Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko kierukka pettää, vaikka se olisi oikein paikallaan?

Vierailija

Ja toiminut hyvin jo yli vuoden?

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi pettää vaikka olisikin paikoillaan.

Mihin se pettäminen sitten perustuu? Ap

En tiedä mutta tiedän kaksi kierukkavauvaa. Toisen kohdalla kyse oli kuparikierukasta ja toisella hormonikierukka.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Siihen, että munasolu hedelmöittyy ehkäisystä huolimatta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mutta mistä se voi johtua ja kuinka todennäköistä se on? Mietin vaan että pitäisikö lopettaa seksi sitten kokonaan kun en todellakaan halua enempää lapsia...ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mutta mistä se voi johtua ja kuinka todennäköistä se on? Mietin vaan että pitäisikö lopettaa seksi sitten kokonaan kun en todellakaan halua enempää lapsia...ap

Sterilisaatio? Sekään tosin ei välttämättä toimi 100 %. Parempi sun on ruveta vaikka nunnaksi ja muurata alapää saneerauslaastilla umpeen.

Vierailija

Kohdun ja/tai molempien munasarjojen poisto on ainoa 100 % keino olla raskautumatta jos haluaa seksiä harrastaa miehen kanssa.

Vierailija

Mutta mihin se perustuu, että se yhtäkkiä pettäisi, kun mut olen monta kertaa harrastanut seksiä kierukka sisässä ovulaatioviikolla, enkä ole tullut raskaaksi? Ap

Vierailija

Mitenköhän tuon sulle rautalangasta vääntäisi. Hankalaa sitä on tämän enempää selittää. Mikä vain ehkäisy voi pettää. Itselläni on kauhea raskaudenpelko, meillä on nyt käytössä e-pillerit, kortsu ja keskeytetty. Eli pillereistä huolimatta käytetään kortsua, eikä mies laukea sisään koskaan. Uskoisin, että tämä triplaehkäisy toimii :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän tuon sulle rautalangasta vääntäisi. Hankalaa sitä on tämän enempää selittää. Mikä vain ehkäisy voi pettää. Itselläni on kauhea raskaudenpelko, meillä on nyt käytössä e-pillerit, kortsu ja keskeytetty. Eli pillereistä huolimatta käytetään kortsua, eikä mies laukea sisään koskaan. Uskoisin, että tämä triplaehkäisy toimii :D

Eikö tuo ole aika ankeeta? En jaksais

Vierailija

Joo ja kun mies vetää ennemmin käteen kuin käyttää kondomia. Vasektomiaan ei mene, koska haluaisi lisää lapsia (vaikka minä en). Itse en halua sterilisaatiota, koska sillä voi olla sivuvaikutuksia. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joo ja kun mies vetää ennemmin käteen kuin käyttää kondomia. Vasektomiaan ei mene, koska haluaisi lisää lapsia (vaikka minä en). Itse en halua sterilisaatiota, koska sillä voi olla sivuvaikutuksia. Ap

Ai niin kuin mitä sivuvaikutuksia? Ei mulle ainakaan ole Essuresta mitään tullut. Ja jos ei Essurea halua, voidaan steri tehdä perinteiselläkin menetelmällä. Mulle toi Essure oli hyvä vaihtoehto kun se ei ole hormonaalinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ai niin kuin mitä sivuvaikutuksia? Ei mulle ainakaan ole Essuresta mitään tullut. Ja jos ei Essurea halua, voidaan steri tehdä perinteiselläkin menetelmällä. Mulle toi Essure oli hyvä vaihtoehto kun se ei ole hormonaalinen.

Kyllä netistä löytyy tarinaa naisen sterilisaation sivuvaikutuksista. Ennenaikaiset vaihdevuodet jne... Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo ole aika ankeeta? En jaksais

Ankeampaa abortti on. En minäkään ennen jaksanut, kunnes tulin vahingossa raskaaksi ja tein abortin. En todellakaan halua joutua siihen tilanteeseen uudestaan :/

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat