Kokemuksia narsistisista HIPEISTÄ
Kommentit (36)
Ihmisen kannattaa ajatella aina omilla aivoillaan eikä mennä liikaa toisten mukaan. Ihmisen on itse löydettävä oma polkunsa ja sellainen elämäntyyli, joka itseä miellyttää.
Sitten hieman huumoria, mutta tässä ehkä piilee jonkinlainen totuudensiemen(ehkä mun kohdalla piilee):
Olet enemmän tai vähemmän hippihenkinen, jos
Kappale "If you coing to San Francisco flower in you head" on sinusta hyvä
Jos pidät Hair-musikaalista ja lempikappaleesi on siitä "Let the sunshine in"
Jos tiedät Bobby Darinin kappaleen "Simple song of freedom"
Jos pidät paljon folk- ja rockmusiikista ja erityisesti 1960-70 -lukujen folkista ja rockista
Jos olet jollain tavalla taiteellinen
Jos sinulla oli joskus tai on nyt esim.t-paita jossa lukee jotain hippeihin liittyvää(mulla oli lapsena t-paita, jossa luki "Happy hippie" ja se oli yhteen aikaan mun lempipaita, aina mun päällä kesällä =) )
Perusteli sitoutumiskyvyttömyyttään ja moniavioista taipumustaan sillä, että rakastaa yhtä lailla kaikkia. Meni ja tuli kuinka halusi, eikä hänen vapauttaan voinut rajoittaa sopimuksilla ja päätti aina välillä jotain henkisen kasvun kausia, jolloin pisti välit yhtäkkiä poikki haluamakseen aikaa.
Nykyään toki olen viisastunut, enkä ikimaailmassa menisi tuollaiseen halpaan tai sietäisi tuota käytöstä hetkeäkään. Kaikki alkoi kuitenkin normaalisti, eli narsistisia vapauksia kehittyi suhteen kuluessa vaivihkaa, ihan perinteinen manipuloinnin kaava.
Joo! eksäni oli tuollainen. Niin valaistunut, ettei tuntenut enää mitään ja piti minua takertuvana. Teki ohareita, ei puhua pukahtanut ajatuksistaan, mökötti viikkoja. Ei oikein omannut empatiakykyä. Hänen ajatuksensa oli kai että jättää minut niin että ei vaan ole yhteyksissä enää niin lähden itse. Halveksui yliopisto-opintojani. Hän eli sossutuilla. Ihastuin kun kuvittelin jotenkin että tässä on luontoa rakastava kiltti luonne, mutta mitä vielä. Olin sokea. Aina jos yritin puhua että nyt on yksinäinen olo tässä suhteessa hän vaan mitätöi tunteeni täysin. Luulen että hän saattaa olla skitsoidi persoonallisuus, koska se empatiakyvyn puute ja kohtelu niin outoa. Olin hajalla tosi kauan suhteen jälkeen koska käytti henkistä väkivaltaa muhun. Arvosteli vaatteita, minua, sai minut tuntemaan että minussa on vika.
Nyt onnellisesti tavallisen miehen kanssa eikä parisuhde ole mitään tuollaista pelleilyä.
Elämäntapapummit, jotka norkoilevat muiden kämpillä ja joiden mielestä kaikki pitää jakaa. Itse eivät kuitenkaan jaa mitään.
Psykereiviskene on täynnä jeesuskompleksisia happopäitä ja egoistisia kokanaamoja. Aika vähissä on se paljon puhuttu plur kun herkät taiteelliset egot kokoontuvat.
Vierailija kirjoitti:
Perusteli sitoutumiskyvyttömyyttään ja moniavioista taipumustaan sillä, että rakastaa yhtä lailla kaikkia. Meni ja tuli kuinka halusi, eikä hänen vapauttaan voinut rajoittaa sopimuksilla ja päätti aina välillä jotain henkisen kasvun kausia, jolloin pisti välit yhtäkkiä poikki haluamakseen aikaa.
Nykyään toki olen viisastunut, enkä ikimaailmassa menisi tuollaiseen halpaan tai sietäisi tuota käytöstä hetkeäkään. Kaikki alkoi kuitenkin normaalisti, eli narsistisia vapauksia kehittyi suhteen kuluessa vaivihkaa, ihan perinteinen manipuloinnin kaava.
Siis justiin tuollaista itselläkin. Manipulointia ja muista naisista kiinnostunut. Toinen viestini meni moderointiin jostain syystä, mutta tosiaan flirttaili selän takana muille. Ja ahdistui koska halusin normaalin parisuhteen, ei tätä sanonut mutta ilmeisesti koki niin, kun katoili yms.
Moderoidussa viestissä vielä avasin tuota vähän lisää kuinka koki ylemmyydentuntoa muita kohtaan. Olen itsekin kiinnostunut itämaisista filosofioista mutta en näytä hipiltä, elän tavallista elämää. Tämä kaikki oli paheksuttavaa, hän jotenkin tuntui halveksuvan minua. Oli kiinnostunut shamanismista yms gurutouhusta, todellakin kuvitteli olevansa ylempänä minua. Minusta se ei ole noiden aatteiden ydintä. Toki itsekin olen keskeneräinen, mutta erona on että en kuvittele itse olevani mikään buddha ja muiden olevan roskaa.
Vierailija kirjoitti:
Kalliohan noita on täynnä. Asuvat 700€ yksiössä jonka sossu maksaa ja tulee vähän discorahaa päälle. Luonnollisesti sähköt ja muut kulut menee sossun piikkiin. Päivät kuluu leppoisasti päihteiden parissa ja silti valitetaan kuinka porvari sorta heitä.
Kuvottavaa porukkaa, heidän vuoksi olen nykyään oikeiston kannattaja.
Heidän vuoksi? Kalliohipsterit on ärsyttäviä, mutta idioottimainen syy kannattaa niiden vuoksi oikeistoa. :D
Eivät nuo kalliohipsterit ole tätä porukkaa mistä on kyse nyt. Ainakaan suurin osa.
Tunnen monenlaisia hippejä, toiset vilpittömästi yhteisen hyvän puolella, sydämellisiä, herkkiä ihmisiä. Sitten tosiaan oman maailmankaikkeutensa ja paremmuutensa ympärille käpertyneitä ihmisvihaajia.
hipit on rautaa