Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiljainen mies:

Vierailija
12.02.2006 |

Voi että, pakko purkaa täällä... Mun muuten niin ihana, kiltti jne. mieheni on niiiiiiiiiiin hiljainen seurassa, että stressaa mua todella. Tänäänkin oltiin kaveripariskunnalla kylässä monta tuntia ja mies sanoi varmaan yhden lauseen oma-aloitteisesti. Muutenkin mua rasittaa joskus kutsua vieraita, kun tilanne on niin outo; minä juttelen vieraiden kanssa ja mies istuu hiljaa. Ennen laitoin käytöksen ujouden piikkiin, mutta nyt oon huomannut, että on vaan sellainen. Mä ahdistun nykyään kauheesti tästä, mun mielestä hyvään käytökseen kuuluu ees yrittää jutella jotain, mutta mies ei ees yritä. Oon usein sanonut sille aiheesta, mutta omasta mielestään on kohteliasta istua tuppisuuna, jättää ikään kuin sosiaalinen vastuu muille. Huah, kiitos kun luitte. Tää asia stressaa mua joskus niin paljon, että mietin jopa eroa...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki vähän perspektiiviä elämääs.. Mun mies hakkaa mua. Joku vitun hiljasuus on kuule ihan PIKKU juttu. Pidä coctailkutsusi ja seurapiirijuhlasi yksinään, jos miehesi ei kelpaa.. Sori nyt kun sanoin vähä kovasti, mut OIKEESTI. Toi ei pitäis olla mikään eron aihe, et sun miehes ei viihdytä sun kavereita.. Mul on OIKEESTI eron aihe ja varmasti tuleekin. :/

Vierailija
2/6 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain OSAA jutella. En tiedä, mitä sanoisin. Mietin kommentteja juttuihin niin pikään, että tilanne menee ohi enkä saa sanottavaani sanottua. Varmaan peruja koulukiusaamisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies saattaa mennä koneella vaikka hänen kaverinsa olisivat meillä. jättää minut sitten kavereidensa kanssa istumaan. ei se mua sillein haittaa, kun miehen kaverit on munkin hyviä kavereita (mun kaverit ei kyllä ole miehen kavereita). jos mun joku ystävä tulee meille, niin ei mun mies välttämättä ees sano moita.

on niinkun maailman epäsosiaalisin tapaus. no, mun miehellä on dysfasia ja on hirveen epävarma itsestään ja siksi varoo sanomisiaan, mutta kuitenmkin. kyllä muakin häiritsee tosi paljon. mun mies ei koskaan edes halua lähteä mihinkään kylään ja on sitä mieltä että meille en saa pyytää ketään.

että näin meillä. aina joudun miehen puolesta kaikille selittelemään.

Vierailija
4/6 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä nyt sinäkään ala pelkästään sen hiljaisuuden takia eroa ajattelemaan. varmasti hyvä mies muuten, vai???

Vierailija
5/6 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakkaaminen on pakottava syy lähteä. toivottavasti teil ei oo lapsia!

Vierailija
6/6 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae jostain apua, oikeesti.

Ja sitten kutoselle: niin, tuo ongelma lie aika yleinen suomalaismiesten keskuudessa. Oon joo ehkä ylikriittinen miehen suhteen. Ja eroa mietin ehkä sen takia, että en osaa hyväksyä miestäni sellaisena kuin se on, vaan häpeän sen puhumattomuutta ja nöhväilyjä. Ja kun hyvä mies on kaikin puolin, niin joskus toivoisin, että se löytäsi jonkun, joka osais arvostaa sitä. Kun se sen ansaitsee.