Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalaisnaisen tarve olla humalassa

Vierailija
17.12.2015 |

Suomalausnaisen pitää saada olla humalassa lounaalla, töiden jälkeen lasillisella, ruokaa laittaessa, ruokaillessa, siivotessa, lasten mentyä nukkumaan (äidin humalainen hyvänyönsuukko - yööööökkkkkk!), televisiota katsellessa, mirhen kanssa maailmanmenoa pohtiessa, tyttöjen kanssa tavatessa, shoppaillessa, bailatessa...
Humala naamioidaan sellaisten sanojen taakse kuin maistelu, rentoutuminen, arjen pikku luxus, ruokajuoma, viiniharrastus...
Lapsille samaa rentoutumista ei suoda mikä kertoo rentoutumisen todellisesta luonteesta kaiken.
Korkeintaan ollaan pikkusievässä, tuiterissa tai seitinohuessa.
Todellisuudessa humala on humala ja joka muuta väittää valehtelee ja valehtelu on rumaa.
Häpeän suomalaisia humalaisia naisia. Itse ette siihen pysty. N40

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoiset kunnon shamanistiset syvien vesien koomakännit

Vau :) Teki mieli lähteä matkalle

Vierailija
42/45 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa muissa maissa saa työpaikallakin juoda olutta tai viiniä, samaan en ole Suomessa törmännyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO tilastojen mukaan naiset ovat lisänneet voimakkaasti alkoholikäyttöään - eikä vain kertoja, vaan myös humalajuomista (yli kahdeksan annosta/kerta). Suuri, nopea muutos on aina hankalaa kulttuurissa, asenteet tulevat perässä. Äidit juo itsensä känniin on uutta - ja vielä uudempaa on nähdä humalaiset mummot. Minun mummoni oli huivipäinen körtti joka otti joskus iltaisin lusikallisen konjakkia lääkkeeksi. Nykymummot hätkähdyttävät, hyvin vanhat ihmiset saattavat kesällä istua terassilla tuoppi edessään. Mikäpä siinä, jos miehetkin. Mutta kyllä toivoisin, että humalajuominen alkaisi lopahtaa nolona, vanhanaikaisena käyttäytymismallina hillitymmän alkoholinkäytön tieltä. Ja tuossakaan minusta ideaali ei olisi jokapäiväinen viinilasin nautiskelu, sekin kun on riski naisille, vaan se lasi muutaman kerran  viikossa. Miltä tuo kuulostaisi?

Vierailija
44/45 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoiset kunnon shamanistiset syvien vesien koomakännit oli mun juttu.

Jep.

Vierailija
45/45 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et itse juo, et välttämättä tajua, kuinka hyvä viinapää voi 40+ vuotiailla naisilla olla, jolloin alkoholia voi nauttia useammankin annoksen olematta juurikaan humalassa. Itse myönnän nauttivan alkoholia pari kertaa viikossa, mutta esim kaksi olutta tai viinilasillista ei todellakaan humalluta, korkeintaan rentouttaa. Voin myös myöntää jos joskus harvoin "kännään" ja olen humalassa, mitä sitä häpeilemään jos ei hölmöile.