Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En kertakaikkiaan ymmärrä itsehäpeää varsinkaan äitien kohdalla!

Vierailija

Itse en ikinä ole osannut itseäni hävetä..kyllä kropasta näkee että lasia on useampi..vatsanahka roikkuu,napatyrä on komea..raskausarpia on vähän..muutoin olen simpsakassa kunnossa mutta ikä näkyy jo vartalossa..
Vauva lehdessäkin oli upeuta naisia rohkeasti esittelemässä upean vartalonsa!Ei tarvisi kenenkään miettiä tippaakkaan!Oli kaikki niin naisellisia ja kauniita!
Jos kuka niin nainen ja varsinkin äiti on aina kaunis!

Kommentit (10)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No kun ei kyllä ole.

Miten niin?Jokainen nainen on kaunis..riippuu tietysti siitä kuinka itsensä kantaa mutta jos pää on kunnossa ja uskaltaa olla itsevarma niin en ole ikinä vielä rumaa naista nähnyt!

Vierailija

Niinhän se on, että jos on terve itseluottamus ja sinut itsensä kanssa, niin se näkyy myös ulospäin. Eli se paljon puhuttu sisäinen kauneus tekee myös ulkoisesti kauniimmaksi, sekä naisilla että miehillä.

Vierailija

se että olin parikymppinen on ollutta ja mennyttä..nyt olen nainen ja äiti ja itsetunto on parempi kuin ikinä!

Nuorena mietti miltä näyttää..nyt sillä ei enää ole mitään väliä..minä olen minä ja upea!

Vierailija

Äiti on ylempi toimihenkilö,jumalolento.Ei sitä saa enää arvostella,kunnioittaa vaan!Jokainen nainen on kaunis!

Vierailija

Mikä ihme tarve joillain keski-ikäisillä on hehkuttaa, kuinka ovat niin tyytyväisiä "upeaan" kehoonsa? Jouduin kuuntelemaan tuollaista teini-ikäisenä joltain äitini ystävältä, ja ällötti oikein. En ollut yhtään kiinnostunut kyseisen mammeliinin kehosta, mutta ilmeisesti hän itse koki tarvetta vertailla itseään minuun ja tuoda esille ettei ainakaan ole yhtään kateellinen millekään teinitytöille, ei sitten vähääkään.

...tuli vaan mieleen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme tarve joillain keski-ikäisillä on hehkuttaa, kuinka ovat niin tyytyväisiä "upeaan" kehoonsa? Jouduin kuuntelemaan tuollaista teini-ikäisenä joltain äitini ystävältä, ja ällötti oikein. En ollut yhtään kiinnostunut kyseisen mammeliinin kehosta, mutta ilmeisesti hän itse koki tarvetta vertailla itseään minuun ja tuoda esille ettei ainakaan ole yhtään kateellinen millekään teinitytöille, ei sitten vähääkään.

...tuli vaan mieleen.

Joo, paljon parempi niiden teini-ikäisten edessä on puristella vatsamakkaroita ja tuskastella sitä, että vielä pitäisi 10 kiloa tiputtaa mahtuakseen bikineihin. 

Vierailija

Kyse ei ollut siitä vaan siitä että normaalit kauniit naiset kuvittelevat näyttävänsä pahalta!Itse en ole koskaan osannut itseäni hävetä..nuorena olin kaunis ja sileä ja hoikka..nyt kannan ylpeydellä äitiruttunahkani ja napatyräni..

Olihan noi nyt tuossa VAUVA lehdessä kauniita naisia..ei voi kukaan kieltää?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat