Selena Gomez ja Niall Horan: yay vai nay?
Eli mitä tykkäisitte tästä parista! Selena Gomez ja One Directionin Niall Horan (se vaaleahiuksinen).
Musta olis aivan unelmapari, aivan mahtava. Ehdoton Yay siis multa! Mites muut?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Kommenttien 12&15 kirjoittelija taitaa olla tuore täysi-ikäinen. Keskustelutaidot on ainakin hukassa. Ei mulla muuta, jatkakaa.
Joo voi että olet nokkela.
Se nyt on ihan sama mitä vääntää, makuasioista ei sovi kiistellä (vaikka kiistelläänkin).
Poistuu hän..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niallille mieluummin joku söpö ei-julkkis tyttönen.
Muutenkii nämä celebritysuhteet on niin mediaa. Se on ihan julkisesti tiedetty, että julkkiksia pistetään "yhteen" ihan vaan pr:n takia. Siitä en tiedä onko tässä kyse, mutta vähän vaikuttaisi.
Selena ei edes ole mielestäni kaunis. Sori nyt vaan.älä enää ikinä tuu sanoon et selena marie gomez on ruma.
sitä paitsi pojat on jättäny modestin jo, ei se tätä tee. Ooks nähny carpool karaoken? Niall sano et se menis Selenan kans naimisiin niistä vaihtoehdoista. Mut joo, oot just niit basic directionereita jotka on vaan et "NARRY NARRY LARRY LARRY NIAM NIAM NOUIS NOUIS" ja jotka ei välitä vaikka selena tekis niallin onnelliseks.Vaihtoehdot oli nussia, naida tai viettää vuosi samassa kopperossa.
No mitähän sitä valitsisi, kun kyse on kuitenkin ystävästä? Hmmm...Mistä sinä tiedät mikä tai kuka tekeen Niallin onnelliseksi? Selenan kanssa se on nähty pari kertaa, se EI ole mikään uusi juttu. Onhan tää kaveriporukka Horan-Gomez-Bieber jne. henganneet ennenkin yhdessä ja kuka kenenkin kanssa.
Ainoa minkä olen "nähnyt" Niallin tekevän onnelliseksi on kitaran soittaminen ja laulaminen, golfin pelaaminen ja oluen hörppiminen. Joten mene nukkumaan pikkulikka ja lakkaa uskomasta kaikkeen mitä joku TMZ tai the Sun kirjoittaa. Ja tuo Modest - rääkyminen on niin lapsellista :D
Joo "pikkulikka" oon kyl 16 ja ollu mukana 2010 vuodesta kun ite taisit vasta nyt kiinnostua bändistä etkä tiedä siitä mitään.
Ja luuleks et uskon mitä brittiläiset roskakehdet kirjottaa? EN! Itseasiassa asun englannissa ja täällä ei juurikaan kukaan niitä usko.
Olen myös tavannut koko bändin backstagella otra kiertueella.
Että sellasta..
Oho, että ihan bäkkärillä no kyllä sä sitten tunnet ne kaikki tosi hyvin! Anteeksi kamalasti!
Luulin jo että oon vahingossa tullut demiin kun ensimmäisenä silmille hyppäs keskustelu jossa 15-vuotiaat poikabändifanit tappelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutenkii nämä celebritysuhteet on niin mediaa. Se on ihan julkisesti tiedetty, että julkkiksia pistetään "yhteen" ihan vaan pr:n takia. Siitä en tiedä onko tässä kyse, mutta vähän vaikuttaisi.
Selena ei edes ole mielestäni kaunis. Sori nyt vaan.älä enää ikinä tuu sanoon et selena marie gomez on ruma.
sitä paitsi pojat on jättäny modestin jo, ei se tätä tee. Ooks nähny carpool karaoken? Niall sano et se menis Selenan kans naimisiin niistä vaihtoehdoista. Mut joo, oot just niit basic directionereita jotka on vaan et "NARRY NARRY LARRY LARRY NIAM NIAM NOUIS NOUIS" ja jotka ei välitä vaikka selena tekis niallin onnelliseks.Vaihtoehdot oli nussia, naida tai viettää vuosi samassa kopperossa.
No mitähän sitä valitsisi, kun kyse on kuitenkin ystävästä? Hmmm...Mistä sinä tiedät mikä tai kuka tekeen Niallin onnelliseksi? Selenan kanssa se on nähty pari kertaa, se EI ole mikään uusi juttu. Onhan tää kaveriporukka Horan-Gomez-Bieber jne. henganneet ennenkin yhdessä ja kuka kenenkin kanssa.
Ainoa minkä olen "nähnyt" Niallin tekevän onnelliseksi on kitaran soittaminen ja laulaminen, golfin pelaaminen ja oluen hörppiminen. Joten mene nukkumaan pikkulikka ja lakkaa uskomasta kaikkeen mitä joku TMZ tai the Sun kirjoittaa. Ja tuo Modest - rääkyminen on niin lapsellista :D
Joo "pikkulikka" oon kyl 16 ja ollu mukana 2010 vuodesta kun ite taisit vasta nyt kiinnostua bändistä etkä tiedä siitä mitään.
Ja luuleks et uskon mitä brittiläiset roskakehdet kirjottaa? EN! Itseasiassa asun englannissa ja täällä ei juurikaan kukaan niitä usko.
Että sellasta..Oho, että ihan bäkkärillä no kyllä sä sitten tunnet ne kaikki tosi hyvin! Anteeksi kamalasti!
Oliks toi jtn vinoiluu?
Fani olen ollut viisi vuotta, nähny kaiken paskan mitä tää family on tehny Daniellelle, Eleanorille, Perrielle, Taylorille, Sophialle, Brianalle, kaikille naisille joita Haz halaa tai on yhdessä, Gigille ja nyt Selenalle. Haluaisin edes yhden säästää tältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvaa mitä. Sä et ole nähnyt yhtään mitään. Petät itseäsi kun luulet tuntevasi ihmisen julkisuuskuvan perusteella. Tunnetko edes omia ystäviäsi niin hyvin että voisit varmuudella sanoa mikä heidät tekee onnelliseksi? Kenenkään toisen pään sisälle et voi päästä. Kyllä mäkin pikkulikka pelaan tennistä, matkustelen ja toimin aktiivisesti yhdistyksessä: loppupeleissä nuo kaikki edellä mainitsemani asiat olisivat sellaisia joista voisin helposti luopua jos jotain kiinnostavampaa ilmenisi.
Ja sinäkö sitten tiedät?
En ole väittänyt TIETÄVÄNI, mutta sanon vain mitä olen "nähnyt" :) videoilta jne.
Se on ihan sama kenen kanssa Niall käy ulkona, lehdissa ne on heti "pariskunta". Media media ..
Olenko väittänyt tietäväni? En, sillä en tiedä. Ulkokultaisesti olisivat musta kiva pari, todellisuudesta ei mulla ole mitään hajua. Sinä taas kerrot "nähneesi" mikä Niallin tekee onnelliseksi, mitä ihmettä? Voihan sekin olla pelkkää kulissia kuten koko elämä, ja ainoa mikä tekee onnelliseksi on BDSM, heroiini ja oma maatila. Kyse on siitä mitä halutaan näyttää ja miksi.
Ihan tosi, kannattaa miettiä onko fanitus mennyt nyt asteen liian pitkälle. Haukut toisia, luulet tietäväsi enempi kuin mitä "tavallinen fani". Olet kehittänyt niin läheisen henkilökohtaisen suhteen ihmiseen jota et ole edes tavannut! (?)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvaa mitä. Sä et ole nähnyt yhtään mitään. Petät itseäsi kun luulet tuntevasi ihmisen julkisuuskuvan perusteella. Tunnetko edes omia ystäviäsi niin hyvin että voisit varmuudella sanoa mikä heidät tekee onnelliseksi? Kenenkään toisen pään sisälle et voi päästä. Kyllä mäkin pikkulikka pelaan tennistä, matkustelen ja toimin aktiivisesti yhdistyksessä: loppupeleissä nuo kaikki edellä mainitsemani asiat olisivat sellaisia joista voisin helposti luopua jos jotain kiinnostavampaa ilmenisi.
Ja sinäkö sitten tiedät?
En ole väittänyt TIETÄVÄNI, mutta sanon vain mitä olen "nähnyt" :) videoilta jne.
Se on ihan sama kenen kanssa Niall käy ulkona, lehdissa ne on heti "pariskunta". Media media ..
Et ole väittänyt tietäväsi, mutta olet "nähnyt" joten tiedät vähän paremmin ku joku 15-vee pikkulikka? Ihanko tosi!
Vierailija kirjoitti:
Miks puhut yksinäs
Sanoisin että tässä keskustelee ainakin kaksi fania, sillä minä olen toinen niistä ja joku vastailee minulle. Luulisin että kolmaskin " briteissä asuva 16v joka tuntee kaikki ja ollut messissä vuodesta 2010 " osallistuu myös keskusteluun, minun sivupersoona hän ei ole, ehkäpä jonkun tylsistyneen mamman.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama.
Kuitenkin piti päästä vastaamaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks puhut yksinäs
Sanoisin että tässä keskustelee ainakin kaksi fania, sillä minä olen toinen niistä ja joku vastailee minulle. Luulisin että kolmaskin " briteissä asuva 16v joka tuntee kaikki ja ollut messissä vuodesta 2010 " osallistuu myös keskusteluun, minun sivupersoona hän ei ole, ehkäpä jonkun tylsistyneen mamman.
Luuleks että en muka asu briteissö ja et en oo ollu mukana x factor ajoilta? ☹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks puhut yksinäs
Sanotaanko että todennäköisyydet eivät ole puolellasi. 😂👌🏻
joku keski-ikäinen mamma kirjottelee tällä tästä bändistä.
Ite oon kiinnostunu 5sos niin taidan jättää sodan väliin. Mut 16 vuotias tyttö, oon sun puolella.
Vierailija kirjoitti:
voi vittu tää keskustelu :D
Johonkin tätä on pakko purkaa! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks puhut yksinäs
Sanotaanko että todennäköisyydet eivät ole puolellasi. 😂👌🏻
no just 😶😂
well love, i can tell you that i live in england bc my dad's british and i visit in finland only at christmas and summer
Vastaan alkuperäiseen kysymykseen :
ei, minusta ei olisi unelmapari.
Tämä tyttö paljastaa liikaa itseään.
If so, may I ask why in the world are you spending time here in AV? &How come you write such good Finnish with such a large vocabulary if you only visit Finland like twice a year and never really spent time with other teenagers? I have many friends with similar background as yours and they speak&write "ok" Finnish, yet still you can clearly see that they really dont know slang words and so on.
Vierailija kirjoitti:
If so, may I ask why in the world are you spending time here in AV? &How come you write such good Finnish with such a large vocabulary if you only visit Finland like twice a year and never really spent time with other teenagers? I have many friends with similar background as yours and they speak&write "ok" Finnish, yet still you can clearly see that they really dont know slang words and so on.
my mum is finnish so i speak it as well as you
Että sellasta..