Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni on kokonaan posliini?

Vierailija
14.12.2015 |

Uimahallissa pitkästä aikaa käydessäni "kiinnitin huomion", että tosi moni oli ihan kokonaan karvaton alapäästä. Itse olen sen ikäinen, että ennemminkin karvoitus on ylpeyden aihe, nuorena naisena oli kauhistus jos olisivat synnyrillä ajelleet karvoja. Vai onko tämä ikäkysymys? Miten muilla 40v naisilla?

Kommentit (157)

Vierailija
81/157 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 50v sinkku. Joo, kuulostaa pahalta 😂 Mut siis pusikko on ajeltava, ettei hikoa, haise, kerää bakteereja ja on kevyempi kantaa. Eli ihan hygieenisistä syistä.

Ihan sama juttu, kun kainalopusikkoa haudot, niin alapusikko istuessasi lämpimässä alkaa päivän aikana tuoksahtaa.

Ei tarvitse hakkuuaukeaa tehdä, vähän kevennät niin riittää.

Vierailija
82/157 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en hurauta karvaa lyhkäiseksi kuin kesällä, on sellainnen pilluhiki, että ei paremmasta väliä...

Talvella saa olla normaali, pienin lyhennyksin tietty.

Ikää yli 50.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/157 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sheivaile, kun ei sentään osama oo housuissa.

Silloin tällöin kun on sheivannut tmv niin se sänki on inhottava. Nipistää.

Ja mies tykkää karvaisesta..

N21 enkä ole edes mikään mätisäkki, joka ei muuten huolehtisi itsestään.

Vierailija
84/157 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pimpsa reunoilta siistityn kolmion kanssa on eroottisin näky. Ei karvojen tartte nivustaipeisiin, reisille ja napaan asti ulottua mutta pitäähän niitä olla. Pieni karsiminen riittää ja niin teen myös itse omille vehkeille. Keppi ja pallit sileiksi mutta muuten karvat on lyhennettyinä.

Vierailija
85/157 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 50v sinkku. Joo, kuulostaa pahalta 😂 Mut siis pusikko on ajeltava, ettei hikoa, haise, kerää bakteereja ja on kevyempi kantaa. Eli ihan hygieenisistä syistä.

Ihan sama juttu, kun kainalopusikkoa haudot, niin alapusikko istuessasi lämpimässä alkaa päivän aikana tuoksahtaa.

Kevyempi kantaa? Siis mikä elukka sulla oikein pesii housuissa? Mulla on ihan luonnontilainen alapää ja en ole havainnut mitään hikoiluongelmia ja bakteereita ei kyllä silmin havaita, että en sitten tiedä oletko tehnyt jotain bakteeriviljelmia alapäällesi karvojen kanssa ja ilman, että osaat tuollaista sanoa. Ja ei mun karvat mitään juuri paina, että niitä pitäisi siksi poistaa. Ja suihkussa osaan käydä, niin ei ole hygieniaongelmia.

Vierailija
86/157 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uimahallissa pitkästä aikaa käydessäni "kiinnitin huomion"

XXD

Vierailija
87/157 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

29v

Posliini

Vierailija
88/157 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kevyempi kantaa? Siis mikä elukka sulla oikein pesii housuissa?

:D

Vierailija
89/157 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mym kirjoitti:

Itse tykkään brasiljalaisesta sokeroinnista. Tai no jätän sellaisen tupsun/viivan etten ihan karvaton ole. Mut käyn paljon uimassa plus harrastan lajia jossa täytyy olla alushoudumalliset housut/paljon nahkaa esillä joten jatkuva höylääminen bikinirajasta ei innosta. Ja sit jos sokerointi maksaa 40-50e niin mahdollisimman paljon pois. Saa rahalle vastinetta. Kyl ne takas kasvaa. En inhoa mitään niin paljon kuin joko uikkarin alta törröttäviä karvoja tai sitä höylän sänkeä!

Kuinka pitkäksi karvan pitää antaa kasvaa, että voi käydä uudestaan vahauksessa? Itse tykkään kummin vaan, mutta en viitsi sheivata joka toinen päivä, muutenkin höylällä ajelu sieltä on vähän liian hurjaa. En siksi ikinä jaksa pitää kuin bikirajat siistinä ja karvat kohtuullisen pituisina. Joskus olisi kuitenkin olisi kiva vaihtelun vuoksi pitää posliinina, mutta en tosiaan halua olla koko ajan ajelemassa. Tuon vahauksen kanssa en taas tiedä kuinka omituisen näköiseksi pitää vahausten välissä päästää? Se varmaan vaihtelee vähän kuinka usein pitää käydä? Kainalot voisi sitten vahata samalla kun en kotona osaa.....

Vierailija
90/157 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten ollaan "puolittain posliini".

Vierailija
91/157 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten ollaan "puolittain posliini".

Sillä tavalla, että joko ajaa karvat vain toiselta puolelta tai sitten vain strategisilta alueilta, mutta jättää bikinirajat ajelematta.... tai sitten niin, että jättää vain ihan vähän karvoja, vaikka ns. kiitoradan? :D

Vierailija
92/157 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en suostu lipomaan ku paljasta.

Jos muija haluu ohjeistaa miten nuolen hyvin, nii ensin muffinssi paljaaksi.

Samalla merkki, että todella haluaa seksiä.

Varmasti provo, mutta provosoiduinkin :D Itse voin pitää posliinina tai ajamatta, mutta jos mies asettaa sen vaatimukseksi niin jatketaan eri suuntiin. Tuolla taktiikalla ei saa kuin naisia, joilla on huono itsetunto. Jos se on nimittäin ehdoton vaatimus, ei itseään rakastavat naiset välitä miehistä joille heidän alapäänsä ei kelpaa. No veikkaan, ettei sulla ole tuota ongelmaa naisten kanssa...

Vierailija
93/157 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus siistin bikinaluetta reunoilta, mutta mieheni ei pidä sängestä. Tuntuu kuulemma kovalta. Pitää siis ilmeisesti luonnontilaisesta enemmän.

Minä en pidä miesten sängestä. Hirveästi niitä ja pitkiä partoja on nykyään.

Vierailija
94/157 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen posliini, miehelläni on luomukarvoitus. Nautin paljon saada mieheltäni suuseksiä ja posliinina karvat eivät kutita miestäni. Posliini on helppo pitää puhtaana ja hygienisenä. Kesällä käytän bikineitä, joten senkin takia posliini on minun valintani.

Vierailija
95/157 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Olen minäkin aina bikineitä käyttänyt luomuna, eikä sieltä ole mistään päin karvoja vilkkunut.

Minulla kasvaa karvaa vain kolmion alueella eikä missään reisissä tms.

Mieheni iloksi olen ottanut posliinin. Ei mitään sheivausta, siitä tulee sänki!

Sellaisen miehen kanssa en voisi olla, joka esittäisi vaatimukdiat karvoituksestani...tai yleensäkään hiuksista, pukeutumisesta tms. N50+

Vierailija
96/157 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla täysi posliini. Pimppakarvat harvenee suvun naisilla, kaljuunnutaan sieltä nelikymppisenä

Kauniimpaa ja silkkisempää on täysi posliini.

Nautin ihan täysillä tästä olosta kun on ihan karvaton sieltä. Ja mieskin tykkää;)

Vierailija
97/157 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiselta saa löytyä korvoja niin alapäästä, jaloista, kainaloista tai mihin ne nyt luonnostaa puskee :) Jotenkin sairaaksi mennyt kun ei enään se luonnollinen kauneus kelpaa. Jotenkin harmittaa tuo naisille pakkosyötetty ajatus etteivät kelpaa jos karvoja ei ole ajeltu ja naama meikattu jonkun vallitsevan trendin mukaan. Ja hajuvedet siihen päälle. Itse otan naiseni mielummin karvoilla ja luonnollisen tuoksuisena kuin pakkeloituna ja hajustettuna. T.M37v. :)

Vierailija
98/157 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joskus posliini pimppi maistuu 😜

Vierailija
99/157 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni pitää varmasti karvattomuudesta, mutta varmaan sosiaalinen painekin vaikuttaa omalta osaltaan. Ainakin itse tapaan ottaa vaikutteita ympäristöstä. Harrastan itse jalkapalloa, ja omassa joukkueessa suuri osa on posliineja ja osalla on kiitorata. En ainakaan itse viitsisi näyttäytyä pukukopissa minkään tuuhean karvapehkon kanssa, vaan sitä haluaa olla niin kuin muutkin. 

Vierailija
100/157 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni pitää varmasti karvattomuudesta, mutta varmaan sosiaalinen painekin vaikuttaa omalta osaltaan. Ainakin itse tapaan ottaa vaikutteita ympäristöstä. Harrastan itse jalkapalloa, ja omassa joukkueessa suuri osa on posliineja ja osalla on kiitorata. En ainakaan itse viitsisi näyttäytyä pukukopissa minkään tuuhean karvapehkon kanssa, vaan sitä haluaa olla niin kuin muutkin. 

Mä olen sit varmaan tehnyt oikeansuuntaisia päätelmiä jalkapalloilijoiden seksuaalisista taipumuksista, jos se karvoitus noin tärkeä asia siellä suihkussa on...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä