minkä ikäisenä lapsesi on kysynyt seksistä?
tuon toisen seksiaiheisen aloituksen innoittamana kysynkin että minkä ikäisiä lapsenne on olleet kun ovat aloittaneet kysellä tarkemmin seksiin ja vauvoihin liittyvistä asioista?
meidän esikoinen on 5v poika eikä ole vielä kertaakaan kysynyt mitään seksiin liittyvää. hän tietää kyllä että vauvat kasvavat äidin mahassa ja tulevat pois pimpistä. mutta toistaiseksi hän ei ole ollut ollenkaan kiinnostunut siitä miten vauvat sinne äidin mahaan päätyvät.
onkohan meidän poika jotenkin erityisen epäseksuaalinen, onko kaikki muut 5-veet jo tietoisia näistä asioista? mietin vain että kun ensi talvena alkaa eskari niin pitäisiköhän poikaa valistaa sitä ennen vaikkei mitään itse kysyisikään?? tähän asti olen pitänyt periaatteenani sitä että kerron sitä mukaa kun lapsi kysyy.
ja olen ottanu linjan et kerron kun kysyy, silloin on valmis ottamaan tietoa vastaan. Tietää tietysti just tuollaista et vauvat kasvaa masussa ja tulee ulos mut seksistä ei ole kyselly. On eskarissa eikä kaiketi sielläkään ole asiasta keskusteltu tai ei ainakaan ole sitten alkanu sen suuremmin askarruttamaan.