Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis eikö Kuopiosta saa kebab majoneesi pizzoja?:o

Vierailija

Voi kamala, olen kyllä tosi pettynyt. Olen tsekkaillut monen pizzerian menuja mutta ei. Muutenkin pizzat maistuu täällä ala-arvoisilta..vähän samaa mietin joskus Helsingissä vieraillessa että eikö tosiaan.. :(

T. Onneton oululainen

Kommentit (12)

Vierailija

Täällä JKL kaikissa (kebab-)pizzerioissa jotka tunnen (melko moni!), kebab ja majoneesi ovat mahdollisia pizzatäytteitä.

Vierailija

Satunnaisesti saattaa muistakin kaupungeista saada. Tosin Oulusta on rantautunut Kemiin ja Tornioon, muista en tiedä. Ihmiset jää paljosta paitsi jos eivät maista kebab majoneesi pizzaa. :(
Toinen oululainen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä melkein kaikkialta saa kun vaan pyytää :D

Niin siis millaista se majoneesi on? Onko se sitä samaa mikä kehiteltiin aikoinaan Tuiran pizzeriassa Oulussa,ja resepti vuoti sitten muihinkin Oulun pizzerioihin,vai onko jotain kaupan paskamajoneesia?

Vierailija

Oululaiset ovat ylimielisiä paskanaamoja, pohjoisen stadilaisia joiden mielestä Oulussa on kaikki paremmin ja parempaa kuin muualla.
Voihan tuo ollakkin että pizzat parempia kun pizzerioita on siellä eniten asukaslukua kohden kuin missään muualla,mutta heh! Ylpeilkää pizzoillanne.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä melkein kaikkialta saa kun vaan pyytää :D

Niin siis millaista se majoneesi on? Onko se sitä samaa mikä kehiteltiin aikoinaan Tuiran pizzeriassa Oulussa,ja resepti vuoti sitten muihinkin Oulun pizzerioihin,vai onko jotain kaupan paskamajoneesia?

no se on ainakin tuoretta tavaraa kun pitsan tekijä vähän tumputtaa yhtä juttua vähän aikaa ja sit siitä majoneesit roiskahtaa sillein hienosti pitsan päälle :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oululaiset ovat ylimielisiä paskanaamoja, pohjoisen stadilaisia joiden mielestä Oulussa on kaikki paremmin ja parempaa kuin muualla.
Voihan tuo ollakkin että pizzat parempia kun pizzerioita on siellä eniten asukaslukua kohden kuin missään muualla,mutta heh! Ylpeilkää pizzoillanne.

Voooi. Tuliko pipi. Pitääkö puhaltaa? Miten voi joku niinkin pieni asia, kuin Oulussa syntynyt majoneesipizza, mennä noin pahasti tunteisiin. Älä huoli, saa sitä pizzaa muualtakin. Ja sen pizzan saa varmasti majolla ja ilman.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Majoneesia pizzaan? :X

Italialaiset oksentavat jo kinkku-ananas pizzasta. Siis mikä vitun idiootti pistää hedelmää pizzaansa? Lol

Ollaan me länsimaalaiset niin erityisen vammaista porukkaa, kun jo pistetään hedelmää pizzan päälle.

Olen elänyt siinä luulossa että myös italialaiset ovat länsimaalaisia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Majoneesia pizzaan? :X

Se on tosi hyvää! Paitsi jos se on jotain perus kaupasta noudettua paksua ja mautonta majoneesia.

Itse olin aluksi todella ennakkoluuloinen, mutta kannatti maistaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat