Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen ihannepituus

Vierailija
16.12.2015 |

Mikä on miesten mielestä naisen ihannepituus?

Yksilöllinen vaihtelu on varmasti suurta - osalle miehistä asialla ei ole mitään merkitystä, kun taas osalle se voi olla ylitsepääsemätön este. Kaipaisin empiriaan perustuvia arvioita siitä, mikä tälläinen ihannepituus olisi miesten mielestä keskimäärin. Itse veikkaan 5cm skaalalla väliltä 162cm-167cm.

Muita arvioita?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

rumaläski kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla ei ole ihannepituutta koska miehiä ei kiinnosta naisen pituus, toisin kuin naisilla on  joku fetissi miesten pituuteen. Lyhyet naiset on "taskuvenuksia" ja pitkät on "rotunaisia" ja niin edelleen. Ihannepaino saattaa ollakin.

Nämä miesten ihannepainot on kyllä niin nähty :D "Tykkään kurvikkaista naisista joilla on isot rinnat ja muhkea peppu, joten joku 170 cm/ 51-52 kg olisi ihanne."

Nykyään törmää yhä useammin siihenkin ettei saisi olla edes kurvikas. Varsinkin koulutetut miehet tykkäävät sporttisen kuivista, jopa poikamaisista kropista. Itse olen 165 cm / 51 kg, mutta D-kupin tisseillä ja muhkealla peräsimellä, ja olen parikin kertaa kuullut olevani liian kurvikas ollakseni viehättävä. Viimeisin exä sanoi että hänelle tulee aina joku eläimellinen synnytys- ja imetyskone mieleen naisista joilla on leveä lantio ja isot rinnat. Eikä sellaisen kanssa tee seksiä mieli.

Vierailija
22/27 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rumaläski kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla ei ole ihannepituutta koska miehiä ei kiinnosta naisen pituus, toisin kuin naisilla on  joku fetissi miesten pituuteen. Lyhyet naiset on "taskuvenuksia" ja pitkät on "rotunaisia" ja niin edelleen. Ihannepaino saattaa ollakin.

Nämä miesten ihannepainot on kyllä niin nähty :D "Tykkään kurvikkaista naisista joilla on isot rinnat ja muhkea peppu, joten joku 170 cm/ 51-52 kg olisi ihanne."

Nykyään törmää yhä useammin siihenkin ettei saisi olla edes kurvikas. Varsinkin koulutetut miehet tykkäävät sporttisen kuivista, jopa poikamaisista kropista. Itse olen 165 cm / 51 kg, mutta D-kupin tisseillä ja muhkealla peräsimellä, ja olen parikin kertaa kuullut olevani liian kurvikas ollakseni viehättävä. Viimeisin exä sanoi että hänelle tulee aina joku eläimellinen synnytys- ja imetyskone mieleen naisista joilla on leveä lantio ja isot rinnat. Eikä sellaisen kanssa tee seksiä mieli.

Sopusuhtanen pitää olla ei jättilantiota suhteessa rintoihin ym mikä on lantiomittasi? itelläni 95cm ja pituutta 166cm ja kuulen vaan kehuja kropasta kuulemma hoikka ja sopivan muotoinen tosin rinnat ei oo mikkää imetyskoneet 70C. Miten 51kg mahtuu tosi isoa peppua ja isojatissejä

Tosin joillain miehillä on joku lautapeppufetissi näkihän sen hottissarjassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän monesti pienistä ja söpöistä naisista, siis sanoisin että 165 cm.

Vierailija
24/27 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rumaläski kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan samasta syystä harteikas mies on menettänyt suosiotaan. Kauneusihanteet vaikuttavat. Kyllä minulle kelpaa lyhyt mutta muodokas ja silti hoikka nainen erittäin hyvin.

Vierailija
25/27 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pituudella ei ole väliä kunhan on vaan minua lyhyempi.

m180cm

Vierailija
26/27 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihannenainen on hampaaton, noin vyötärönmittainen ja tasapäinen.

Vierailija
27/27 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

n.155-178cm ovat lähemmin tuntemaan oppimani naiset olleet ja olen itse 172cm. Oman pituuden kohdalla ja siitä yli alkaa tuntua aluksi jännältä, mutta jos nainen miellyttää ja osoittaa pitävänsä, mikäpäs siinä. Jos pelkkää pituutta pitää arvioida, ehkä jotain 164-169cm on ideaaleista ideaalein. Mutta järjen vievä kauneus vie aina voiton pituusideaaleista. Olin nuorena ihastunut n.180cm pitkään tyttöön, mutta hänelle taisi haikeista katseista päätellen silloin olla pituus ongelmana ja asiat jäivät tanssimisiin, jossa pituuseron huomasi... Todella pitkissä naisissakin on erittäin kauniita naisia, mutta itsetunto taitaa loppua kesken...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi