Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Imetys vatsataudissa?

Vierailija

Mites, kannattaako? Ja onko maito edes kovin ravintorikasta, kun itselle ei ruoka maistu :( Vatsa kipeä ja aaltomaista kipua. Oksettaa (en ole vielä oksentanut) ja etova olo. Vauva 5vko.

Kommentit (7)

Vierailija

Imetä ihmeessä, säilyy vauva vatsataudilta! Olen imettänyt kovassa vatsataudissa niin, että mies toi vauvan syömään, kun itse en kyennyt liikkumaan, onneksi tauti oli meillä miehen kanssa limittäin. Muuta lapset sairasti, vauva oli ainoa joka pysyi terveenä.

Vierailija

Tietysti kannattaa imettää, eiköhän sulla sitä vararasvaa oo sen verran että maitoa riittää vaikka vähän huonommin söisitkin. Kunhan saat juotua niin maito ei lopu kesken.

Vierailija

Muista itsellesi nestettä ja lepoa niin paljon kun pystyt. Mutta imetä vain ihmeessä niinkuin tähänkin asti.

Vierailija

Vaikka et söisi kunnolla, sinä siitä itse kärsit, ei maidonlaatu heikkene. Käyttää sinun kalsium- yms varastoja. Ja imetys on nyt todella tärkeää. Vauva saa maidon kautta vasta-aineita, jotta hän ei sairastu. T. Imetystukihenkilö

Vierailija

Olen imettänyt. Mies toi yrjöjen välillä vauvan rinnalle ja minä olin valmiina irroittamaan vauvan rinnasta, jos tarvii rynnätä vessaan. Hengissä selvittiin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat