Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuo sähköttä eläjä. Minusta siinä on koira haudattuna.

Vierailija
16.12.2015 |

On aivan selvästi alkkis joka vetää rahat kurkusta alas.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015121620842788_uu.shtml

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanalta.

36-vuotiaan miehen kanssa seurusteleva 16-kesäinen tyttö

Vierailija
2/31 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku trendi vissiin nykyään keksiä viimeisenä vaihtoehtona joku nyyhkytarina keltaiselle lehdistölle 😒

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä myös on joku juttu, mitä ei ole kerrottu. Olen aina ajatellut, ettei tällainen ole Suomessa mahdollista.

Ja kun kävi ilmi, että on myös lapsia (?) olemassa, niin miksi lapsi/lapset auta äitiään? Eihän sitä sähkölaskurahaa tarvitse sille äidille antaa vaan maksaa suoraan omalta tililtä. Riittää, että viitenumero on oikea (toisin sanoen, mikään laitos tai firma, jolle maksat laskun, sitä ei kiinnosta _keneltä_ se maksusuoritus on tullut, riittää, että viitenumeron perusteella Maija Meikäläinen on suorittanut laskun vaikka maksajana / rahojen antajanalukisi Jaakko Juoni).

Vierailija
4/31 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sen 720€ eläkkeen miinus asuntolainat&korot ja koiranruoat?

Vierailija
5/31 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten, jos joku muu maksaa sähköyhtiölle ne velat? Eihän hän edelleenkään pysty maksamaan tulevia sähkölaskuja itse. Vai mitä nyt en ymmärtänyt?

Vierailija
6/31 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholia tai jotain väkevämpää taitaa mennä, vai miksi ne hampaat on yhtäkkiä pudonnut?

Vierailija
7/31 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei sen kaverit jatka koiranmuonan lahjoittamista, pian siellä on kirjaimellisesti koira haudattuna.

Vierailija
8/31 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh. Maaseudulla monia paikkoja mihi tulee sähkö mutta ei vesi tule taloon eikä vessaa tai tv:tä. Ruoka tulee hellassa ja lämpö. Ainut mikä saattaa sähköä kuluttaa o yksi hehkulamppu mikä tuikataan päälle harvemmin.

Vierailija
9/31 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja suomalaiset ovat heti auttamassa, kun Iltalehdestä juttua lukevat. Ei voi kuin ihmetellä miten osalla ihmisistä on sitä ylimääräistä pätäkkää jakaa ylenkyläläisille.

Vierailija
10/31 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko se sähkävelka on?

Vierailija
11/31 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei se laittanu kämppäänsä vuokralle ja myyntiin vuokrattuna, jollei kaupaksi mennyt? Siten olis sähkölaskulle maksaja, eikä talo olis hajonnu käyttökelvottomaksi. Nyt sitä ei kukaan osta kun putket on hajonnu ja on ollu kylmänä pari vuotta.

Vierailija
12/31 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme koiraa syö sen perikatoon. 

Vierailija
13/31 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs nämä edelliset nyyhkytarinan päätteeksi järjestetyt keräykset ovat päättyneet?

Ei tipu latin latia -tähänkään yritykseen.

Vierailija
14/31 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten, jos joku muu maksaa sähköyhtiölle ne velat? Eihän hän edelleenkään pysty maksamaan tulevia sähkölaskuja itse. Vai mitä nyt en ymmärtänyt?

Ymmärsin että eläkkeestä otetaan parisen sataa tuota sähkövelkaa jatkuvasti, jää 720€? Ja jokuhan oli lämpöpumpun luvannut.

Vierailija
15/31 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jänskää kun nämä ongelmat tupsahtavat kansan ihmeteltäviksi aina juuri joulun alla. Keräystä toisen perään, sukkia ja pipoja lapsosille ja nyt vielä yksityisten kansalaisten oma kerjuuputki. Oiskohan joululla ja hyvällä tahdolla jotain yhteyksiä näihin?

Jotain häikkää tässä on, muuten ois jo hölläkätinen sossutantta plarannu tukun seteleitä kouraan. 

Vierailija
16/31 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jännä kuinka kaiken maailman irakilaisille mammanpojille trendivaatteissaan riittää hyysäystä, mutta kantasuomalaiselle ei kirveelläkään. En muuta sano kuin että on se jännä :)

Vierailija
17/31 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun vaatimattomasti vuokralla, mutta onpahan varaa maksaa sähkölasku. Nykyään persaukisten sossun elättienkin pitää välttämättä kuulua omistavaan luokkaan.

Vierailija
18/31 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asun vaatimattomasti vuokralla, mutta onpahan varaa maksaa sähkölasku. Nykyään persaukisten sossun elättienkin pitää välttämättä kuulua omistavaan luokkaan.

Nykyään pitää kuulua, kyllä. Minä esimerksiksi en ole tätä nykyistä tilaani valinnut, ja olen maksellut veroja enemmän kuin kukaan. Siksi en ole tässä ihan lähiaikoina myymässä kämppääni ja muuttamassa jonkun vuokraloordin kupattavaksi yhteiskunnan piikkiin. Äly vittu hoi.

Vierailija
19/31 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säre syrämmes -yhdistys apuun!

Vierailija
20/31 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään pitää kuulua, kyllä. Minä esimerksiksi en ole tätä nykyistä tilaani valinnut, ja olen maksellut veroja enemmän kuin kukaan. Siksi en ole tässä ihan lähiaikoina myymässä kämppääni ja muuttamassa jonkun vuokraloordin kupattavaksi yhteiskunnan piikkiin. Äly vittu hoi.

Epäilen.