Nyt oikeasti totuus emätinorgasmista kehiin!

Vierailija

Voivatko kaikki sen saada, vai onko myytti?
Entä ejakulaatio sitten?

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Itse en saanut kun vasta 30v tienoilla, kiitos silloisen aviopuolisoni. Hänen kanssaan tiesin ekan kerran mitä on rentoutuminen ja vapaus vastaanottaa orgasmi.
Sen jälkeen asia on ollut helpompi kaikin puolin. Jos jokin meinaa hidastaa tai estää niin uskallan puhua ja kertoa. Yleensä miehet mielellään laittavat naisensa etusijalle saamisen suhteen tai tämä on ainakin omakohtainen ja suhteellisen kapeakin kokemus.

Mitään räjähtävää nyt joka kerta tunne, mutta nautin täysillä ja saan kyllä. Sääli, että sitä on nuorena tyytynyt seksiin, mikä on pyörinyt miehen ympärillä eikä ole ollut siten tasavertaista ja pidin itseäni jopa viallisena kun en saanut(ei miehen vika vaan oman itsetunnon).
Mies siis toki ajatteli minua ja teki parhaansa, mutta jotenkin se lupa rauhoittua ja olla vietävänä on ollut silloin este. On vaan miettinyt onko riittävä naisena ja saako tyydytettyä miehen ja miltä näyttää ulkoisesti ym. kaikkea paitsi avointa rentoutumista.

Eli kaikesta saa päätellä, että on kyse hyvin henkisestä asiasta tai ainakin epäkohta noissa asioissa voi aiheuttaa sen, että nainen ei saa, vaikka muuten kaikki onkin kohdallaan.

Vierailija

Kaikki orgasmit ovat klitorisorgasmeja, joidenkin naisten anatomia vain mahdollistaa klitoriksen (joka on syvälle naisen sisälle haarautuneena ulottuva elin) stimuloimisen emättimen seinämän läpi.

Vierailija

Lisään vielä, että olen kokenut myös ejakulaation muutaman kerran.
Ei nuo asiat taruakaan ole, mutta paljon korvien välissä, kuten aiemmin mainitsin. :)

Vierailija

Olen saanut näitä nuoresta lähtien ja helposti, kyse on lantionpohjanlihasten treenistä noin yksinkertaistettuna. Stimulaatio hankitaan sieltä. Tunne on erilainen kuin k-orkussa. Parempi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaikki orgasmit ovat klitorisorgasmeja, joidenkin naisten anatomia vain mahdollistaa klitoriksen (joka on syvälle naisen sisälle haarautuneena ulottuva elin) stimuloimisen emättimen seinämän läpi.

Ihan sama miten sitä kutsutaan, mutta on faktaa, että naisen on vaikea saada orgasmia jos klitorista ei ole ärsytetty yhtään. Sama suunnilleen kun miehen tulisi saada orgasmi pallejen hivelystä jos klitorikseen ei naista kosketa.
Myös nuo orgasmien laadut ovat erilaisia. Klitorisorgasmi on paljon paikallisempi eikä vaadi niin henkistä latautumista asiaan.
Nainenhan voi saada orgasmin ihan pelkällä ajatuksellaankin, joten on todella väliä onko pää mukana vai ei.
Kun muuten opettelee tuon orgasmin yksinään ajatellen niin se helpottaa suunnattomasti yhdynnän aikaista saamista.

Ei ole yhdentekevä puheenaihe sillä monelle ei ole itsestäänselvyys, ettäkö yhdynnässä saisi orgasmin, vaikka yksinään saisikin.

T: Ensimmäinen vastaaja

Vierailija

Muija sai tälläisen vaan odotelleessaan mua kotiin, yhden tekstarin takia!
Tai sit sillä naapurin miehellä oli osansa  tässä sopassa, kiittihän se myöhemmin "imurin lainasta".....

:( Vittu että vituttaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen saanut näitä nuoresta lähtien ja helposti, kyse on lantionpohjanlihasten treenistä noin yksinkertaistettuna. Stimulaatio hankitaan sieltä. Tunne on erilainen kuin k-orkussa. Parempi.

Voitko vertailla jotenkin tunteita? Miehen stimuloimana sormin tai suulla saan kyllä aina enemmän tai vähemmän räjähtävän klitorisorgasmin, mutta emätinorgasmista en tiedä mitään. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ihan sama miten sitä kutsutaan, mutta on faktaa, että naisen on vaikea saada orgasmia jos klitorista ei ole ärsytetty yhtään. Sama suunnilleen kun miehen tulisi saada orgasmi pallejen hivelystä jos klitorikseen ei naista kosketa.
Myös nuo orgasmien laadut ovat erilaisia. Klitorisorgasmi on paljon paikallisempi eikä vaadi niin henkistä latautumista asiaan.
Nainenhan voi saada orgasmin ihan pelkällä ajatuksellaankin, joten on todella väliä onko pää mukana vai ei.
Kun muuten opettelee tuon orgasmin yksinään ajatellen niin se helpottaa suunnattomasti yhdynnän aikaista saamista.

Ei ole yhdentekevä puheenaihe sillä monelle ei ole itsestäänselvyys, ettäkö yhdynnässä saisi orgasmin, vaikka yksinään saisikin.

T: Ensimmäinen vastaaja

Sinä puhut nyt ihan eri asiasta kuin mistä kysyin. Saan AINA orkun ja vaikka miten monta, suoraan klitorista stimuloimalla. Näin on ollut yksin sekä kaikkien kolmen miehen kanssa, joiden kanssa olen ollut. Jos stimuloi vain emätintä, eipä irtoa. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Muija sai tälläisen vaan odotelleessaan mua kotiin, yhden tekstarin takia!
Tai sit sillä naapurin miehellä oli osansa  tässä sopassa, kiittihän se myöhemmin "imurin lainasta".....

:( Vittu että vituttaa.

No mitä helvettiä alapeukutatte? Tarina on 100% fakta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No nyt tuli viikon vitsi. Sinä olet joko mies tai harvinaisen typerä nainen. Oisko jotain linkkiä tähän tieteelliseen nerokkuuteesi? Vai anatomiani takia saan mieheni kanssa.. no justiinsa. Mites sitten selität anaaliorgasmin? Klitorikseni ulottuu myös perseeseeni? :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Pallien hivelyä parempi vertauskohta olisi pelkällä eturauhasen kiihotuksella saatu orgasmi. Joillakin miehillä onnistuu, kaikilla ei.

Ja kun tuossa joku kyseli anaaliorgasmista, niin eturauhaskudosta on naisellakin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse en saanut kun vasta 30v tienoilla, kiitos silloisen aviopuolisoni. Hänen kanssaan tiesin ekan kerran mitä on rentoutuminen ja vapaus vastaanottaa orgasmi.

No, mitä on rentoutuminen?

Minä jos olen rennosti, en tunne yhtään mitään. Tai korkeintaan hienoista kiihottumista, joka ei ikinä etenisi mihinkään orgasmiin asti. Ei ne orgasmit noin vain tule, ne on tehtävä, ja se vaatii lihasten jännittämistä. Näin ainakin minulla.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat