Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ryppyjä 26-vuotiaana?!?

Vierailija
16.12.2015 |

Siis, huomasin äskettäin että kulmakarvojeni välissä on kaksi vertikaalia "nyrpistysryppyä" jotka näkyy ihossa painaumina sillonkin kun en kurtista kulmiani. Siis ihan koko ajan. Vaikka venytän käsillä ihon "sileäksi", varsinkin toinen niistä näkyy vähän kuin tummempien ihohuokosten janana. Ja olen vasta 26-vuotias! Alkoiko kukaan muu ryppyyntymään tässä iässä? Huomasin tämän vasta pari viikkoa sitten, kesällä en vielä tämmöisiä omistanut. Silmänympärykseni sen sijaan ovat ihan ok. Ahdistaa.

Osaisiko joku spekuloida, miten nämä ilmestyi niin "äkkiseltään"? Stressannut olen, nukkunut ihan ok, laihtunut 2 kiloa kesästä lähtien ja 14 kiloa tammikuusta lähtien (nyt olen hoikka-normaalipainoinen). Laihduin liikunnalla ensimmäiset 12 kiloa ja viimeiset 2 kiloa muutin myös ruokavaliota enemmän salaattilounas/salaatti-illallinen -suuntaan.
Mistä nää yllätysrypyt voisi johtua?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaan ikääntyvät nopeammin, kai sinä sen tiedät?

Vierailija
2/12 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama tilanne ja olen 48-v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätys, haloo. 

Liikunta rypistää. Tuskin sä naama sileänä ähkit? Plus sanoitkin, että olet stressannut. Yhdistä tähän ihon alaisen rasvan väheneminen niin ei tässä ydinfyysikkoa kaivata analyysia tekemään. 

Vierailija
4/12 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laihemmilla näkyy usein rypyt herkemmin. Mä olen 23-vuotias, aina ollut todella hoikka, ja esim silmärypyt ovat olleet jo ainakin 5 vuotta :D

Vierailija
5/12 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä ne hennot ilmerypyt alkaa tulla melkein kaikilla. Jotkut evät vain myönnä tai eivät katsele itseään tarpeeksi kirkkaassa valossa. :)

Vierailija
6/12 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan. Nyt kun vihdoin saan nauttia hyvästä kropasta, niin naama alkaa ryppyyntymään. Tosin naama näyttää paremmalta hoikempana kun muuten olin pullaposki. Miks kaikkea ei voi saada?! :D Ihan epäreilua että liikunnasta ja rasvan puutteesta voi olla jotain tälläistä haittaa. Ap

Vierailija
7/12 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deal with it. 

Vierailija
8/12 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohduttaudu sillä, että ryppyreikäsi on vielä ryppyisempi kuin naamasi. 

Vierailija
9/12 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ilmaantui silmäpussit kolmekymppisenä, otsassa ei rypistelylläkään saa juonteita, nää on tälläsii ihmejuttuja. Olen 50-vuotias.

Vierailija
10/12 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet rupsahtanut jo melkein kymmenen vuotta. Hyväksy nyt vain se, että et ole enää nuori nainen vaan keski-ikäistyvä muija.

Vierailija
11/12 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

☺ hyvää joulua mummo

Vierailija
12/12 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se varmaan jostain perinnöllisestä anatomiasta johtuu et pystyykö edes otsaa rypistämään. Mä oon iso-otsaisena aina saanut aikaan otsakurttuja kulmia nostamalla, mut mulla on esim. yks samanikäinen kaveri joka mini-otsaisena ei saa otsaa kurttuun kulmia nostamalla vaikka kuinka yrittäisi.

Muistan miten 15-vuotaana stressasin näistä vertikaalikurtuista ensimmäisen kerran, tai siis sillon kun huomasin että kurtistamisen jälkeen jää jonkinlainen merkki iholle 30 minuutiksi. Sit unohdin koko asian ja nyt huomasin että niistä onkin tulleet jo kestoryppyjä, nyyh. En suostu hyväksymään tätä vielä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi