Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En uskalla päästää poikaystävää pikkujouluihin

Vierailija
16.12.2015 |

Saan varmasti kasan haukkuja, mutta tää on totta. En uskalla päästää häntä pikkujouluihin, jotka järjestää hänen luokkalainen (nainen). Poikaystäväni on 7 vuotta vanhempi hänen muita luokkalaisiaa, jotenkin edes ymmärrä miksi hän haluaa mennä kyseisiin pikkujouluihin. Pikkujoulut järjestetään opiskelija-asunnosa, mikä on pieni yksiö. Ahistaa pelkkä ajatus. Olen itse vähän ehkä vanhanaikainen, myönnettäköön ja ahistaa nämä 19v naiset, joilla miehet vaihtuu kuin sukat ja petikavereita saattaa olla tossa iässä monta. Pelkään, että mies hiprakassa tekee jotain tyhmää, enkä saisi tietää asiasta, koska en tunne heistä ketään kenen kanssa hän on menossa pikkujouluihin. Olen valmis mielummin eroamaan, koska tiedän kestäväni sen paremmin.Olemme seurustelleet yli neljä vuotta ja suhteeseen on mahtunut epäluottamusta miehen puoleta. Jäänyt kiinni deittisivustolta sekä jutellut muiden naisten kanssa flirttailevasti ja valehdellut päin naamaa, mutta tietääkseni juttelua pidemmälle ei ole menty. Tapahtumat ovat horjuttaneet luottamusta, joten poikaystävän lähtiessä ulos, koen hirveitä ahistuksen tunteita :( Itse en käytä alkoholia enkä tykkää käydä ulkona, joten en osaa samaistua poikaystäväni haluuun lähteä ulos :( sekava teksti anteeksi, ahistaa vaa niin paljon :(

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että näinkin typerä provo tällä kertaa! *haukotus*

Tyhmää sanoa provoksi, asioita tapahtuu oikeasti. Olemme kaikki erilaisia ihmisiä! Jotkut murhaa, mutta vaikka sitä tapahtuu havoin sitä silti tapahtuu..

Vierailija
22/29 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan varmasti kasan haukkuja, mutta tää on totta. En uskalla päästää häntä pikkujouluihin, jotka järjestää hänen luokkalainen (nainen). Poikaystäväni on 7 vuotta vanhempi hänen muita luokkalaisiaa, jotenkin edes ymmärrä miksi hän haluaa mennä kyseisiin pikkujouluihin. Pikkujoulut järjestetään opiskelija-asunnosa, mikä on pieni yksiö. Ahistaa pelkkä ajatus. Olen itse vähän ehkä vanhanaikainen, myönnettäköön ja ahistaa nämä 19v naiset, joilla miehet vaihtuu kuin sukat ja petikavereita saattaa olla tossa iässä monta. Pelkään, että mies hiprakassa tekee jotain tyhmää, enkä saisi tietää asiasta, koska en tunne heistä ketään kenen kanssa hän on menossa pikkujouluihin. Olen valmis mielummin eroamaan, koska tiedän kestäväni sen paremmin.Olemme seurustelleet yli neljä vuotta ja suhteeseen on mahtunut epäluottamusta miehen puoleta. Jäänyt kiinni deittisivustolta sekä jutellut muiden naisten kanssa flirttailevasti ja valehdellut päin naamaa, mutta tietääkseni juttelua pidemmälle ei ole menty. Tapahtumat ovat horjuttaneet luottamusta, joten poikaystävän lähtiessä ulos, koen hirveitä ahistuksen tunteita :( Itse en käytä alkoholia enkä tykkää käydä ulkona, joten en osaa samaistua poikaystäväni haluuun lähteä ulos :( sekava teksti anteeksi, ahistaa vaa niin paljon :(

Mitään ei ole tapahtunut, mutta aiot erota jos mies lähtee pikkujouluihin kavereittensa kanssa? Ehkä tosiaan ois parempi että eroatte. Pääsisi mies eroon noin sairraalloisen mustasukkaisesta ja omistushaluisesta tyttöystävästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit kyllä päästää poikaystäväsi pikkujouluihin jos hän niin haluaa

Vierailija
24/29 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään ei ole tapahtunut, mutta aiot erota jos mies lähtee pikkujouluihin kavereittensa kanssa? Ehkä tosiaan ois parempi että eroatte. Pääsisi mies eroon noin sairraalloisen mustasukkaisesta ja omistushaluisesta tyttöystävästä.

T: pettäjä

Vierailija
25/29 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstin perusteella vaikutatte aika epäsuhdalta pariskunnalta. Se tykkää mnnä ja olla sosiaalinen ja sä olla kotona (?). Seksikö teitä yhdessä pitää?

Vierailija
26/29 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirrä mies ulkoruokintaan ja etsi parempi, luottamuksesi arvoinen mies. Ainut hyvä asia näyttäisi olevan, että ette ole sentään mennä pölläyttäneet avioon. Tiedäthän sinä, että toimiva parisuhde perustuu molemminpuoliselle luottamukselle.

Vierailija
27/29 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosissako luulet, että tuolla tavalla estät pettämisen?`M ies pettää jos se pettää. Ei siitä ole kiinni päästätkö se sen johonkin pikkujouluihin vai et.

Vierailija
28/29 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies lähtee pikkujouluihin, eroa. Älä uhkaile, roiku tai raivoa. Alat vain järjestellä eroa.

Jos mies ei mene pikkujouluihin, toimi samoin.

Ei sen takia, että olisit mustasukkainen hullu. Vaan siksi, että suhteenne ei ole terve eikä sellaiseksi muutu ikinä.

Mies on varmasti hyvä puoliso jollekin toiselle ja sinä tulet vielä löytämään jonkun, jonka kanssa jaat saman arvomaailman. Nyt tuntuu varmaan uskomattomalta, mutta kun suhteessa on luottamus ja kunnioitus, ei toisen perään tarvitse pelätä ja pikkujoulutkin ovat vain tapahtuma muiden joukossa.

Ja olen ollut aivan samassa tilanteessa vuosia sitten.

Vierailija
29/29 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies lähtee pikkujouluihin, eroa. Älä uhkaile, roiku tai raivoa. Alat vain järjestellä eroa.

Jos mies ei mene pikkujouluihin, toimi samoin.

Ei sen takia, että olisit mustasukkainen hullu. Vaan siksi, että suhteenne ei ole terve eikä sellaiseksi muutu ikinä.

Mies on varmasti hyvä puoliso jollekin toiselle ja sinä tulet vielä löytämään jonkun, jonka kanssa jaat saman arvomaailman. Nyt tuntuu varmaan uskomattomalta, mutta kun suhteessa on luottamus ja kunnioitus, ei toisen perään tarvitse pelätä ja pikkujoulutkin ovat vain tapahtuma muiden joukossa.

Ja olen ollut aivan samassa tilanteessa vuosia sitten.

Kiitos asiallisesta viestistä. Näin olen päättänytkin. Luottamusta ei saa takaisin vaikka kuinka yrittäisi, kai se on pakko uskoa. Saanko kysyä miten sinun ex-puoliso reagoi eroon?