Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalaisnaisen tarve olla humalassa

Vierailija
17.12.2015 |

Suomalausnaisen pitää saada olla humalassa lounaalla, töiden jälkeen lasillisella, ruokaa laittaessa, ruokaillessa, siivotessa, lasten mentyä nukkumaan (äidin humalainen hyvänyönsuukko - yööööökkkkkk!), televisiota katsellessa, mirhen kanssa maailmanmenoa pohtiessa, tyttöjen kanssa tavatessa, shoppaillessa, bailatessa...
Humala naamioidaan sellaisten sanojen taakse kuin maistelu, rentoutuminen, arjen pikku luxus, ruokajuoma, viiniharrastus...
Lapsille samaa rentoutumista ei suoda mikä kertoo rentoutumisen todellisesta luonteesta kaiken.
Korkeintaan ollaan pikkusievässä, tuiterissa tai seitinohuessa.
Todellisuudessa humala on humala ja joka muuta väittää valehtelee ja valehtelu on rumaa.
Häpeän suomalaisia humalaisia naisia. Itse ette siihen pysty. N40

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokohan näitä aloituksia voisi ilmoitella asiattomiksi. niin monta aloitusta samasta aiheesta...eikö voi jatkaa jotain olemassa olevaa ketjua?

Vierailija
2/45 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lasten pitäisi saada olla humalassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höpöhöpö. Ei kaikki oo alkoholisteja. Enkä kyllä tunne yhtäkään joka lounaalla ottaisi.

Vierailija
4/45 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan häpeä, vaikka juon päivällisellä lasin viiniä joka päivä. Ei se mitään humalaa ole, humalatilaa tuli harrastettua lähinnä opiskelijana, ja se oli kyllä jotain ihan muuta, mä en koskaan ollut pikku seitinohuen ystävä vaan vedin kunnes sammu tai paha olo esti juomasta lisää ja pakotti lopettamaan. Semmoiset kunnon shamanistiset syvien vesien koomakännit oli mun juttu. Niihinkin vaan kyllästyi sitten iän myötä ja tuntui ettei kroppa kestä, ja lapsen saamisen jälkeen en ole känniä juonut koskaan. Enkä aio loppuelämässäni juoda.

Vierailija
5/45 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lasten pitäisi saada olla humalassa?

Luehan teksti tarkemmin niin selviää mitä kirjoittaja tarkoitti.

Vierailija
6/45 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tosiaan häpeä, vaikka juon päivällisellä lasin viiniä joka päivä. Ei se mitään humalaa ole, humalatilaa tuli harrastettua lähinnä opiskelijana, ja se oli kyllä jotain ihan muuta, mä en koskaan ollut pikku seitinohuen ystävä vaan vedin kunnes sammu tai paha olo esti juomasta lisää ja pakotti lopettamaan. Semmoiset kunnon shamanistiset syvien vesien koomakännit oli mun juttu. Niihinkin vaan kyllästyi sitten iän myötä ja tuntui ettei kroppa kestä, ja lapsen saamisen jälkeen en ole känniä juonut koskaan. Enkä aio loppuelämässäni juoda.

Maistelijat määrittelevät humalan aina niin etteivät kriteerejä itse täytä. tosiasiassa humala on aina humala, lievä tai törkeämpi.

Vierailija
7/45 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah viiniä!

Vierailija
8/45 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tähän täytyy aina humala sotkea mukaan. Humalatila (alkoholin huumaavat vaikutukset) alkavat kun veren alkoholipitoisuus on n. 0,5 promillea ja enemmän. Ja 0,5 promillella vaikutukset ovat luokkaa puheliaisuuden lisääntyminen ja rentoutuneempi olo. Yhdestä viinilasillisesta veren alkoholipitoisuus on välittömästi nautinnan jälkeen n. 0,3 promillea ja tunnin kuluttua enää puolet tuosta.

Vierailija
9/45 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloittaja puhuu pelkästään naisista? Eikö miesten kohdalla asia ole sama, vai onko se naisten tekemänä jotenkin pahempi?

Vierailija
10/45 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä viiniä ja olutta aiotte hankkia jouluruuille?

Vierailija
11/45 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, viimeksi olen tainnut olla humalassa 40v sitten vaikka ruuan kanssa joskus viiniä otankin. Ehkä mun perhe+ystävä+tuttavapiiri on sitten poikkeuksellinen kun kukaan ei koskaan juo humalahakuisesti.

Vierailija
12/45 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että joku jaksaa hävetä muiden tekemisiä, juomisia taikka muita asioita. Tätä en tajua!

Ihanko oikeesti sun tehtäväsi täällä on hävetä vieraiden ihmisten (huom! suomalaisten naisten, brittien ym. dokailu on ihan jees) puolesta asioita jotka SINÄ ITSE koet negatiivisina. Jestas.

Vierailija
13/45 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jokohan näitä aloituksia voisi ilmoitella asiattomiksi. niin monta aloitusta samasta aiheesta...eikö voi jatkaa jotain olemassa olevaa ketjua?

Selkeä trollialoitus kyllä muutenkin...säännöissähän nuo kielletään, mutta jostain syystä ylläpito ei reagoi näihin ollenkaan.

Vierailija
14/45 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä viiniä ja olutta aiotte hankkia jouluruuille?

Sellaisia mistä meidän tytöt 11-v ja 14-v tykkää.

Vierailija
15/45 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humala on ihana! Piristys tämän ankeuden keskellä! Dokailen aina kun mahdollista. N35

Vierailija
16/45 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selkeä trollialoitus kyllä muutenkin...säännöissähän nuo kielletään, mutta jostain syystä ylläpito ei reagoi näihin ollenkaan.

Joku kritisoi humalahakuista juomista niin on trolli. Suomessa juominen on pyhää.

Vierailija
17/45 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä alkoholistit selittelevät tässäkin ketjussa riippuvuuttaan.

Vierailija
18/45 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on onni 🍀 omistaa sellainen piirre, että jo pieni määrä alkoholia aiheuttaa pahaa oloa. Siis lähes ilman alkoholia koko tähänastinen elämä.

Vierailija
19/45 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suomalausnaisen pitää saada olla humalassa lounaalla, töiden jälkeen lasillisella, ruokaa laittaessa, ruokaillessa, siivotessa, lasten mentyä nukkumaan (äidin humalainen hyvänyönsuukko - yööööökkkkkk!), televisiota katsellessa, mirhen kanssa maailmanmenoa pohtiessa, tyttöjen kanssa tavatessa, shoppaillessa, bailatessa..."

Siis kampanjoiko ap nyt naisten humalassa olon oikeuden puolesta vai mitä ihmettä tällä sanavalinnalla tarkoitetaan? Onko netissä joku adressi tämän asian puolesta? Aikuisella ihmisellä on itsemääräämisoikeus itsestään ja voi kyllä vapaasti päättää, milloin on humalassa ja milloin ei. Lounas on toki ainoa hiukan hankala ajankohta, koska töissä humalassa oleminen on kiellettyä. Lounas on toisaalta monesti työntekijän omaa aikaa, joten jos ap osaat ajoittaa humalatilasi siten, että olet humalassa vain sen lounastauon ajan ja sitten taas selvänä töissä, niin mikäs siinä! 

Vierailija
20/45 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kritisoi humalahakuista juomista niin on trolli. Suomessa juominen on pyhää.

Googlaapa mitä trollaus tarkoittaa :D