Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

###ELOhiirten maanantai###

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mareeballe pahoittelut.

Itse kun kävin ultrassa 1,5 viikkoa sitten, niin kätilö sitten sanoi, että nythän tämä alkaa jo vähän helpottaa sen keskenmenoriskin puolesta, mutta edelleen se riski on siinä 5% paikkeilla. Kyllä se vähäsen sävähdytti. Että vielä tässä vaiheessa voi mennä kesken jopa 5% raskauksista. Se tuntuu isolta luvulta.

Meillä toinen lapsista sairastaa edelleen. Lääkärikin ihmetteli jo, että olisko jo influenssaa...Saatiin silti jo eilen penisilliinikuuri, varmuuden vuoksi, jos onkin niin, että angiina ei kokeissa jostakin syytä näkyisi. Kohta viikko mennyt sairastaessa, ja alkaa jo meillä vanhemmilla tuottaa ongelmia tämä kotosalla oleminen. Mut sellasta se joskus on tietenkin.

Pahoinvoinnista. Mäkin täällä jo viime viikolla riemuitsin, että NYTKÖ se alkaa se keskiraskaus. No ihmehän se ois, jos mä kokisin jonkun kukoistavan keskiraskauden, kun ei ole kahdessa aiemmassakaan sitä ollut. Pahoinvointi siis alkoi uudelleen viikonloppuna. Onneksi ei yhtä pahana kuin ennen. Nyt kun lukee noita ikäviä kuulumisia, niin aina sitä alkaa miettiä, että miten omalla kohdalla. Onko mahassa kaikki hyvin? Seuraavaan neuvolaan yli kuukausi aikaa.

Tasapuolista jaksamista kaikille

Jamssa rv14+2

Vierailija
22/25 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä viikolla me kaikki saadaan taas yksi viikko täyteen. Eli itselläni tortaina tulee sitten jo 16 täyteen. Ihmeellistä!

Esitän myös syvän osanottoni km. kokeneille. Noita juttuja kun lukee, tullee kyllä aina kovin nöyrä mieli! Eli periaatteessa on elettävä päivä kerrallaan, mutta en kuitenkaan aio ruveta liian pessimistiksi. Kuitenkin, suurin osa tähän pisteeseen asti päässeistä raskauksista jatkuu normaalisti loppuun asti. Toki poikkeuksia on, ja itsekin sitä mahdollisuutta toki pelkään, mutta iloitkaamme kuitenkin tästä siunatusta tilasta (en ole uskovainen!)

Taas olen kovasti kuullostellut noita liikkeitä, ja kait se on uskottava, että vaavi se siellä itsestään ilmoittelee. Miehellekin sanoin la iltana, että nyt kyllä vaavi potkii. Se syöksyi heti laittamaan kättä masulleni. Sanoin, että sä et kyllä pysty niitä pieneen hetkeen tuntemaan... -toinen oli ihan pettynyt! Ihanasti se kyllä esikoisen kohdallakin aina höpötteli masun läpi vauvalle... Ihana ukkeli!

Päänsärystä joku kirjoitteli. Itselläni ne hellitti noin viikolla 11-12. siihen asti olikin melkein joka iltapäivä pää kipeänä. Otin kyllä aika helposti Panadolia tai Pamolia, mitä saa syödä (ei toki suositella sitäkään) Ja itseasiassa ekaa odottaessani lääkäri sanoi, että on parempi ottaa se lääke kuin kärvistellä koko päivä huonovointisena. Normaalitilassa mulla ei Panadolista ole mitään apua (migreeni), mutta nyt raskaana ollessa onneksi päänsäryt ovat paljon lievempiä ja tosiaan tuo Panadolikin auttaa.

Viikonloppuna esikoinen ryhdistäytyi: Piirsi mustekynällä yhden koko seinän ja keksi vielä illalla laittaa kielensä ulkona puiston ulkovalon tolppaa. Johon se siis tietty jäi kiinni (silloin illalla pakkanen oli kiristynytkin ihan reippaasti). Tilanne oli ihan hirveä, ei ollut minulla muuta mahdollisuutta kuin repiä se irti. Kuullostaa kauhealta, -ja sitä tietty se olikin. Mutta toki yritin varovasti. Lopputulos ei ollut kuitenkaan niin paha kuin eka luulin. Nahkaa lähti pienet palat kummaltakin puolelta kielenkärkeä, mutta suht vähällä selvittiin. Ja illalla sitten puurokin maistui. Taisi kyllä äitiin sattua enemmän kuin itse lapseen. Huhhuh!!

Ja nyt taitaakin neito alkaa heräillä...täytyy mennä.

Kivaa alkanutta viikkoa!!! :)

Katzu & asukki 15+ oisko 4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas alkoi uusi viikko, ja mikä siinä on että ei vieläkään uskalla ajatella et meille on tulossa vauva. Nyt on pari päivää ollu tunne, tosin ilman mitään sen kummempaa syytä, että onko masussa sittenkään mitään, tai tiedän että on, mutta sykkiikö sydän.. pelottaa ja vielä kun luin täältä sen surullisen kaksosten menetyksen:( Huomenna olisi lääkäri, jännittää aivan sairaasti!!

Johtuneeko sitten siitä että tuntuu että täällä kirjottelevilla on kaikilla jo äippähousut käytös kun vanhat ei mahdu ja masu on kasvanu jne. ja ite en ainakaan oo huomannu että omani olis kasvanu ja vanhat housutkin mahtuu, tosin alkaa päivän mittaan vähän kinnaan ku tuntuu että turvottaa... viikkoja olis kasassa 14+3. Vai onko sitä sit ennestään sen verran tota mahamakkaraa että peittyy hyvin sinne... ;-)

Joku kirjotteli pääkivusta ja täällä on kärsitty samasta ongelmasta ja varsinki kun menee saunaan ni pää tulee kipeeks mut helpottaa heti kun tulee pois.. mistä lie johtuu?? Ja sit olen kärsinyt ummetuksesta alusta lähtien. Hetken oli jo ihan ok, mutta tänään taas ja eikun apteekkiin ja ostaan levolackia. Josko tää tästä...

Mutta toivotaan että meikäläisellä olis huomenna hyviä uutisisa kerrottavana tästä omasta pelosta huolimatta. Olin jo päättänyt että huomisen jälkeen voisin kertoa kavereille ja perheelle ja appivanhemmille tästä meidän pitkään odotetusta onnesta. :) Ja kai sitä töissäkin pitäis kertoa....

Maanatainjatkoa Elohiirulaiselle ja hyvää vointia.

kami05 14+3 & pieni onni

Vierailija
24/25 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmusesti on tänään tullu taas tekstiä teiltä :)

Picapica:Toivottavasti on (ja varmaan olikin) ihan harmitonta vuotoa, ja yleensähän sanotaan että jos vuoto on kirkkaanpunaista niin on vaarallisempaa kuin rusehtava vuoto.

Hanneli80: Toivottavasti huomenna on jo parmpi päivä ;)

Pumpulille vielä: Mulla toi 3-kympin kriisi tuli ilmeisesti tuossa 25 vuotiaana... Sen koommin ei ole minkään näköistä kriisinpoikasta näkyny :). Mun mies on muuten syntyny perjantaina 13. helmikuuta.

Marusha: Pikaista paranemista teidän pienelle.Meillä kans pojalla on infektioastma ja päiväkodissa ollessaan oli jatkuvasti kipeänä ja aina se meni keuhkoihin :(.Nyt on onneks ollu lähes koko ajan terveenä kun on ollu mun kans kotona (2x vkossa srk:n kerhossa)

Hipsuhiirelle paranemisia flunssan ja kovan vatsan kanssa!

Pantouflelle kanssa paranemisia!!!

Bellikselle onnittelut hyvin menneestä ultrasta =D

Kami05: Onnea lääkäriin, eiköhän ne pienet jumpsutukset siellä kuulu ;)

Ja kaikille muillekin joilla perheenjäsenet sairastelee tai itse sairastelee, pikaista paranemista!!

Peeveli jolla näyttää olevan tänään yllättävän hyvä päivä =D rv 13+3

Vierailija
25/25 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo kävin lääkärissä ja sain 8 kertaa hierontaa + panacodia,siit ei kuulema oo vaaraa vaaville!!

osittain johtuu ku hartiat jumis ja osittain varmaan tästä raskaudesta.

no pääasia että saa kivut pois!.

sitte tänään tuli h&m ne mammahousut ja on tosi mukavat päällä,en muista kirjotinko jo..sellaset vihreet pellavahousut.

mutta nyt ilta puuhiin morjenz..

k.h.p ja tärppi 11+6