Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka kauan kissat kasvavat? Meillä nyt 7kk ikäinen tyttökissa, ja ihana pikkunen onkin.

Seuraa 
Liittynyt9.1.2015

Mietittiin, kasvaakohan vielä, vai jääkö tällaiseksi pikkuiseksi?
Viikonloppuna käytiin mummolassa ja siellä uroskissa oli keskikokoisen koiran kokoinen..=)

Kommentit (7)

Vierailija

Kyllä ne suunnilleen parivuotiaaksi saakka hakevat lopullisia raamejaan. Ja parin vuoden jälkeenkin tavallaan, jos sattuu olemaan sellainen suloinen herkkusuu kuin minun lihava poikani on...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne suunnilleen parivuotiaaksi saakka hakevat lopullisia raamejaan. Ja parin vuoden jälkeenkin tavallaan, jos sattuu olemaan sellainen suloinen herkkusuu kuin minun lihava poikani on...

Jaaaa haluaisinpa taas muistuttaa, että vaikka on kuinka söpöä ja ihqua ja tuitui, niin kissoille liikalihavuus ei todellakaan ole terveellistä. Käsittämätöntä itsekkyyttä kärrätä kissalleen herkkuja naaman eteen ja sitten myhäillä kuinka meidän poika nyt vaan sattuu olemaan tällainen söpönassu.

Ps. Kuvitelkaa av-raadin reaktio ko. kommenttiin, kun kyseessä onkin ihmislapsi

Vierailija

Minä mietin tuossa yksi päivä ihan samaa. Meidän uusin tulokas on nyt vähän reilu 6 kk. On kyllä kasvanut siitä kun meille kotiutui, mutta on edelleen sellainen bonsai-kissa :) Tai sitten se vaan näyttää kovin pieneltä, kun muut ovat niin paljon isompia. Muistan kyllä että toinen tyttökissa teki jonkun kummallisen kasvupyrähdyksen reilun vuoden ikäisenä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat