Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Melkein kolmikymppinen työkaverinainen hakee miestä. HEI HALOO!!!!! JUNA MENI JO!!!!!!

Vierailija
15.12.2015 |

Se meni jo kymmenen vuotta sitten. Ei kukaan halua elähtänyttä paksua kolmikymppistä kun tarjolla on myös ihania kuusitoistavuotiaita neitsytteinejä.

Se akka ei varmasti kelpaa koskaan kenellekään, mullekaan se ei koskaan juttele mitään. Ei varmasti kelpaa koskaan kenellekään.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sä voit olla noin hölmö että tuut tänne huutelemaan aihetta, fiksu hymistelisi itsekseen.

Just siksihän se tätä päivästä toiseen jankuttaa kun saa huomiota. Joka päivä sama juttu, vähän eri muodossa.

Vierailija
22/39 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehee... Ite oon jo 32v. vanha haahka... Ihailen eniten 25-30v. miehiä ja aattelin vielä itselleni sellaisen namupalan saalistaa. :D Mitäs siihen ap sanot? Ja mitä järkyttävintä: minä uskon mahdollisuuksiini. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo itelles ! Ite löysin mieheni 31v ja äitini omansa 65v ;)

Vierailija
24/39 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan ollu 16v enää neitsyt. Aika harva oli yli 16v neitsyt meidän koulussa.

Sulla laajakin otanta ja kyselytutkimukset taustalla, kun koko koulun asiat tiedät näin hyvin?

T: 18-vuotiaaksi asti neitsyt

Pienellä paikkakunnalla pienessä koulussa tietää aika hyvin.

Luulee tietävänsä.

Vierailija
25/39 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se akka ei varmasti kelpaa koskaan kenellekään. Ei varmasti. Miten helvetissä muka sellainen vois kenellekään kelvata joka ei juttele mitään kenellekään?

Vierailija
26/39 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se meni jo kymmenen vuotta sitten. Ei kukaan halua elähtänyttä paksua kolmikymppistä kun tarjolla on myös ihania kuusitoistavuotiaita neitsytteinejä.

Se akka ei varmasti kelpaa koskaan kenellekään, mullekaan se ei koskaan juttele mitään. Ei varmasti kelpaa koskaan kenellekään.

Mene nyt lapsi jonnekin muualle mesoamaan! Aikuisella ei voi mitenkään olla noin typeriä mielipiteitä.

Vierailija
27/39 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan ollu 16v enää neitsyt. Aika harva oli yli 16v neitsyt meidän koulussa.

Sulla laajakin otanta ja kyselytutkimukset taustalla, kun koko koulun asiat tiedät näin hyvin?

T: 18-vuotiaaksi asti neitsyt

Pienellä paikkakunnalla pienessä koulussa tietää aika hyvin.

Ja kaikkihan puhuu aina totta eikä kukaan väritä tarinoitaan...näinhän se meni jo 80-luvulla kun mä olin yläasteella.

Vierailija
28/39 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se akka ei varmasti kelpaa koskaan kenellekään. Ei varmasti. Miten helvetissä muka sellainen vois kenellekään kelvata joka ei juttele mitään kenellekään?

Voivoi. Sinä et siis kelvannut hänelle ja nyt mesoot täällä. On se rankkaa.

Vierailija
29/39 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, nytkö ne on miehet loppuneet maailmasta.

Hyvä että tuli lapset hankittua ajoissa.

Vierailija
30/39 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukko löysi tuoreen rakkauden 84v. Eikä morsmaikkukaan ole kuin vuoden nuorempi :)

Vierailija
31/39 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepu, niitä 16v neitsyitä

a) löytyy miehille kaikista ikäluokista

Ja

b) Ala-ikäiset kiinnostavat miehiä kumppanina kaikissa ikäluokissa.

Kyllä mä sen uskon, että noin 25v nainen on seksikäs niin 18 kun 40 -vuotiaan miehen silmään, tämä ei kuitenkaan kerro parinvalinnasta paljon mitään.

Olen nyt 26 ja noin 18-vuotiaasta saakka olen ihaillut n.35v miehiä, mutta olen silti päätynyt suhteeseen ikäisteni kanssa, sillä silmänruoka ja himot on eri asia kun se, millainen on ihanteellinen ja toimiva parisuhde.

Vierailija
32/39 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai. Mihin junaan mä sitten hyppäsin kun tapasin elämäni miehen 37-vuotiaana ja menimme naimisiin kun olin 38-vuotias. Nyt 40-vuotiaana olen jo leski mutta se on toinen tarina se.

Pistän paremmaksi. Löysin elämäni miehen 50-vuotiaana (samanikäisen vieläpä) erottuani 25-vuotisesta avioliitosta, joka sekin oli aikansa ihan hyvä. Tai siis minut tultiin melkein kotiovelta iskemään.

Vierailija
33/39 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junia tulee ja menee. Osassa on kyydissä vähän aikaa, toisissa pidempään. Jotkut luulee että sattui elinikäinen lippu ykkösluokkaan ja ilkkuu asemalle jääville, mutta itkee sitäkin katkerammin kun potkitaan pois junasta. Ja siellä asemalla me nelikymppiset eronneet sitten yhdessä kollotetaan. Toiset lähtee kylläkin kotiin ja antaa junien mennä...

Vierailija
34/39 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä en ainakaan ollu 16v enää neitsyt. Aika harva oli yli 16v neitsyt meidän koulussa." - Mä en tainnut olla sinun kanssa samassa koulussa. Mutta miksi ihmeessä minä 35+ vuotias mies haluaisin seurustella, saati jakaa elämäni, jonkun itseäni parikymmentä vuotta nuoremman naisen kanssa. - Seksi on arvokas asia, mutta ei silläkään voi paikata kaikkea puutetta, mitä korvien välistä puuttuu ja en ole varma pitäisikö minun tuntea tässä kohtaa itseni vanhaksi sedäksi, joka ei ymmärrä, että omakin juna eni jo.  En sano myöskään, että 16-vuotiaat naiset olsivat korvien väliltään, jotenkin vajaita.  Sen sijaan sanon, että itse olen niin puuttelinen, että minun on vain vaikea keksiä, mitä yhteistä minulla voisi olla, jonkun 16-vuotiaan tytön kanssa..

Vierailija
35/39 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah, siellä joku katkera nuorimies itkee.

Oot varmaan oikeessa kyl, oottelen itse koska viiminenkin keski-ikäinen setä ymmärtää siirtyä teinien jahtaamiseen ja saan viimein olla rauhassa. Sitten kun vielä lakkais säälimästä niitä nuoria naisia jotka saa vuorostaan tuon kunnian.

Ainii, ja sit haluaisin vielä eroon niistä nuljaskoista jotka tällaisenkin raadon perässä vielä roikkuu ja kun ei saa niin etsii helposti vietäviä tapauksia käsiinsä.

Aiai, sit on hyvä.

Vierailija
36/39 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
37/39 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä yllättynyt lainkaan kun katsoo millaisia horon näköisíäkin tytöt olevat nykyään

Vierailija
38/39 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
39/39 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan