Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilillä oli 100 euroa varattu jouluksi - Pankki vei 92 euroa

Vierailija
16.12.2015 |

Eli mulla on nyt 8 euroa jouluun rahaa. Ei tässä paljon joulumieltä ole.

Kommentit (209)

Vierailija
201/209 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerma strikes ilkeilijöille:) syöpä, kaatuminen, aivoverenvuoto, työttömyys jne. Kaikkea ei voi vain ennakoida.

Koskaan en ole ilkeillyt tarkoituksella kenellekään, silti iski ensin työpaikan menetys sitten syöpä. Taloudellisesti tiukilla olevien taustalla on paljon muitakin asioita kuin huono taloudensuunnittelu. Viisasta muistaa, että on niin monenlaisia kohtaloita. Miksi joillakin on niin kova tarve irviä toista ihmistä? Ellei osaa kannustaa ja rohkaista, niin miksi on aivan pakko kampittaa toista heti kun on paikka päteä -- edes henkisesti sanoin sivaltaa ellei muuten.

Vierailija
202/209 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä vaikka varmasti harmittaa rankemman kautta.

Me varasimme jouluun 100 euroa. Postista tipahti ylinopeussakko (kamera napsassut kuvan) 140 euroa, eräpäivä joulukuun vipa. No, nyt ne (sakot) on näköjään korotettu, mutta oma moka. Hyvää joulua kuiteskin kaikille.

-Sakoilla on maksuaikaa about vuosi, ja niitä voi maksella, kun jaksaa, kunhan käyttää sakossa olevaa viitenumeroa.

Tuollaisen sakon voi maksaa vaikka 5e kuukaudessa..

A) Miksi siinä on sitten eräpäivä määrätty? Miksi tuosta ehdottamastasi järjestelystä ei ole mainintaa sakossa, tyyliin minimi summa 5euroa?

B) Jos unohtuu maksamatta tyylillä "maksan kun jaksan" niin siitähän menee maksuhäiriömerkintä asiakastietoihin.

c) Ehdottaisin että maksatte pois mikäli mahdollista , niin sitten asia on pois päiväjärjestyksestä, sillä sakoilla on ikävä taipumus kasaantua, koska uusiakin saattaa tulla siihen päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/209 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ihmeellisiä kermaperseitä täällä tänään koko palsta täynnä. Ilkeitä, pumpulissa kasvaneita, empatiakyvyttömiä ääliöitä. Uskokaa pois, aika moni teistäkin on vielä ihmeessä, kun opintojen päätyttyä sitä työpaikkaa ei löydykään, lapset jo huutaa jaloissa, ja kolmenkympin jälkeen geeniloton tulokset alkavat realisoitua...

Minusta voi käyttää sanaa kermaperse kyllä ihan toisenlaisessa asiayhteydessä...

t. opintojen jälkeen kohta 20 vuotta työelämässä, velaton ja lapseton, ikä 41

Vierailija
204/209 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa rahattomuus on edelleen tabu.Monella näillä arvostelijoista menisi yhtä huonosti jos isä ja äiti tai mummut ja ukit eivät rahoittaisi elämää :D Tiedän nelikymppisiä pariskuntia joiden vanhemmat ovat kaataneet metsänsä,myyneet peltonsa,maksaneet tyttären (sairaanhoit. ammatiltaan)  entisen asuntolainan,ostaneet hänelle uudelle talon.Ei suomessa työtulolla rikastu kukaan.Täytyy olla itsekäs vaatija tai periä omaisuutta.

Tiedän naisia jotka vaihtavat avomiehensä (joka opiskelee,muuten varaton) rikkaampaan mikä takaa heille asunnon,lisää tuloja niin itse voidaan olla tekevinään jotain tonnin kuukausipalkalla.Veljeni oli hyvätuloinen,uusi auto,talo,lapset....Mitä tapahtui?

Vaimo varasti lähtiessä toisen miehen kelkkaan sen tililtä 15 tonnia,veljelle jäi talolaina,lapsiaan ei nähnyt enää koskaan ja tapahtui vielä terveyden menetys= meni työpaikka.Hänellä on jouluun nolla euroa tilillä,seurakunnalta saa 20e: ruokakortin,minä ostan hänelle ruokaa jos pystyn.

Minulla on oma perhe ja harmittaa,kun en voi auttaa enempää.Ja auttasin muitakin teitä rahattomia,jos olisin rikas.Kysykää ihmeessä apua seurakunnasta,menkää ihmisten luo.

Helposti sitä ongelmissaan sulkeutuu kuoreensa kuten minä teen,mutta onneksi on puoliso kuuntelemassa.Kaikki mitä minulla on,on kotona.Nämä kaksi ihmistä.

Köyhä antaa vähästäänkin,rikas ei paljostakaan meillä kotona sanottiin.

Aivan loistava kommentti. Kiitos.

Vierailija
205/209 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minul onkin tilillä seitsemän euroo joulux wuuhuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
206/209 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerma strikes ilkeilijöille:) syöpä, kaatuminen, aivoverenvuoto, työttömyys jne. Kaikkea ei voi vain ennakoida.

KERMA strikes 😂😂😂😂 kerman laki

Vierailija
207/209 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin yllätyin kun tililtä katosi tuo 90 egeä opintolainaan. En osannut varautua tilanteeseen koska laina maksettu takaisin vuosia sitten.

Vierailija
208/209 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä vaikka varmasti harmittaa rankemman kautta.

Me varasimme jouluun 100 euroa. Postista tipahti ylinopeussakko (kamera napsassut kuvan) 140 euroa, eräpäivä joulukuun vipa. No, nyt ne (sakot) on näköjään korotettu, mutta oma moka. Hyvää joulua kuiteskin kaikille.

-Sakoilla on maksuaikaa about vuosi, ja niitä voi maksella, kun jaksaa, kunhan käyttää sakossa olevaa viitenumeroa.

Tuollaisen sakon voi maksaa vaikka 5e kuukaudessa..

A) Miksi siinä on sitten eräpäivä määrätty? Miksi tuosta ehdottamastasi järjestelystä ei ole mainintaa sakossa, tyyliin minimi summa 5euroa?

B) Jos unohtuu maksamatta tyylillä "maksan kun jaksan" niin siitähän menee maksuhäiriömerkintä asiakastietoihin.

c) Ehdottaisin että maksatte pois mikäli mahdollista , niin sitten asia on pois päiväjärjestyksestä, sillä sakoilla on ikävä taipumus kasaantua, koska uusiakin saattaa tulla siihen päälle.

Aika weeteetä, jos sakot kasaantuu. Itse olen saanut eläessäni yhden ylinopeussakon ja senkin 25 vuotta sitten.

Vierailija
209/209 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joudun lainaamaan tyttäreltä, tokaluokkalaiselta, joululahjarahoistaan ja annan heti 2.1 tammikuuta takas😂👌Olen siis eronnut,lapsi sai isältä lahjaksi rahaa. Ei sillä,ostin minäkin hälle kaikennäköistä ja työt jatkuu 2.1 niin ihan tarvitsen bussilippuun ja lapsen mummolamatkaan lainata häneltä rahan. Siis hänen pitää mennä ennen tuota 2.1 mummolaan,jotta pääsen töihin. Tätä on tämä yh elämä siis yhteishuoltaja olen,en yksinhuoltaja. Niin ja tiukilla,vaikka töissä ,kun maksan kaiken tilistäni,en saa asumistukea!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän