Mä en enää koskaan tule kokemaan äitiyden onnea.
Lapsiluku on kuulema ehdottomasti täynnä. Mieheni ei tahdo edes keskustella asiasta. Onko mun oikeus olla surullinen tästä?
Kommentit (43)
Tossa vaiheessa voi ottaa kissan tai pienen koiran. On mammalla joku jota pitää sylissä ja rapsutella.
Siis eikö teillä hyvät ihmiset ole sen lasten pykäämisen ja äitiyden lisäksi mitään muuta elämää?! Mee töihin, hanki harrastus, tapaa ystäviä, vietä kahdenkeskistä aikaa miehen kanssa ja harrastakaa seksiä ihan vaan siksi, että se on kivaa, opiskele, lue kirjoja tai ihan mitä vaan mikä ei liity lapsiin.
Vierailija kirjoitti:
He ovat 9v, 6v ja 3v. Ap
No älä vaan vahingossakaan tule olleeksi äiti omille lapsillesi, senkin paska. Ethän sä mikään äiti olekaan, pelkä rahkapussi vain, ja vieläpä harvinaisen ruma sellainen.
Vitut sä äitiydestä, ap, olet itsekkäin kohdunomistaja, mitä maa päällään kantaa. Onneksi meidän muiden lapsilla on kaikilla ÄIDIT. Vain sun lapsias käy sääliksi, äidittömiä kun ovat.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen se joka on selvinnyt. Eli ei päde tässä. Ap
Sinä et ole selvää nähnytkään, tätä mussutusta on katseltu jo pitkään. Itkuparkuvonku NYYH! SÄÄLIKÄÄ MINUA! ööö.. ei? Sulla on jo kolme lasta, missä välissä lakkasit olemasta HEIDÄN äitinsä? Mihin se raja muuten menisi? HÄ? Saat seuraavan lapsen, ja taas kolmen vuoden päästä haluat uuden?
Mitä sä karkaat? Ei tää liity äitiyteen mitenkään, ja tiedät sen itsekkin. Lueppa viesti 14 oikein huolella kunhan näytösluonteiselta vollottamiselta kerkeät. Mutta ethän sinä sitä tee, haluat vain voivotella ja kieriskellä illuusion kourissa.
Suoraan sanoen ärsyttää aivan helvetisti lukea tuollaista. Jotkut eivät saa koskaan lapsia. Mitäs luulet heidän päässään liikkuvan? ai niin, eihän se sinua kiinnosta kun silloin ei saisi huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He ovat 9v, 6v ja 3v. Ap
No älä vaan vahingossakaan tule olleeksi äiti omille lapsillesi, senkin paska. Ethän sä mikään äiti olekaan, pelkä rahkapussi vain, ja vieläpä harvinaisen ruma sellainen.
Vitut sä äitiydestä, ap, olet itsekkäin kohdunomistaja, mitä maa päällään kantaa. Onneksi meidän muiden lapsilla on kaikilla ÄIDIT. Vain sun lapsias käy sääliksi, äidittömiä kun ovat.
Ei kovin fiksun kuulonen äiti sunkaan lapsilla ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He ovat 9v, 6v ja 3v. Ap
Rahkapussi nimenomaan! :D (Älä ota kettuiluna, oli vaan niin hyvä nimi!)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He ovat 9v, 6v ja 3v. Ap
Vitut sä äitiydestä, ap, olet itsekkäin kohdunomistaja, mitä maa päällään kantaa. Onneksi meidän muiden lapsilla on kaikilla ÄIDIT. Vain sun lapsias käy sääliksi, äidittömiä kun ovat.Ei kovin fiksun kuulonen äiti sunkaan lapsilla ole.
No on todellakin, kutsun itseäni äidiksi myös heidän elämänsä jatkuessa. Enkä ikinä kehtaisi mennä sanomaan heille, etteivät tuo onnea, kuten ap varmaan sanoo tai ainakin ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Juuh no sitä suuremmalla syyllä ei enää lapsia, jos sulla on liikaa vastuuta. Oletko niitä naisia, joiden mies on jotenkin heikko, epäonnistunut tai hänellä on joku häpeää aiheuttava riippuvuus, ja sinä olet tottunut saamaan mitä haluat vetoamalla miehen syyllisyyden tunteisiin? Et olisi ensimmäinen alkoholistin tai mt-ongelmista kärsivän miehen vaimo joka käyttää sitä miehen häpeää itsestään tehokkaana aseena kiristämään mieheltä mitä haluaa. Oli se sitten lapsia tai etelänmatkoja tai rahaa tai mitä vaan. Nainen silloin haluaakin pitää miehen heikkona, että saa sekä olla marttyyri, että saa mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He ovat 9v, 6v ja 3v. Ap
Vitut sä äitiydestä, ap, olet itsekkäin kohdunomistaja, mitä maa päällään kantaa. Onneksi meidän muiden lapsilla on kaikilla ÄIDIT. Vain sun lapsias käy sääliksi, äidittömiä kun ovat.Ei kovin fiksun kuulonen äiti sunkaan lapsilla ole.
No on todellakin, kutsun itseäni äidiksi myös heidän elämänsä jatkuessa. Enkä ikinä kehtaisi mennä sanomaan heille, etteivät tuo onnea, kuten ap varmaan sanoo tai ainakin ajattelee.
Sä itse olet ala-arvoisin akan ketale jota maa päällään kantaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuh no sitä suuremmalla syyllä ei enää lapsia, jos sulla on liikaa vastuuta. Oletko niitä naisia, joiden mies on jotenkin heikko, epäonnistunut tai hänellä on joku häpeää aiheuttava riippuvuus, ja sinä olet tottunut saamaan mitä haluat vetoamalla miehen syyllisyyden tunteisiin? Et olisi ensimmäinen alkoholistin tai mt-ongelmista kärsivän miehen vaimo joka käyttää sitä miehen häpeää itsestään tehokkaana aseena kiristämään mieheltä mitä haluaa. Oli se sitten lapsia tai etelänmatkoja tai rahaa tai mitä vaan. Nainen silloin haluaakin pitää miehen heikkona, että saa sekä olla marttyyri, että saa mitä haluaa.
Voi kun onkin mahtavaa keittiöpsykologiaa! Onkohan sulla ihan gradun tutkinto takatakussa?
Mun sukuun naitu nainen halusi kanssa vauvoja ja paljon. Sitten kun mies ei enää niitä lisää halunnut rupesi käymään " tuulettumassa". Kun nuorin meni eskariin, niin äiti lähti, koska tarvitsi " omaa elämää" ja vanhin esiteini " oli hankalassa iässä", vaikka poika oli tosi kiltti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He ovat 9v, 6v ja 3v. Ap
Ja millähän kriteereillä haukut tuota edellistä kirjoittajaa? Tottahan se on, että äitiys jatkuu vielä sen jälkeenkin, kun lapsi ei ole enää taapero. Mitä vajetta ap haluaa paikata tekemällä lisää vauvoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He ovat 9v, 6v ja 3v. Ap
Sinä olet, kusipääni, sinä olet. Otitko omasta pikku mokastasi (sanoa viis veisaavasi lapsistasi) herneen nokkaasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun onkin mahtavaa keittiöpsykologiaa! Onkohan sulla ihan gradun tutkinto takatakussa?
Jos ap vetää tuollaiset kilarit siitä että mies sanoo EI, niin taitaa olla heidän parisuhteessaan eka kerta kun näin käy. Siitä voi ihan arkijärjellä jotain päätellä.
Itse haluaisin myös vielä kahden lapsen lisäksi vielä vauvan. Ja haluaisin juuri sen VAUVAN: pienen tuhisijan, pienet nyrkkiin puristetut sormet, sen pienen nyytin... Mutta kun sekin nyytti kasvaa... Tämän asian myöntämisen jälkeen vauvakuume on helpottanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He ovat 9v, 6v ja 3v. Ap
Ja millähän kriteereillä haukut tuota edellistä kirjoittajaa? Tottahan se on, että äitiys jatkuu vielä sen jälkeenkin, kun lapsi ei ole enää taapero. Mitä vajetta ap haluaa paikata tekemällä lisää vauvoja?
Varmaan sillä miten edellinen kirjoittaja puhui aloittajasta, ruma paska jne. Mites sen aloittajan ulkonäkö tähän liittyy edes.
Vierailija kirjoitti:
He ovat 9v, 6v ja 3v. Ap
Sulla on siis KOLME PIENTÄ lasta, etkä tunne äitiyden onnea?!
Tee lapsillesi palvelus ja anna heidät adoptioon. Sorry, nyt on pakko sanoa rumasti.
Vierailija kirjoitti:
Meidän lapset ovat jo kohtalaisen isoja. Ja tämä asia vain kammottaa mua, kun en enää saa vauvaa syliini. Mä nyt olen tästä pahoillani, ja surullinen sekä ahdistunutkin. Eikä se auta vaikka joku sanoisi, että älä ole. Tämä on mulle raskas asia. Tunnen inhoa miestäni kohtaan. Kylmyyttä. En teidä onko kaikki nyt tästä kiinni vai avasiko tämä tilanne jotain muita traumoja minussa. Tosi ikävä olo kuitenkin. Ap
Ap hei, eihän siitä ole kauaakaan kun aloitit vastaavan ketjun täällä. Mitä sä odotat meidän kertovan sulle? Haukkuvan sun miehesi siitä, että hän ei nelikymppisenä halua enää lisää lapsia?
Kuule, tässä jutussa ainoa ongelma on sun omassa päässäsi. Joko hyväksyt tilanteen ja ymmärrät miehesi päätöksen, tai sitten häivyt ja etsit uuden miehen. Haloo.
Onhan se nyt vähän sairasta, ettet pysty nauttimaan nykyisistä lapsistasi ja kokemaan äitiyden onnea heidän kanssaan. Hoh hoh.
tässä tyyppiesimerkki ihmisestä, jolle lapset ovat kuin kertakäyttötavaraa, jonka voi heittää pois, kun ei enää miellytä :( Ei ihmekään, että Suomessa on niin paljon pahoinvoivia lapsia ja nuoria. Todella surullista.
Vituttaa suorastaan tämä ulisija, joka ilmeisesti heittää romukoppaan lapsen heti kun se on täyttänyt vuoden. Sitten pitäisi jo saada uusi vauva. Miten helvetissä voit sanoa, ettet koe enää ikinä "äitiyden onnea"??? Sähän oot jumalauta kolminkertainen äiti elämäsi loppuun saakka!!! Nuorin oli kolme, vai? Ei saatana, sun pääkopassa ei ole kaikki kunnossa, jos et senkään kanssa koe "äitiyden onnea"! Läheisriippuvainen sinä olet, haluat, että vauva on kiinni sinussa, jotta tunnet itsesi tarpeelliseksi. Keksipä joku muu homma. Tsiisus, verenpaineet meni taas yli kaiken mittariston...