Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen raskaana enkä uskalla kertoa miehelle...

Vierailija
16.12.2015 |

Eli näin on jotenkin kaikkia todennäköisyyksiä uhmaten päässyt käymään. Meillä on jo ennestään kaksi lasta. Tokaluokkalainen ja 1,5-vuotias. Mies ei halua enempää lapsia. Kokee pikkulapsiajan niin raskaaksi.

Itselleni kolmas olisi kyllä tervetullut mutta tiedän että mies saa hepulin tästä uutisesta enkä jaksaisi mitään konfliktia nyt. Pahoinvointkin jo nostaa päätään. Kerronko heti vai yritänkö odotella "sopivaa" hetkeä että olisi hyvällä tuulella tai jotain?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän yhteinen juttu kuitenkin kyseessä, niin parempi vaan että kerrot heti. Tuskin mieskään tykkäisi hyvällä jos pidemmän aikaa panttaisit häneltä tuollaista tietoa.

Vierailija
2/7 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sitten kun pääsette olemaan rauhassa kahdestaan. Ei tuollaista asiaa voi jättää kertomatta ja hyvähän se olisi miehen tietää myös ajoissa. Saanko kysyä että pettikö ehkäisy vai kuinka raskaus sai alkunsa? Varmasti mies tottuu ajatukseen, vaikka voi tarvitakin hetken omaa aikaa. Lapsen tulo aina muuttaa asioita tavalla tai toisella ja jokaisella on oma aika ja tapa sulatella tunteita. Kun kyseessä on "vasta" kolmas, niin ei tarvitse ainakaan miettiä uuden auton ostoa jos siis kyseessä tavallinen 5hlön henkilöauto. Neljännen kanssa sekin asia täytyisi ottaa huomioon muiden lisäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina ollut pulmia ehkäisyn kanssa ja siitä syystä seksiäkin on tosi harvoin. Nytkin vain se yksi keskeeytetty kerta mutta sehän näköjään riittää. Imetänkin vielä joten tuntuu ihan absurdilta koko juttu.

Autoa ei varmaan tarvitsisi vaihtaa mutta asunto käy auttamattomasti pieneksi. Nytkin jo tilaa on liian vähän neljälle henkilölle mutta ollaan sinnitelty.

Pelkään kai eniten että mies jotenkin ajattelee että olen juoninut koko jutun ja hankkiutunut raskaaksi kun olen välillä kolmannesta maininnut. Hän on kuotenkin tehnyt oman kantansa niin selväksi ettei asiasta ole edes enempää keskusteltu.

-ap

Vierailija
4/7 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja ei tätä kovin pitkään voi salatakaan. Olen molemmista aiemmista raskauksista ollut pahoinvoinnin vuoksi tiputuksessa jo ennen 8. raskausviikkoa.

-ap

Vierailija
5/7 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on aina ollut pulmia ehkäisyn kanssa ja siitä syystä seksiäkin on tosi harvoin. Nytkin vain se yksi keskeeytetty kerta mutta sehän näköjään riittää. Imetänkin vielä joten tuntuu ihan absurdilta koko juttu.

Autoa ei varmaan tarvitsisi vaihtaa mutta asunto käy auttamattomasti pieneksi. Nytkin jo tilaa on liian vähän neljälle henkilölle mutta ollaan sinnitelty.

Pelkään kai eniten että mies jotenkin ajattelee että olen juoninut koko jutun ja hankkiutunut raskaaksi kun olen välillä kolmannesta maininnut. Hän on kuotenkin tehnyt oman kantansa niin selväksi ettei asiasta ole edes enempää keskusteltu.

-ap

Mieti noita lihavoimiani lauseita... Teillä ei ole ollut ehkäisy kunnossa, joten ei pitäisi miehelle nyt ihan hirvittävän yllätyksenä tulla, että vaimo voi tulla raskaaksi tuollaisesta. 

Ja miten olisit pystynyt "juonimaan" jos kerran olette keskeytetyllä menneet? Miestähän pitäisi syyttää silloin juonimisesta, ei ole kiskaissut ajoissa ulos. Mutta turhapa syyttää ketään, koska keskeytetty ei missään nimessä ole laskettavissa ehkäisykeinoksi.

Vierailija
6/7 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä... Missähän tääkin mamma on suorittanut peruskoulunsa. Alapää tuntuu toimivan, yläpäästä reistaa.

Vierailija
7/7 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Pulmia ehkäisyn kanssa?  Oisko se, että sitä ei ole? Sitten ihmetellään, kun ollaan raskaana, että mites näin pääsi käymään.. Tiedän, että mikään ehkäisy ei ole satavarma, mutta riski on pieni kun muistaa ehkäisyä käyttää. Tuskin tuo miehelle mikään suuri yllätys on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi