Riittääkö 2 tuntia treeniä työttömälle päivässä "työksi"?
eli juoksua, sali ja uintia 2 tuntia joka päivä`? onko tämä hyvä ohjelma vai pitäiskö olla muutakin ohjelmaa ja tekemistä?
antakaa v i t t u mulle töitä
tv Anderson
Kommentit (4)
Kävin salilla 2 tuntia päivässä olin työtön. Nykyään pyöräilen 1-2 tuntia päivässä ulkona. Olen jo 50 v ja en jaksa salilla käydä kun selkään alkoi sattumaan.
Sain potkut viiskymppisenä ja olin pari vuotta työttömänä, sinä aikana ehdin tehdä huolellisia ja hyviä työhakemuksia (ei yhtään "hupihakemusta" joukossa), kävin paljon kirjastossa, opiskelin hieman (tähän oli työkkärin lupa) ja kävin salilla ja kuntoilin muutenkin. Lapsi oli silloin vielä pieni joten oli mukavaa kun joku oli kotona.
Aika ei siis mitenkään mennyt hukkaan, mutta toisin kuin annetaan ymmärtää, niin ansiosidonnainenkin oli vain noin puolet palkasta, siksi olin onnelliinen kuin yksi tilapäienn työpaikka vakinaistettiin.
Olen työttömänä laittanut itseni hyvään kuntoon ja syön paremmin kuin koskaan. On niin hyvä olo ja terveystila että ajatus töihinpaluusta poistattaa. Ehkä sitten taas kun osa-aikatyöt kannattavia voisi palata jotain mukavaa tekemään. Ikää 48.
Riittää, jos saa toimitusjohtajan palkan