naiset! millainen on sitten se unelmien mies...
..jotai on niin vaikea löytää? Realistisesti haaveiltuna. Täydellinenhän ei ole kukaan..
Kommentit (95)
Nuorena pidin vaaleista silmälasipäisistä hintelistä nörteistä jotka on älykkäitä ja joilla on omituinen huumorintaju. Tällainen olin itsekkin. Kun mitään vastakaikua en näiltä saanut, jouduin ottamaan suht älykkään ja huumorintajuisen pitkän tumman ja komean miehen. Ehkä se viehättävin piirre tässä miehessä oli se, että hän halusi juuri minut.
lojaali, fiksu, hyväntahtoinen, määrätietoinen, hauska, kohtelias, omaa tyylitajua ja määrätietoinen, mielellään pitkä, urheilullinen ja komea.
Vierailija kirjoitti:
lojaali, fiksu, hyväntahtoinen, määrätietoinen, hauska, kohtelias, omaa tyylitajua ja määrätietoinen, mielellään pitkä, urheilullinen ja komea.
Ainiin ja sopivan ikäinen, eli omasta iästäni sen +-5 !
fdgdfgdfgsdf kirjoitti:
Tsypy kirjoitti:
Unelmien mies
- pitkä (yli 190 cm)
-raamikas
-älykäs
-mukava
-luotettavaMutta tuollainen on taruolento, ei sellaista ainakaan Suomesta löydy.
Terveisin
-pitkä
-älykäs
-mukava
-luotettava
-huumorintajuinen
-sporttinen
-akateemisesti koulutettu
NainenP.S.Halusin vähän ärsyttää, kun ihan sama mitä tähän olisi laittanut, niin kohta olisi joku mies tullut kertomaan miten rumia, lihavia, tyhmiä, vastenmielisiä ja epänaisellisia suomalaiset naiset ovat
Sinullekin löytyisi miehiä pilvin pimein, jos ei olisi tuota omituista 190 sentin vaatimusta, se vie tilastollisesti viemäriin sinun mahdollisuutesi. Oletko itse jotenkin naiseksi erikoisen pitkä, vai mistä moinen vaatimus?
Eikö tässä pitänyt luetella se unelmamies ei vaatimuslistaa... ei hyvää päivää taas.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Rehellinen ja luotettava! Ihmisen näköinen ja tapainen. Pituus 180cm ->
ja paino ok. Leveämpi ylä- kuin alapäästä.
Puhtautta rakastava ja muutenkin siisti. Sellainen klassinen tyyppi, ilman tatskoja tms. Saa myös tuoksua hyvälle <3
Ennemmin rauhallinen, kuin impulsiivinen
Keskivertoa parempi koulutus, palkka tai omaisuus vain plussaa, ei kynnyskysymys. Tavallinen duunari ihan jees. Yleissivistys kuitenkin tyydyttävä.
Voisi olla jossain "lajissa" tosi hyvä, esim. musa, kuvis tms.
Omillaan toimeentuleva, mutta jos työttömäksi jää, ei arvo vähene, kunhan jaksaa yrittää.
Fiksukäytöksinen ja hyvällä huumorilla varustettu. Varustettu saa olla muutenkin, mutta ei suinkaan pääasia.
Ottaa muut huomioon ja antaa tilaa, mutta on silti terveesti itsevarma ja omaa vahvat mielipiteet, joista on kuitenkin valmis keskustelemaan tai joustamaan. Ihminen, jonka kanssa on hyvä olla, ja joka hyväksyy toisen sellaisena kuin on, ilman pintapuolisuutta. Uskollinen!
Mä tiedän yhen tämmösen, tosin työ kautta joten luonnetta en tarkasti tiedä. Lentokapteeni. Ruotsin kansalainen. 😊
Elämä on taistelua päivisin ravinnosta, öisin siitä,että saa nukkua ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun unelmien mies olis vegaani feministi, joka näyttää hyvältä 😂 Ei oo helppo löytää, koska melkein kaikki muutkin naiset haluaa tollasen 😩 Voisin joustaa siinä, ettei tarvi olla maailman fiksuin kuhan ois empaattinen. Aa nii ja pituudeltaan mielellään 175cm tai yli, koska oon itse 171cm. Tosin jos on komea vegaani feministi niin kelpaa kyllä lyhyempänäkin 😂
Voi hitto, mun pariutumisen osalta taitaa olla peli menetetty kun pitäisi olla vegaani.
M35
Kelpais kyllä hyvin sellanenkin, joka pyrkii syömään lihaa mahdollisimman vähän eläinten takia 😏
Jo mummeli-ikään päässeenä foorumi lähinnä huvittaa kommenteineen, mutta jatkakaa elämistä hakien kaikki ne ideat , elämykset ja pettymykset elämässänne, mitkä edelliset sukupolvet ovat jo kokeneet.
Mummeleiden neuvojahan ei kuunnella, vaikkakin ne olisivat nykypäiviinkin ihan käypäsiä.
Vierailija kirjoitti:
fdgdfgdfgsdf kirjoitti:
Tsypy kirjoitti:
Unelmien mies
- pitkä (yli 190 cm)
-raamikas
-älykäs
-mukava
-luotettavaMutta tuollainen on taruolento, ei sellaista ainakaan Suomesta löydy.
Terveisin
-pitkä
-älykäs
-mukava
-luotettava
-huumorintajuinen
-sporttinen
-akateemisesti koulutettu
NainenP.S.Halusin vähän ärsyttää, kun ihan sama mitä tähän olisi laittanut, niin kohta olisi joku mies tullut kertomaan miten rumia, lihavia, tyhmiä, vastenmielisiä ja epänaisellisia suomalaiset naiset ovat
Sinullekin löytyisi miehiä pilvin pimein, jos ei olisi tuota omituista 190 sentin vaatimusta, se vie tilastollisesti viemäriin sinun mahdollisuutesi. Oletko itse jotenkin naiseksi erikoisen pitkä, vai mistä moinen vaatimus?
Eikö tässä pitänyt luetella se unelmamies ei vaatimuslistaa... ei hyvää päivää taas.
-eri
Okei, no korjataan kysymystä. Mikä siitä 190-senttisestä tekee sen unelman? Millä tavalla ne lisäsentit muuttavat kaiken?
On melko vaikeaa löytää miestä joka ei olisi seksisti ja räsisti. Lisäksi miehen olisi oltava etevä kommunikoija. Rima mulla on kaikissa näissä kohdissa aika korkealla verrattuna keskimääräiseen suomalaiseen. Mielellään lisäksi älykäs ja lämmin.
Olisin valmis joustamaan todella paljon niistä yleisistä elämänhallintaan, ulkonäköön, asuinpaikkaan ja seksiin liittyvistä toiveista jos kaikki edellä mainittu toteutuisi. Vaikka tietenkin unelmien mies olisi myös keholtaan ja mieleltään terve, elämäänsä tyytyväinen, kivan näköinen ja asuisi riittävän lähellä että voitaisiin tavata usein.
Sinut itsensä kanssa. Tekee asioiden eteen jotain eikä vaan ryve itsesäälissä ja vingu turhaan. Puhuu suoraan vaikka voisikin loukata. Ei koita lukea rivienvälistä vaan kuuntelee mitä puhutaan. Ei syöksy tossun alle. Osaa huolehtia itsestään. Tykkää työstään eikä tee sitä vain rahantakia. Ei jauha pahaa lähimmistään. Ei takerru. Huumorin tajunen. Mut turha toivo.
Seurustelen unelmamieheni kanssa. Hän on älykäs, koulutettu, sivistynyt, keskustelutaitoinen, hauska, seurallinen, huomaavainen, avulias, kiltti ja luotettava. Jakaa kanssani samanlaisen arvomaailman ja meillä on paljon yhteisiä kiinnostuksenkohteita. Unohtamatta, että hän on ulkoisestikin minua erittäin vahvasti puoleensavetävä.