Voi ei, sain töistä tutun miehen punastumaan :)
Ihan vain ystävällisyyttäni, poikaparka meni ihan vaikeaksi...
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä on itsekin mennyt punaiseksi moneen kertaan, ku töissä vanhempi naishenkilö heittää vähän ronskimpaa vitsiä. Eipä siihen mitään kommentoitavaa yleensä keksi, kun tulee ihan puun takaa.
Minä en heitä koskaan ronskeja vitsejä, en nytkään. ap
Jotkut vaan punastuu herkemmin, esimerkiksi minä olen ihan kuin tuo AP:n mainitsema poika, joka punastuu ihan tavallisista asioista. En nauti, koska kun punastun niin tunnen heti, että punastun ja sitten punastun uudelleen häpeästä ja olen kuin keitetty rapu siinä naisen edessä. Jos oikein hyvin käy ja hermostun tosissaan niin saattaa hikikin puskea otsalle, onneksi tuota tapahtuu harvoin. Ronskit vitsit ei punastuta, mutta ihan tavallinen ystävällisyys naiselta tai sitten naisen edessä mokaaminen saavat minut punastumaan ja sitten häpeästä johtuva punastuminen tuplaa tehon.
Terveisin Naispelko22
Mä punastelen jatkuvasti ja voin sanoa että on pilannut mun elämän!
N20
Misiootti ap, naura nyt sitten tuollekin ylimielisyyden tunteelleesi. Olet varmaan tosi suuri ihminen, kun saat tuollaisestakin mielihyvää!
:DDDDDD Jee, miten hauskaa!
Vierailija kirjoitti:
Ihan vain ystävällisyyttäni, poikaparka meni ihan vaikeaksi...
Tuossa ei ole välttämättä mitään hauskaa, monelle voi olla suuri ongelma, josta kärsii.
Vierailija kirjoitti:
Misiootti ap, naura nyt sitten tuollekin ylimielisyyden tunteelleesi. Olet varmaan tosi suuri ihminen, kun saat tuollaisestakin mielihyvää!
:DDDDDD Jee, miten hauskaa!
En naura enkä ole ylimielinenkään. Muistelen kohtaamista lämmöllä. ap
Vierailija kirjoitti:
Mä punastelen jatkuvasti ja voin sanoa että on pilannut mun elämän!
N20
Itselläni oli sinun ikäisenä sama juttu. Mutta voin lohduttaa että meni ajastaan ohi, kuului kai nuoruuteen.
Tsemppiä.
Hyvä jos sulla on kiva olla... :( itse olen myös punastelija, punastun ihan tavallisista jutuista ja vaikka ei pitäisi eikä se ole musta kivaa vaan häpeän tätä punastelua, myös siksikin että sun kaltaiset ihmiset ajattelee siitä jotain ihan muuta kuin se tarkoittaa.. Tuskin nyt sait pojalle mitään fiboja aikaan vaikka kuvittelet, voi sitä parkaa :/
Kyllä sitä on itsekin mennyt punaiseksi moneen kertaan, ku töissä vanhempi naishenkilö heittää vähän ronskimpaa vitsiä. Eipä siihen mitään kommentoitavaa yleensä keksi, kun tulee ihan puun takaa.