Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni on kokonaan posliini?

Vierailija
14.12.2015 |

Uimahallissa pitkästä aikaa käydessäni "kiinnitin huomion", että tosi moni oli ihan kokonaan karvaton alapäästä. Itse olen sen ikäinen, että ennemminkin karvoitus on ylpeyden aihe, nuorena naisena oli kauhistus jos olisivat synnyrillä ajelleet karvoja. Vai onko tämä ikäkysymys? Miten muilla 40v naisilla?

Kommentit (157)

Vierailija
1/157 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliini

Vierailija
2/157 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole selvästikään seurannut av:ta tarpeeksi, sillä muuten tietäisit, että kaikenlaiset karvat naisten intiimialueella on ehdoton ei. Perskarvatkin siis pitää ajella huolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/157 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä- ja itsetuntokysymys.

Vierailija
4/157 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään brasiljalaisesta sokeroinnista. Tai no jätän sellaisen tupsun/viivan etten ihan karvaton ole. Mut käyn paljon uimassa plus harrastan lajia jossa täytyy olla alushoudumalliset housut/paljon nahkaa esillä joten jatkuva höylääminen bikinirajasta ei innosta. Ja sit jos sokerointi maksaa 40-50e niin mahdollisimman paljon pois. Saa rahalle vastinetta. Kyl ne takas kasvaa. En inhoa mitään niin paljon kuin joko uikkarin alta törröttäviä karvoja tai sitä höylän sänkeä!

Vierailija
5/157 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvoja pitää olla, muuten näyttää 12-vuotiaalta.

Vierailija
6/157 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliini on mukavampi kuin karvat.

N24

Vierailija
7/157 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tämä voi olla totta, eihän? Että taas tämä 17-sivuinen ketju alkoi?

Vierailija
8/157 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään brasiljalaisesta sokeroinnista. Tai no jätän sellaisen tupsun/viivan etten ihan karvaton ole. Mut käyn paljon uimassa plus harrastan lajia jossa täytyy olla alushoudumalliset housut/paljon nahkaa esillä joten jatkuva höylääminen bikinirajasta ei innosta. Ja sit jos sokerointi maksaa 40-50e niin mahdollisimman paljon pois. Saa rahalle vastinetta. Kyl ne takas kasvaa. En inhoa mitään niin paljon kuin joko uikkarin alta törröttäviä karvoja tai sitä höylän sänkeä!

---------------------

Sama juttu, sokeroinnissa käyn. Ekan otin uteliaisuudesta, enkä olisi arvannutkaan miten vapauttavan ja hygienisen tuntuista on olla karvaton. Ei kutinaa, ei tökkivää sänkeä, puhdas sileä iho, ei hiosta. Itsekin jätän ihan reilun läiskän etuosaan, jotta on uimahallissa ns. normaalin oloinen ja tulee vähemmän uteliaita katseita. Tämä on varmaan asia, jota ei voi ymmärtää ellei ole itse kokeillut. Viisi vuotta jo käynyt, en voi kuvitella palavaani täyspuskaan, sen verran ahdistaa jos osuu menkat väliin niin, että käyntiväli pitenee. Ja siis, tilanne sama oli suhde tai ei - itseni vuoksi käyn, en miesten. :) 

Vierailija
9/157 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

---------------------

Sama juttu, sokeroinnissa käyn. Ekan otin uteliaisuudesta, enkä olisi arvannutkaan miten vapauttavan ja hygienisen tuntuista on olla karvaton. Ei kutinaa, ei tökkivää sänkeä, puhdas sileä iho, ei hiosta. Itsekin jätän ihan reilun läiskän etuosaan, jotta on uimahallissa ns. normaalin oloinen ja tulee vähemmän uteliaita katseita. Tämä on varmaan asia, jota ei voi ymmärtää ellei ole itse kokeillut. Viisi vuotta jo käynyt, en voi kuvitella palavaani täyspuskaan, sen verran ahdistaa jos osuu menkat väliin niin, että käyntiväli pitenee. Ja siis, tilanne sama oli suhde tai ei - itseni vuoksi käyn, en miesten. :) 

--------- 

ja unohtui mainita, olen yli 40v :D

Vierailija
10/157 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sen ikäinen, että ennemminkin karvoitus on ylpeyden aihe

lol wut?

Vierailija
11/157 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

</p>

<p>. Ei kutinaa, ei tökkivää sänkeä, puhdas sileä iho, ei hiosta.  :) [/quote kirjoitti:

--------- 

Mutta kun näin ei ole monilla - sänki tulee heti ja iho ei ole sileä ja sen lisäksi on ärsytystä ja kutinaa. Karvojen kasvuvauhti on hyvin yksilöllistä ja joillekin posliini on mahdottomuus sen hankaluuden takia (pitäisi olla koko ajan ajamassa sekä hoitamassa ärsyyntynyttä ihoa ja seksissä sänki tuntuu ikävältä kumppanista jne.).

Leikkaan saksilla siistiksi, sillä mennään.

Vierailija
12/157 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 39 v. ja olen posliini. Tykkään paljaasta paljon enemmän kuin karvoista. Ne kutittaa ja niihin tarttuu nesteitä.

Jos kehtaisin, niin kävisin säännöllisesti poistattamassa karvat, mutta en kehtaa.

Ja pakko sanoa, että se jonka mielestä aikuisen naisen karvaton alapää näyttää 12 vuotiaan alapäätä, tarvitsee silmälasit tai lähetteen mielisairaalaan.

Vierailija
13/157 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ketään voi kiinnostaa jonkun randomin karvat? Ylipäätään kenenkään toisen karvat?

Ei voisi vähempää napata.

Itsellä edessä semi siistitty, hieman lyhennetty. Edestä en höylää koska iho ärtyisi. Alapuolelta olen höylännyt aina.

Paljon mukavampi olla ja hygieenisempi.

Itseä karvat kutittaa ja miehen on paljon mukavampi imeskellä huulia.

Vierailija
14/157 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

</p>

<p>. Ei kutinaa, ei tökkivää sänkeä, puhdas sileä iho, ei hiosta.  :) [/quote kirjoitti:

--------- 

Mutta kun näin ei ole monilla - sänki tulee heti ja iho ei ole sileä ja sen lisäksi on ärsytystä ja kutinaa. Karvojen kasvuvauhti on hyvin yksilöllistä ja joillekin posliini on mahdottomuus sen hankaluuden takia (pitäisi olla koko ajan ajamassa sekä hoitamassa ärsyyntynyttä ihoa ja seksissä sänki tuntuu ikävältä kumppanista jne.).

Lainaamassasi viestissä puhuttiin sokeroidusta posliinista.

Sokerointi = karvat vedetään juurineen = ei sänkeä. Ihan kaikilla.

Ajelu on eri asia, siitä saa sen pistelevän sängen ihan kaikki.

Vierailija
15/157 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

---------------------

Puhdas sileä iho :D Joo mietippäs nyt, porsliinipillussa kusi ja muut limat jää suoraan limakalvoille ja iholle. Karvojen kanssa karvoitus eristää ja kuivattaa eritteitä. Et paljon  hygieniasta näytä tietävän.

Vierailija
16/157 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliini ja joskus on kiihottava jos pillun yläpuolella on joku siistitty karva-alue, mutta itse römpsä on posliini.

Vierailija
17/157 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on tarve esitellä paljasta toosaansa

Vierailija
18/157 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusinen vittukarvoitus on ÄLLÖ!

Vierailija
19/157 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ikää tulee riittävästi, niin taas ollaan posliineja. Kas kun karvat karisevat vanhana niin kainaloista kuin alapäästäkin. Eli pidetään nyt ne vielä olemassa olevat karvat, niin kauan kuin niitä vielä on.

Vierailija
20/157 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

</p>

--------- 

Sänki ei varmasti tule kenelläkään heti, jos vahaa tai sokeroi. Et ole varmaan edes ikinä ajatellut miten karvan ajaminen ja juurineen repiminen eroavat toisista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän