jo kauan sitten täysin lukkiutunut seulomaan miehiä miettimättä itseään. Ainoa kysymys päässä on "mistä löytäisin miehen, joka täyttää kaikki, tai edes suurimman osan haaveistani". Kääntäkää asia päälaelleen; kuvitelkaa mies, jonka päähän ei putkahda missään vaiheessa ajatus siitä, että pitäisi osata jotain ja kehittää itseään kelvatakseen naisille; hän vain katselisi ympärilleen ja miettisi kenet harvat kelpuuttaisi parisuhteeseen kanssaan. Ihan yhtä surkimuksia te olette kuin sellaiset miehet, ettekä osaa tehdä yhdestäkään miehestä onnellista.

Ei helvetissä näin! Teidän täytyy nostaa perse ylös ja alkaa opettelemaan kuinka mies tehdään onnelliseksi, jos haluatte hyvän miehen. Ne harvat naiset, jotka tajuavat tämän löytävät yleensä hyvän miehen; loput jatkavat sokeaa taperrustaan aina tyytymättöminä ja lopulta haukkuu katkerana kaikki miehet huonoiksi.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä taas olin pitkään sellainen huonon itsetunnon omaava miellyttäjä, joka yritti aina pelkästään miellyttää miestä, eikä koskaan miettinyt mitä itse haluaa. Ei muuten toimineet suhteet, itse olin onneton ja miehet eivät halunneet kynnysmattoa. Nykyään, kun olen tutkiskellut itseäni ja opetellut puolustamaan omiakin halujani, niin olen pystynyt elämään tasapainoisessa ja ihanassa suhteessa.

Mutta joo, ennen kuin joku huutaa niin en siis tarkoita, että pitäisi olla tuollainen "vain minun haaveilla on väliä" -nainen. Tasapaino kunniaan.

Vierailija
2/18 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, minä taas olin pitkään sellainen huonon itsetunnon omaava miellyttäjä, joka yritti aina pelkästään miellyttää miestä, eikä koskaan miettinyt mitä itse haluaa. Ei muuten toimineet suhteet, itse olin onneton ja miehet eivät halunneet kynnysmattoa. Nykyään, kun olen tutkiskellut itseäni ja opetellut puolustamaan omiakin halujani, niin olen pystynyt elämään tasapainoisessa ja ihanassa suhteessa.

Mutta joo, ennen kuin joku huutaa niin en siis tarkoita, että pitäisi olla tuollainen "vain minun haaveilla on väliä" -nainen. Tasapaino kunniaan.

Tämä. Miellyttäjänainen tulee vain hyväksikäytetyksi ja tallotuksi kaikkien miesten taholta. Vaarallinen ja epätoivottava tie suhteisiin.

Nykyisin mietin myäs sitä mitä haluan ja odotan mieheltä ja puolustan omaa arvoani ja ei ole hyvistä miehistä ollut enää pulaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Miellyttäjänainen tulee vain hyväksikäytetyksi ja tallotuksi kaikkien miesten taholta. Vaarallinen ja epätoivottava tie suhteisiin.

Nykyisin mietin myäs sitä mitä haluan ja odotan mieheltä ja puolustan omaa arvoani ja ei ole hyvistä miehistä ollut enää pulaa.

Nämä ap:n kaltaiset, jotka etsivät naista, jonka tehtävä on nimenomaan miellyttää miestä, ovat juuri niitä joilla on tarve hyväksikäyttää ja alistaa. Mutta nähtävästi heidänkin käyttöönsä aina löytyy naisia, jos ei Suomesta niin sitten kaukomailta. 

Itse kyllä suosittelen, että jokainen miettii tykönään, mitä itse haluaa elämältään ja parisuhteeltaan ja tekee ratkaisunsa sen mukaan. 

Vierailija
4/18 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUOMI  24,selta!

Vierailija
5/18 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa se on. Melkein kaikia vaivaa samat ongelmat: ovat ahneita, vaativat mieheltä työssäkäyntiä ja laskevat miehen arvon rahassa. Väittävät kyllä usein olevansa niin sielukkaita, mutta vaatimuslistassa tämä "sielukkuus" ei millään tavalla näy. Sellaisia oikeasti hauskojaa ja rempseitä wt-muijia vaikuttaa oikeasti olevan vähän, vaikka palstastereotypian mukaan niitä on pilvin pimein.

Vierailija
6/18 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeaa se on. Melkein kaikia vaivaa samat ongelmat: ovat ahneita, vaativat mieheltä työssäkäyntiä ja laskevat miehen arvon rahassa. Väittävät kyllä usein olevansa niin sielukkaita, mutta vaatimuslistassa tämä "sielukkuus" ei millään tavalla näy. Sellaisia oikeasti hauskojaa ja rempseitä wt-muijia vaikuttaa oikeasti olevan vähän, vaikka palstastereotypian mukaan niitä on pilvin pimein.

Olet täysin ahne myös itse vaatiessasi naiselta tiettyjä ominaisuuksia.

Pata kattilaa soimaa.

Vierailija
7/18 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kuvitelkaa mies, jonka päähän ei putkahda missään vaiheessa ajatus siitä, että pitäisi osata jotain ja kehittää itseään kelvatakseen naisille"

No, tämän kuvitteleminen ei ole mitenkään vaikeaa. Jopa alkoholistimies on sitä mieltä, että hänen pitäisi kelvata sellaisenaan, mutta jos nainen on lievästi masentunut tai ahdistunut, kuka hyvänsä mies ilman muuta "ansaitsisi helpomman naisen". Ainakin, jos palstamiehiltä kysytään.

Vierailija
8/18 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mutta jos nainen on lievästi masentunut tai ahdistunut, kuka hyvänsä mies ilman muuta "ansaitsisi helpomman naisen". Ainakin, jos palstamiehiltä kysytään.

Ihan sun omia kuvitelmia. Ei haittaa tuollainen yhtään.

Vierailija
9/18 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mutta jos nainen on lievästi masentunut tai ahdistunut, kuka hyvänsä mies ilman muuta "ansaitsisi helpomman naisen". Ainakin, jos palstamiehiltä kysytään.

Hyvä, jos jotakuta ei haittaa, mutta tämä lainaamani on vakiovastaus tällä palstalla. -seiska

Vierailija
10/18 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, jos jotakuta ei haittaa, mutta tämä lainaamani on vakiovastaus tällä palstalla. -seiska

Valtaosa miesvastaajista on jotain tekopyhiä kusipäitä, jotka olettavat, että saavat itse asettaa naisille vaatimuksia samanaikaisesti kun vaativat, ettei naisella ole mitään vaatimuksia.

Vierailija
11/18 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa miesvastaajista on jotain tekopyhiä kusipäitä, jotka olettavat, että saavat itse asettaa naisille vaatimuksia samanaikaisesti kun vaativat, ettei naisella ole mitään vaatimuksia.

Ainakin tällä palstalla vaatimuksia asettaa ihan naiset ja ne ovat lisäksi vaatimuksia ehdottomia.

Vierailija
12/18 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin tällä palstalla vaatimuksia asettaa ihan naiset ja ne ovat lisäksi vaatimuksia ehdottomia.

Luepa niitä ketjuja välillä niin huomaisit tekopyhyytesi.

Vierailija
13/18 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesi meni pieleen siinä kohtaa, kun toisessa kappaleessa lauoit "Kukaan naisista ei...". Siinäpä sinulle itsereflektion paikkaa. Kukaan naisista ei halua/osaa/tarjoa asiaa X, vai sinä et näe kenessäkään naisessa asiaa X.

Vierailija
14/18 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luepa niitä ketjuja välillä niin huomaisit tekopyhyytesi.

Tekopyhää olla suostumatta naisen ahneisiin vaatimuksiin?

Vierailija
15/18 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
16/18 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen ilonasta & teerenpelistä 😅

Vierailija