Lue keskustelun säännöt.
Selena Gomez ja Niall Horan: yay vai nay?
16.12.2015 |
Eli mitä tykkäisitte tästä parista! Selena Gomez ja One Directionin Niall Horan (se vaaleahiuksinen).
Musta olis aivan unelmapari, aivan mahtava. Ehdoton Yay siis multa! Mites muut?
Kommentit (42)
Yay nay? Aika demimäistä matskua. Joten menkääs pissikset Demi.fi :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eikö ole outoa että kysyttäessä mitä pojat aikoo tehdä tauolla, Louis Tomlinson ei ole kertaakaan maininnut tulevaa isyyttään ellei toimittaja varta vasten asiasta ole kysynyt. Silloin Louis on kommentoinut tyyliin "yeah i'm buzzin".
Muuten kertoo vaan odottavansa taukoa ja lomailua "with the lads" ja "playing fifa".