Ei oo totta!! kaveri suunittelee pistävänsä tyttärensä seinälle ison viuhkan!
Mä en edes ruvennut kyselemään että minkälaisen? ei voi olla kyseessä mitään muuta isoa viuhkaa, kun se kamala junttimainen viuhka, jotka oli muotia joskus v uonna yks ja kaks.
Mistäköhän se on sen saanut?
Kommentit (10)
Olen todellakin järkyttynyt! Voisiko enää hirveämpää asiaa tapahtua?!!
Olen todellakin järkyttynyt! Voisiko enää hirveämpää asiaa tapahtua?!!
Kyllä voi. Viuhkan lisäksi äiti voi hankkia lapsen huoneeseen resuisen vanhan sohvan, ja siihen sohvanpäällyset. Mieluiten siniset ja sellaiset löysätä retkut jotka eivät edes istu sohvaan/pysy paikoillaan.
Ikkunan eteen joku kukka-amppeli ja siihen tekokukka tiimarista.
Kaiken maailman pastellivärisiä nalleja, autoja ja prinsessoita... sisustusmielessä harva varmaan sellaista huttua suostuisi katselemaan, mutta kun ne on lapsen mielestä kivoja. Ehkä se viuhkanrumiluskin miellyttää huoneen asukkia.
Voi elämä, tosiaan, sellaisiakin oli kultaisella kasarilla...=D
olisi aivan onnessaan, jos saisi viuhkan seinälle. Ehkäpä laitankin, jos sattuu jostain vastaan...
onneksi löysin sen vanhempieni vintiltä, sillä aion säästää sen tyttärelleni : )
Mitä vikaa on tuuletinlampussa? Kyllähän se vähän oloa helpottaa jos sattuu helteitä tulemaan, tiedän sen kokemuksesta kun asunnossa oli 27 astetta lämmintä niin kyllä tuuletinlamppu viilensi mukavasti oloa.
nuorehkon miehen kuljettavan tuulentinlamppua lastenrattaissa kaupasta kotiin.
Mitä vikaa on tuuletinlampussa? Kyllähän se vähän oloa helpottaa jos sattuu helteitä tulemaan, tiedän sen kokemuksesta kun asunnossa oli 27 astetta lämmintä niin kyllä tuuletinlamppu viilensi mukavasti oloa.
Kesällä 2004, raskaana ollessa oli kaikenlaiset tuulettimet ja tuuletinlamppu poikaa kun yhdellä seinällä ikkunat, aurinko rällöttää suurimman osan päivästä suoraan ja sisällä lämmintä 31 astetta. Vaikka ois kuinka junttia niin siitä asti meillä on tuuletinlamppu ollut katossa:)
Niitä näkyy melkein jokaisessa sisustuslehdessä