Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt oikeasti totuus emätinorgasmista kehiin!

Vierailija
14.12.2015 |

Voivatko kaikki sen saada, vai onko myytti?
Entä ejakulaatio sitten?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mäkin joskus saanut unissani ja herännyt siihen. Mutta emätinorgasmia en ole saanut. Taidan olla saanut nännejäkin stimuloimalla, mutta en koskaan pelkällä panojyystöllä. Ap

Vierailija
22/25 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva saa nuolemalla ja sormin orgasmin... Emätinorgasmia en ole onnistunut tuottamaan yli kymmenen vuoden yhteiselon aikana,kaikkea olen kokeillut mutta ei... Vinkkejä otetaan vastaan! On kuitenkin joskus nuorempana moisen saanut,mutta silloihan on muutenkin paikat herkempänä toisin kuin nyt kolmen kersan jälkeen. Asia jonkin verran harmittaa itseäni kun kuitenkin aikanaan monelle naiselle emätinorkun olen saanut aika vaivatta tuotettua pitkällä kalulla pitkällä lempimisellä... m33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki orgasmit ovat klitorisorgasmeja, joidenkin naisten anatomia vain mahdollistaa klitoriksen (joka on syvälle naisen sisälle haarautuneena ulottuva elin) stimuloimisen emättimen seinämän läpi.

Tämä pitää täysin paikkansa. Klitoris on se nautintoa tuottava elin.

Vierailija
24/25 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rouva saa nuolemalla ja sormin orgasmin... Emätinorgasmia en ole onnistunut tuottamaan yli kymmenen vuoden yhteiselon aikana,kaikkea olen kokeillut mutta ei... Vinkkejä otetaan vastaan! On kuitenkin joskus nuorempana moisen saanut,mutta silloihan on muutenkin paikat herkempänä toisin kuin nyt kolmen kersan jälkeen. Asia jonkin verran harmittaa itseäni kun kuitenkin aikanaan monelle naiselle emätinorkun olen saanut aika vaivatta tuotettua pitkällä kalulla pitkällä lempimisellä... m33

Laita rouva päälle, meillä ainakin toimii niin. Tai sitten rouva selälleen ja nuolet melkein orgasmiin ja työnnät kulllin sisään, pitäs saada noinkin.

t. m-50

Vierailija
25/25 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yksi vielä tai oikeastaan kaksi. Jos teillä on sauva, niin samalla sitä klitorikseen ja kullia myös. Toinen on penisrengas, jossa on värinä. Sellaisen kun hommasin, niin vaimo piti sitä ihan turhana kapistuksena, mutta nykyään tykkää kyllä. Se värinä menee suoraan klitalle.

t. m-50

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän