Jos olisin sinkku, niin nyt itkettäisi :'D
Muhun on pidemmän aikaa ollut ihastunut eräs mies. Pidemmän aikaa on siis vuosia. Olemme erinäisissä seminaareissa ja messuilla törmänneet ja mies on aina viestinyt olevansa kiinnostunut. En ole juuri häneen kiinnittänyt huomiota aiemmin. Tunnen miehen nimeltä ja muutaman sanan olemme vaihtaneet, muttemme koskaan jutelleet sen enempää. Hän tietää, että olen naimisissa, mutta yrittää minua silti.
Viime viikolla mies oli löytänyt minut facebookista ja päätin sitten, että samahan minun on miehen kanssa jutella vähän enemmänkin, vaikken haluakaan hänen kanssaan mitään suhdetta. Chattailimme enemmän tai vähemmän kolme päivää. Kerroin kysyttäessä miten päiväni kuluvat ja heitin vähän läppää. Sitten tuli kahden päivän radiohiljaisuus ja lopulta mies poisti mut kavereista.
Ilmeisesti en sitten vastannut luonteeltani sitä, mitä mun ulkonäkö antoi ymmärtää :'D Onneksi on jo oma mies.
Eli vinkki kaikille naisille, jotka haluatte päästä eroon hännystelijöistä: Olkaa omia itsejänne vain :''DD
Kommentit (3)
No mä olen tuon tiennyt aina, enkä tajua, mille siinä pitäisi nauraa?
Olitko sinä ap ensin miehellsi jokin muu kuin oma itsesi? Ja sait miehen kuvittelemaaan itsestäsi jotain hyvää? En mä vaan uskaltaisi. Mieshän jättäis mut ennen kuin ehdin kissaa sanoa. Kun on oma itsensä löytää miehen, jolle kelpaa sellaisena kuin on.
Sua vain harmitti, kun hailija päättikin, että sun "antaa sen vain ihailla, toisen tunteilla onkin mukavaa pönkittää omaa itsetuntoa" -leikkisi ei enää (onneksi) kelvannutkaan.
On jo oma mies, mut silti pitää vehdata netissä vieraiden miesten kanssa? Oksettava tyyppi.
Ok.