Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori.fi vahva tunnistautuminen ja ToriDiili?

Vierailija
01.04.2025 |

Onko tori.fi:ssä vahva tunnistautuminen käytännössä sama asia kuin ToriDiilin käyttönotto? Olen kuullut, että ToriDiilin käyttöönotto vaatii antamaan Schibstedille omien pankkitietojen katseluoikeuden ja sitä en halua tehdä. Voisin periaatteessa tunnistautua pankkitunnuksilla luotettavuuden lisäämiseksi, mutta ToriDiiliä en halua käyttöön.

En löytänyt tähän vastausta torin sivuilta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan halua käyttää Toridiiliä ja antaa pankkitietojani joillekin kv-nettifirmoille, joiden tietoturvallisuuden tasoa en tiedä. Sama koskee Klarnaa.

Vierailija
2/10 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myy Torissa muuten kuin käteismaksulla tai Mobilepaylla, ja itse toimitus tilaten. Jos ei kelpaa, en myy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa palata vanhaan kunnon Huuto.netiin. Ei mitään säätämistä Diilillä ja maksukorttien yms kanssa

monilla myyjillä.tuotteet molemmissa paikoissa

www.huuto.net

Vierailija
4/10 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sama asia. Sun profiilissa vain lukee, että olet tunnistautunut. Toridiili, jos sen haluaa vaihtoehdoksi, valitaan jokaisen ilmoituksen kohdalla erikseen.

Vierailija
5/10 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sama, mä olen tunnistautunut mutta Toridiiliä en käytä enkä tule käyttämään. 

Vierailija
6/10 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin toridiiliä varten oman tilin, siellä ei ole rahaa kerrallaan kuin max 50 e.

Vierailija
7/10 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei pysty jättämääm ilmoitusta ilman tunnistautumista? Herjaa koko ajan, ettei voi jättää ilmoitusta.

Onko ongelma se, että tuotteena on kodin sähkölaitteet?

Vierailija
8/10 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei pysty jättämääm ilmoitusta ilman tunnistautumista? Herjaa koko ajan, ettei voi jättää ilmoitusta.

Koska valvonta ja myöhemmin verotus ja kela. Ihmiset into pinkeänä tarttuu ilmaiseen toimitukseen ajattelematta seurauksia.

Facebook ja käteiskauppa. Muuhun en suostu.

Sama Lidl äppi. Tehkää niin että otatte vain äppialennukset ja loput tuotteet käteisellä ilman Lidl seurantaa.

Vierailija
9/10 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku ad blockeri käytössä?

Minulla se ei antanut viimeistellä ilmoitusta ennenkuin laitoin mainoseston pois päältä. Sain tehtyä ilmoituksen, mutta se jäi aina jonnekin luonnokseksi ja vasta kun sallin mainokset sain sen ilmoituksen tehtyä loppuun. Ja ihan sama mikä tuote ja kategoria, kaikki jäi luonnosasteelle.

Vierailija
10/10 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko joku ad blockeri käytössä?

Minulla se ei antanut viimeistellä ilmoitusta ennenkuin laitoin mainoseston pois päältä. Sain tehtyä ilmoituksen, mutta se jäi aina jonnekin luonnokseksi ja vasta kun sallin mainokset sain sen ilmoituksen tehtyä loppuun. Ja ihan sama mikä tuote ja kategoria, kaikki jäi luonnosasteelle.

Ei ole ad blockeria. Muut ilmoitukset menivät läpi, mutta kodin sähkölaitteet ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme