Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulupöytä

Vierailija
15.12.2015 |

Mitä teidän perinteiseen joulupöytään kuuluu? Mietin tässä onko jotain unohtunut.

Rosolli+kastike
Vihreäsalaatti+kastike
Sienisalaatti
Lohi
Herneet
Marinoitu punasipuli
SIlli

Laatikot
Perunat
Makarooni
Karjalanpaisti
Kinkku

Sekametelisoppa+kermavaahto

Piirakat ja ruisleipä

Kotikalja. maito, piimä, vichy ja mehu juomina.

Kalaa tarjoillaan vaan rajoitetusti, itse olen raskaana joten graavilohta en voi syödä ja mieheni on kala-allerginen. Mitähän tuohon vielä lisäisi?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju mennyt ihan naurettavaksi ja saatu uusi ap:kin. Kinkun kanssa sinappi,ei karvoja tai hilsettä :D -oikea ap

Vierailija
42/44 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuruuat: siianmäti, smetana, punasipuli, saaristoleipä, sinappisilli, rapukakku, kylmäsavulohi ja piparjuurikastike, uudet perunat

Pääruoka: poronsisäfilettä, punakaalisalaatti, lämpimät vihannekset, bataattiranskalaiset

Jälkiruoka: juustot, viikunahillo, viinirypäleet, kotitekoinen piparimurujäätelö, konvehdit ja kahvit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja alkoholia meillä ei ole tarjolla siintä syystä,että sitä ei kukaan juo. Appivanhemmat eikä isäni käytä,itse olen raskaana ja miehenikin on holiton.

Kinkulle voisi tuon kastikkeen tehdä vielä sinapin kaveriksi, samoin kalalle jonkun esim kermaviilistä. Ketju meni jossain kohti ihan hakoteille, mutta kokeillaan josko tämän saisi vielä täältä nostettua :) -ap

Vierailija
44/44 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen on ruskean talon joulupöytä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi