Mä en enää koskaan tule kokemaan äitiyden onnea.
Lapsiluku on kuulema ehdottomasti täynnä. Mieheni ei tahdo edes keskustella asiasta. Onko mun oikeus olla surullinen tästä?
Kommentit (43)
Mä ymmärrän hyvin. Onneksi itsellä neljännen jälkeen oli tunne, että nyt on kaikki lapset kotona. Ja olen ihan mahtava mutsi mun lapsille, nuorin nyt 5v.
Tulin ensin surulliseksi luettuani otsikon, ajattelin että olet juuri menettänyt lapsesi etkä voi enää saada uusia. Ei se nyt ihan niin näköjään mennytkään. Sinulla on vielä 3 pientä lasta, joista saat iloita monta vuotta. 3 lasta, joiden kasvua saat seurata vielä vuosikausia!
Itse olen jo yli viisikymppinen ja lapseni ovat kotoa poismuuttaneita aikuisia. Välillä toivon niin kovasti, että saisin vielä palata siihen parinkymmenen vuoden takaiseen pikkulapsiarkeen, elää heidän kanssaan yhdessä ja hoivata. Nauttisit vielä kun voit, hyvä nainen.
Tunee kylmyyttä ja inhoa miestään kohtaan... Kannattaako oikeasti tehdä lisää lapsia vai kannattaisiko kääntää katse uuden raskauden haaveilusta parisuhteeseen. Ap, hoida itseäsi ja parisuhdettasi.