Miten teipata(?) rinnat syvän v-kaula-aukon takia

Vierailija

Siis mulla on yksi body, jossa on syvä v-aukko. Miten tuollaisessa kannattaisi teipata tissit kun rintsikoita ei voi käyttää. Mulle on tärkeää, ettei nännit näy paidan läpi.

Kommentit (14)

Vierailija

No teippaat ne nännit mataliksi. Elinyli vaan. On myös mynnissä sellaisia ympyränmuotoisia nännilaastareita, jos haluat mieluummin sellaista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oletko töissä sexworkissa,tuo asuste sopii hyvin sinne?

Se maailman vanhin ammatti.

Onkos sulla tapana useinkin huoritella ihmisiä näiden pukeutumisen vuoksi?

Vierailija

Ehkä Ap:lla on tanssiesitys ja täällä vain huorittelette häntä, kun hän ei haluaisi nänniensä erottuvan kankaan läpi? Jösses tätä porukkaa täällä...

Vierailija

Nännit voi peittää laastarilla. Jos pelkää muita lipsahduksia, on olemassa semmoista kaksipuolista tissiteippiä, jolla voi teipata vaatteet reunan tissiin kiinni. Oon kerran kokeillut ja oli hyvä: ei tarvitse ajatella, että kun kumartuu, vaate alkaa lököttää rintojen kohdalta,

Vierailija

Ihonväriset nänniteipit:

https://www.lumingerie.fi/alusvaateteipit

Kotikonstein voit tehdä vastaavat, kun leikkaat ihonvärisestä leveästä laastarista pyöreän muotoiset palat.

Vaateteipillä voit bodyn pääntien reunaa teipata ihoon rintavaon kohdalta.

Tai sitten voit hankkia silikonikupit, jotka pysyvät rintojen päällä paikoillaan kuin tarrautuen ihoon.

Rintojen peittäminen ja ryhdistäminen fiksusti on osa pukeutumista.

Vierailija

Kiitos paljon hyvistä vinkeistä!

Ja teille muille, vaikka näyttäisin horolta niin mitä ihmettä se sinua liikuttaa? Älä katso jos haittaa.

Meillä siis teemabileet, mutta tuo body on kiva, joten ajattelin käyttää sitä muutenkin. Yhdistettynä pitkiin housuihin ja bleiseriin ei ollenkaan pahannäköinen asu.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ehkä Ap:lla on tanssiesitys ja täällä vain huorittelette häntä, kun hän ei haluaisi nänniensä erottuvan kankaan läpi? Jösses tätä porukkaa täällä...

Sylitanssiesitys?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset vihaavat naisia.

Minä ainakin miehenä inhoan naisia jotka pukeutuu horomaisesti.

Jestas. Kyse on bodysta, jossa on v-mallinen kaula-aukko. Mitä horomaista siinä nyt on?

Minä ainakin naisena inhoan miehiä, jotka tuomitsevat naisen pukeutumisen perusteella. (tai tässä tapauksessa ihan mielikuvan perusteella)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat