Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni on kokonaan posliini?

Vierailija
14.12.2015 |

Uimahallissa pitkästä aikaa käydessäni "kiinnitin huomion", että tosi moni oli ihan kokonaan karvaton alapäästä. Itse olen sen ikäinen, että ennemminkin karvoitus on ylpeyden aihe, nuorena naisena oli kauhistus jos olisivat synnyrillä ajelleet karvoja. Vai onko tämä ikäkysymys? Miten muilla 40v naisilla?

Kommentit (157)

Vierailija
21/157 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään brasiljalaisesta sokeroinnista. Tai no jätän sellaisen tupsun/viivan etten ihan karvaton ole. Mut käyn paljon uimassa plus harrastan lajia jossa täytyy olla alushoudumalliset housut/paljon nahkaa esillä joten jatkuva höylääminen bikinirajasta ei innosta. Ja sit jos sokerointi maksaa 40-50e niin mahdollisimman paljon pois. Saa rahalle vastinetta. Kyl ne takas kasvaa. En inhoa mitään niin paljon kuin joko uikkarin alta törröttäviä karvoja tai sitä höylän sänkeä!

---------------------

Sama juttu, sokeroinnissa käyn. Ekan otin uteliaisuudesta, enkä olisi arvannutkaan miten vapauttavan ja hygienisen tuntuista on olla karvaton. Ei kutinaa, ei tökkivää sänkeä, puhdas sileä iho, ei hiosta. Itsekin jätän ihan reilun läiskän etuosaan, jotta on uimahallissa ns. normaalin oloinen ja tulee vähemmän uteliaita katseita. Tämä on varmaan asia, jota ei voi ymmärtää ellei ole itse kokeillut. Viisi vuotta jo käynyt, en voi kuvitella palavaani täyspuskaan, sen verran ahdistaa jos osuu menkat väliin niin, että käyntiväli pitenee. Ja siis, tilanne sama oli suhde tai ei - itseni vuoksi käyn, en miesten. :) 

Puhdas sileä iho :D Joo mietippäs nyt, porsliinipillussa kusi ja muut limat jää suoraan limakalvoille ja iholle. Karvojen kanssa karvoitus eristää ja kuivattaa eritteitä. Et paljon  hygieniasta näytä tietävän.

Karvatko ne imeskelevät kaikki eritteet pois limakalvoilta. Oisko nyt sekoittunut kapillaari-ilmiö luonnosta ihmiskehon ihmeellisyyksiin. Ei kannata hygieniasta puhua jos ei sitä itse edes ymmärrä.

Vierailija
22/157 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastuin aika pahasti ja kyllä ne karvat vain lähtivät..myös tukka. 

Nyt olen saanut hiukset ja muutkin karvat pikkuhiljaa takaisin. Kainalot haluan pitää karvattomina, mutta muuten niitä on yllättävän vähän, joten olkoot.. Ihan jonninjoutavaa puuhastelua noiden kanssa..

Miesystäväni kyllä pitää minusta ihan juuri tällaisena, mieluummin karvoilla kuin ilman.. Meillä on muutakin elämässä kuin karvojen mittailua..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/157 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliini, 44. Muiden karvat ei kiinnosta.

Vierailija
24/157 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään brasiljalaisesta sokeroinnista. Tai no jätän sellaisen tupsun/viivan etten ihan karvaton ole. Mut käyn paljon uimassa plus harrastan lajia jossa täytyy olla alushoudumalliset housut/paljon nahkaa esillä joten jatkuva höylääminen bikinirajasta ei innosta. Ja sit jos sokerointi maksaa 40-50e niin mahdollisimman paljon pois. Saa rahalle vastinetta. Kyl ne takas kasvaa. En inhoa mitään niin paljon kuin joko uikkarin alta törröttäviä karvoja tai sitä höylän sänkeä!

---------------------

Sama juttu, sokeroinnissa käyn. Ekan otin uteliaisuudesta, enkä olisi arvannutkaan miten vapauttavan ja hygienisen tuntuista on olla karvaton. Ei kutinaa, ei tökkivää sänkeä, puhdas sileä iho, ei hiosta. Itsekin jätän ihan reilun läiskän etuosaan, jotta on uimahallissa ns. normaalin oloinen ja tulee vähemmän uteliaita katseita. Tämä on varmaan asia, jota ei voi ymmärtää ellei ole itse kokeillut. Viisi vuotta jo käynyt, en voi kuvitella palavaani täyspuskaan, sen verran ahdistaa jos osuu menkat väliin niin, että käyntiväli pitenee. Ja siis, tilanne sama oli suhde tai ei - itseni vuoksi käyn, en miesten. :) 

Puhdas sileä iho :D Joo mietippäs nyt, porsliinipillussa kusi ja muut limat jää suoraan limakalvoille ja iholle. Karvojen kanssa karvoitus eristää ja kuivattaa eritteitä. Et paljon  hygieniasta näytä tietävän.

Karvatko ne imeskelevät kaikki eritteet pois limakalvoilta. Oisko nyt sekoittunut kapillaari-ilmiö luonnosta ihmiskehon ihmeellisyyksiin. Ei kannata hygieniasta puhua jos ei sitä itse edes ymmärrä.

Kuljettavat eritteitä pois iholta ja pitävät alushousut irti iholta. Siksi onkin ensisijaiset tärkeää, että pillukarvoja ei ajella eikä edes leikellä saksilla jotta väliin muodostuu luonnollinen pehko joka ilmastoi alapään hygienisemmaksi.

Vierailija
25/157 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mietit kainalokarvoja sun muuta niin karvat ovat ns. suljetulla alueella, johon kerääntyy bakteereja ja vaikka mitä. Kainalokarvoissa syynä hikoilu, ja alapäässä eri juttu. Hygienisempää, mut toki karvat suojaa myös roskilta yms. En osaa selittää :D :/

Vierailija
26/157 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin moni 40-vuotias nainen on kiinnostunut toisten pillukarvoista?

Vierailija
27/157 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mietit kainalokarvoja sun muuta niin karvat ovat ns. suljetulla alueella, johon kerääntyy bakteereja ja vaikka mitä. Kainalokarvoissa syynä hikoilu, ja alapäässä eri juttu. Hygienisempää, mut toki karvat suojaa myös roskilta yms. En osaa selittää :D :/

Väität siis, että karvattomuus on hygienista?

Ja hikoilun syy on karvat?

Vierailija
28/157 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karvoja pitää olla, muuten näyttää 12-vuotiaalta.

Kuinka te jaksatte? Aikuisen naisen pillu on täysin eri näköinen, kuin 12-vuotiaalla. Vaikka sinä kuinka toivoisit ja ajelisit karvojasi, niin et näytä 12-vuotiaalta (siis aikuinen nainen).

Vierailija
29/157 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ketään voi kiinnostaa jonkun randomin karvat? Ylipäätään kenenkään toisen karvat?

Ei voisi vähempää napata.

Itsellä edessä semi siistitty, hieman lyhennetty. Edestä en höylää koska iho ärtyisi. Alapuolelta olen höylännyt aina.

Paljon mukavampi olla ja hygieenisempi.

Itseä karvat kutittaa ja miehen on paljon mukavampi imeskellä huulia.

Tuo kohta meni väärin, mutta muuten samaa mieltä.

Vierailija
30/157 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uimahallissa pitkästä aikaa käydessäni "kiinnitin huomion", että tosi moni oli ihan kokonaan karvaton alapäästä. Itse olen sen ikäinen, että ennemminkin karvoitus on ylpeyden aihe, nuorena naisena oli kauhistus jos olisivat synnyrillä ajelleet karvoja. Vai onko tämä ikäkysymys? Miten muilla 40v naisilla?

2000-luvun alussa "kerrottiin yleisenä totuutena" että nuoret naiset ajavat posliiniksi siinä vaiheessa kun muuttavat pois kotoa. Eli silloin ei vielä keski-ikäiset tai teinit ajaneet pois, mutta opiskelijaikäiset kyllä? Toisaalta olen kuullut samanlaista "totuutta" että nykyään opiskelijat eivät enää ajaisi kaikkea pois. Eli sen perusteella posliini olisi jäänyt 80-lukulaisten ja vähän vanhempien muoti-ilmiöksi. Voi se olla niin, Sinkkuelämästähän se kaikki taisi alkaa.

Vierailija
31/157 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku (mielellään ap:kin) vastata, että minkä ihmeen takia naiset ottavat noin helkutisti murhettta toisten pillukarvoista? Oikeasti.

Tälläkin palstalla on vähintää kerran viikossa samat selitykset ja argumentit puolesta ja vastaan.

Haluaisin todellakin kuulla tähän vastauksen. Kiitos.

Vierailija
32/157 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku (mielellään ap:kin) vastata, että minkä ihmeen takia naiset ottavat noin helkutisti murhettta toisten pillukarvoista? Oikeasti.

Tälläkin palstalla on vähintää kerran viikossa samat selitykset ja argumentit puolesta ja vastaan.

Ymmärrän hyvin miksi jotkut ottavat siitä pulttia. Jos jotkut ajavat ne pois, voidaan muiltakin alkaa vaatia sitä. t mies

Vierailija
33/157 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin miksi jotkut ottavat siitä pulttia. Jos jotkut ajavat ne pois, voidaan muiltakin alkaa vaatia sitä. t mies

Siis kuka vaatii ja mitä? Ja rouva alakaisi esittämään vaatimuksia karvoitukseni suhteen, niin loppuisi tämänkin liitto. Toki saa ehdotelle asioita ja kertoa mielipiteensä, mutta vaatimuksia on turha ilmoitella.

Ja eiköhän sitä jokainen normaali aikuinen nykyisin tiedä, että karvoituksellekin on useita erilaisia vaihtoehtoja.

Vierailija
34/157 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kusinen vittukarvoitus on ÄLLÖ!

Eikös teinien pitäisi olla tähän aikaan koulussa?

Vierailija
35/157 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sänki on kurja.

Ei ole kiva nuolla ja pantaessa saattaa hangata pippelistä ihon.

Karvainen näzttääkin kiihottavammalta.

m41

Vierailija
36/157 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sänki on kurja.

Ei ole kiva nuolla ja pantaessa saattaa hangata pippelistä ihon.

Karvainen näzttääkin kiihottavammalta.

m41

No sänki ja posliini ovat kaksi eri asiaa.

Vierailija
37/157 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pidän siitä. Pidän siitä tunteesta kun on ihan sileä alapää - myös masturboinnissa se on itselleni tärkeää ja se kiihoittaa. Tunnen oloni seksikkääksi ja "tuhmaksi". Ajan myös tottakai peppuvaon. Miehet eivät ole koskaan valittaneet myöskään. 

Vierailija
38/157 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hämmentynyt. Nainen

Mun mielestä vahva siisti tumma karva on sexuaalisuuden ilmentymä. Paljas yökkö..siis päältä. ihan helvetin rumaa. mut alta ok.

On jotenki täysin epäluonnollista ja lapsekasta vedellä karvoja ppis sieltä minne ne kuuluu. En ymmärrä syytä. pestäänhän akapääki vähintään kaks krt päivässä eo ne nyt niin epähygieeniset oo...tulee vaan väkisin sellanen olo ,että onko tää joku nykyajan buumi...vai onko todella niin että naiset tykkää oikeesti olla posliineja...vai onko miehet jokka tykkää nuoren näköisestä munkista. no ok..jos se on hygienia syy...ymmärrän mut jos seksuaalisiuteen liittyvä niin kauas pamahtaa. siis puhun yläpuolen karvoista.

Vierailija
39/157 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Örkin kannattaisi keskittyä kirjoitustaidon kehittämiseen.

Vierailija
40/157 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hämmentynyt. Nainen

Mun mielestä vahva siisti tumma karva on sexuaalisuuden ilmentymä. Paljas yökkö..siis päältä. ihan helvetin rumaa. mut alta ok.

On jotenki täysin epäluonnollista ja lapsekasta vedellä karvoja ppis sieltä minne ne kuuluu.

Niin tuo on sinun mielipide. Ja onko kampaajalla käynti sinun mielestä lapsekasta? Entä kainalokarvojen ajelu? Ja jos tarkkoja ollaan, niin vaatteidenkaan käyttö ei ole luonnollista toimintaa. Ja itse asiassa 99,9% ihmisen touhusta on epäluonnollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi